Závada motoru

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Bobby59
Příspěvky: 1
Registrován: pon črc 30, 2018 13:57

Závada motoru

Příspěvek od Bobby59 »

Ahoj všem
Jen bych se rád zeptal bliká mi kontrolka motoru a auto vůbec netáhne nemáte někdo zkušenosti?doteď jsem neměl žádné problémy s Orlandem.
Reklama
 

Uživatelský avatar
JardaB
Příspěvky: 69
Registrován: pát pro 27, 2013 19:43
Bydliště: Tábor - Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Závada motoru

Příspěvek od JardaB »

Doteď neměl a už je máš ... pokud je barva oranžová ... ne dojetí a do servisu. Pokud je červená ... stop a odtah.

A co se týká "zkušeností" ... takové věci se stávají ... je to jen technika
JardaB
-----------------
Trabant, Dacia, Felicia, Fabia, Focus, ...
-----------------------------------
Orlando LT+ VCDi 2.0 160 Silver ICE
Servisman
Příspěvky: 79
Registrován: úte úno 10, 2009 22:41
Bydliště: Bratislava

Re: Závada motoru

Příspěvek od Servisman »

Ahoj , nevie niekto čo môže byť vadné keď presakuje olej do vody?
Orlando 1,8 L 104Kw benzín.
Žeby netesnil chladič oleja?
Chevrolet Orlando 1,8 16V 104KW r.v.2012
Chevrolet Aveo 1,2 16V 62KW r.v.2010 predané
Daewoo Espero 1,5 16V 66KW r.v.1996 predané
Škoda Felícia 1,3 50KW LPG post mortem
Škoda 105 LS 37KW post mortem
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Závada motoru

Příspěvek od Richard »

Nejspíš těsnění pod hlavou. Ale nestačí jen vyměnit těsnění je třeba i srovnat hlavu a když ji budeš mít dole, je rozumné i zabrousit sedla ventilů a ventily. Vždy se dávají nové šrouby. Na další možnosti raději nemyslet ;) Přibývá ti olej ?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
honza72
Příspěvky: 554
Registrován: úte čer 23, 2009 11:31
Bydliště: Ostravsko

Re: Závada motoru

Příspěvek od honza72 »

Jo, jo. Je to ten proslule známý výměník tepla olej - voda a jeho těsnění... Celé GM to zná...
Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Servisman
Příspěvky: 79
Registrován: úte úno 10, 2009 22:41
Bydliště: Bratislava

Re: Závada motoru

Příspěvek od Servisman »

Upodozrievam ten výmeník lebo vo vode bolo tak za 1,5 polievkovej lyžice oleja ,voda sa netratí, netlakuje,v oleji nieje žiadna voda .Na ten výmeník treba kvantum tesnení vymeniť.Vie niekto aký je postup?
Chevrolet Orlando 1,8 16V 104KW r.v.2012
Chevrolet Aveo 1,2 16V 62KW r.v.2010 predané
Daewoo Espero 1,5 16V 66KW r.v.1996 predané
Škoda Felícia 1,3 50KW LPG post mortem
Škoda 105 LS 37KW post mortem
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Závada motoru

Příspěvek od Richard »

Aha , vždy jsem měl chladič oleje systém vzduch - olej - prostě takovej malej chladič vedle chladiče ;) žádný spojení do vody nebylo..... Jak vidět lety prověřené a spolehlivé řešení je příliš zpátečnické, proto je třeba nahradit něčím novějším, méně spolehlivým, které nejspíš kvůli nějakému "O" kroužku za 50 halířů majitele spolehlivě dovede do servisu ;) a to se vyplatí :!:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
honza72
Příspěvky: 554
Registrován: úte čer 23, 2009 11:31
Bydliště: Ostravsko

Re: Závada motoru

Příspěvek od honza72 »

Ono to je na bloku, něco takového:
https://automedik.cz/olejovy-chladic-mo ... gLME_D_BwE
Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Závada motoru

Příspěvek od Laco71 »

Po určitých km tie gumové tesnenia vplyvom tepla sa scvrknú a začne olej masivne vytekať po bloku motora :(

Inak ten vymenník olej-voda je premakaná vecička, hlavne tým KDE je to uložené :idea:
Umožňuje to rýchlejšie zohriatie studeného motora v zime, a vyrovnané chladenie v lete , ak sa chladením dá nazvať prostredie podobné vyhni okolo zohriateho katalyzatora ..
ALE práve preto,že ten katalyzator je šialene zohriatý , NAD NÍM vzniká docela slušné, masívné a rýchle prudenie vzduchu ,
práve v mieste kde je inštalovaný ten výmenník :)

Čo sa týka samotnej výmeny tesnení, je to dosť pracná záležitosť , nakoľko treba odobrať zberné výfukové potrubie , aby sa dalo k tomu výmenníku dostať ..
Robota min.na 2-3 hodky...celkom
Ale je to problém aj u Oplov, akurát , že Chevy maju okolo motora viac miesta na manipulaciu.. -i -i
Odpovědět

Zpět na „Benzín“