Kvapka mi olej
Moderátor: Blue Lanos
jo vypada a asi i je ale nedrží to.musí se to napatlat a ja zas zapoměl jak se to jmenuje.sorry zítra určitě napišu.Hlavně ne silikon to je na nic a tečeto už po mesíci.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Reklama
palikx
palikx: Tak sa ponahlaj lebo cez vikend by som to chcel vymenit a bez toho sa asi nepohnem
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
- Brainman
- Kontaktovat uživatele:
Neboj ja ho taky nicim nenatiral a docela drzelo, jen s ti hermetikem je to na dyl. To vyko se docela dost ohriva a ta korkopryz pomalu ztraci pruznost, ten hermetik jen pomaha s tou pruznostiPeter KE píše:palikx: Dajak si to nestihol Namontoval som to vtedy cez vikend a nicim som to nenatrel takze smola. Ked to bude zase tiect znova vymenim tesnenie a potom to s tym natriem takze dik za ochotu
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
Vypadáš na to .. jsi debyl. Těším se až si zase přečtu nějakou pičovinu od Tebe magore. příště si vyliž řiť než se začneš o něco zajímat ano. Neznamená že jsi Pražák nebo kdo, tak tady budeš machrovatBrainman píše:Neboj ja ho taky nicim nenatiral a docela drzelo, jen s ti hermetikem je to na dyl. To vyko se docela dost ohriva a ta korkopryz pomalu ztraci pruznost, ten hermetik jen pomaha s tou pruznostiPeter KE píše:palikx: Dajak si to nestihol Namontoval som to vtedy cez vikend a nicim som to nenatrel takze smola. Ked to bude zase tiect znova vymenim tesnenie a potom to s tym natriem takze dik za ochotu
FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF
Koukám , to už je asi třetí příspěvek podobného typu , anonym , nejsi to náhodou ty , GLADY !!! To se nevidí , co sem taháte za věci , vyřiďte si svoje problémy jinde .
BUDE S TIM NĚKDO NĚCO DĚLAT ???????????????????????????????
Takhle kazit forum
Takhle kazit forum
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Ale neblazni, copak Ty nejsi rad, ze tu konecne mame nejakeho yntelygentnyho anonima? Vzdyt jinak na tomhle foru neni nic ke cteni .Tomáš píše:Koukám , to už je asi třetí příspěvek podobného typu , anonym , nejsi to náhodou ty , GLADY !!! To se nevidí , co sem taháte za věci , vyřiďte si svoje problémy jinde .
Takhle kazit forum