Nezaváhal, stojí mi kolem baráku 3 auta, nemám čas to teď řešit. Věřím, že nebyla poslední. A byla v automatu? Už mě nebaví řaditconpet píše:Zaváhal jsi , byla fakt hezká, těch pár drobností by se snadno opravilo.
kupili by ste si dnes leganzu?
Moderátor: Blue Lanos
- Honza Beneš
- Příspěvky: 370
- Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
- Bydliště: Uhelná Příbram
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Espero 1.8 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
- Reklama
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Pěkný den.
Jako je to opravdu "kočár" a svezení musí být parádní /já si do ní jen sednul/ . Ale co toto?
Ať nám jezdí a nezlobí !
http://www.auto.cz/poplatky-na-stara-au ... vat-120273
Jako je to opravdu "kočár" a svezení musí být parádní /já si do ní jen sednul/ . Ale co toto?
Ať nám jezdí a nezlobí !
http://www.auto.cz/poplatky-na-stara-au ... vat-120273
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Topole, zatím bych se nebál. Ten článek je starej 3/4 roku. Znám 6 lidí co na základě toho článku (a souvisejícího článku ve Světě motorů) prodali sva stará auta a rychle rychle ve strachu z poplatků koupili novější či nová. Na to že zatím noc schváleno není, škody už to napáchalo dost. Dokud to fakt nebude realitou, byl bych klidný. Nechci mládí trávit jako někteří moji předci, kteří se denně klepali strachy pod hrozbou nikdy neuskutečněného útoku imperialistických armád, tak neřešim to co není
Jinak ano, Leganza je kočár. Teď po dlouhém ježdění služebním vrakem jsem si zas pořádně zajezdil s leganzou, a vypadá to že změním práci - radši budu dojíždět s p*delkou ve svých čistých sedačkách na excelentním podvozku v pohodlném autíčku za vlastní plyn, než za služební naftu vyklepanou naftovou kraksnou
Jinak ano, Leganza je kočár. Teď po dlouhém ježdění služebním vrakem jsem si zas pořádně zajezdil s leganzou, a vypadá to že změním práci - radši budu dojíždět s p*delkou ve svých čistých sedačkách na excelentním podvozku v pohodlném autíčku za vlastní plyn, než za služební naftu vyklepanou naftovou kraksnou
Dokud nás STK nerozdělí!!
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
V suvislosti z eko-šialenstvom vnuteným automobilkam "mudrymi" poslancami europarlamentu,
v dnešnej dobe sa už nedá kupiť normálné spoľahlivé auto s normalnym motorom,
preto NEZHRDZAVENÉ auta vyrobené DO r. 2008 budú len stupať na cene,
pretože ak je karoseria zdravá, dá sa vymeniť všetko ostatné a vždy to bude rentabilné a spoĺahlivé vozenie , hlavne ked je kchar prerobený na LPG....
v dnešnej dobe sa už nedá kupiť normálné spoľahlivé auto s normalnym motorom,
preto NEZHRDZAVENÉ auta vyrobené DO r. 2008 budú len stupať na cene,
pretože ak je karoseria zdravá, dá sa vymeniť všetko ostatné a vždy to bude rentabilné a spoĺahlivé vozenie , hlavne ked je kchar prerobený na LPG....
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Lpg nebrat , sice jezdí za levno , ale dle mě je motor je mnohem více opotřeben , na veterána se nehodí. Lpg si namontujte do masovek typu Octávií , Fábií atd, tam to má smysl.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
No, něco k tomu opotřebení motoru při provozu na LPG doporučuji přečíst zde
https://www.opel-astra-h.cz/zafira-b-op ... lpg-v-opc/
https://www.opel-astra-h.cz/zafira-b-op ... lpg-v-opc/
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
On nedělal obyčejnou seriovou přestavbu, sám to píše že sériovky stojí za prd, proto ty motory jsou tak vylágrovaný
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
- _Mailo_
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř lis 27, 2013 16:59
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Pekná kravina, neskutočná. Ten servis, alebo čo to bolo, pekne tupý.conpet píše:Lpg nebrat , sice jezdí za levno , ale dle mě je motor je mnohem více opotřeben , na veterána se nehodí. Lpg si namontujte do masovek typu Octávií , Fábií atd, tam to má smysl.
Ten istý motor v Evande a rozdiel medzi LPG/benz 0,5 l. Doteraz tá Evanda jazdí (že vraj ju vlastní niekto z nás) a ide no problem.
Myšlienka, že na Leganze, alebo niečo s X20SED kazí LPG je obyčajná fáma
Chevrolet EPICA LS 2.0 24V LPG (2008)
Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005)
Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart
Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005)
Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart
Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
- Honza Beneš
- Příspěvky: 370
- Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
- Bydliště: Uhelná Příbram
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Za mne k provozu Espera na plyn (motor C18LE): letos v létě jsme s mechanikem změřili komprese, hodnoty na všech válcích 11. Ujeto 100 tkm, systém ELPIGAZ (semi)sekvenční.milosh píše:No, něco k tomu opotřebení motoru při provozu na LPG doporučuji přečíst zde
https://www.opel-astra-h.cz/zafira-b-op ... lpg-v-opc/
Výkon na LPG a benzin to dává přibližně stejný (neměřeno), při vysokých otáčkách přistříkne k LPG benzin - to je zřejmě řešení nedostatečného výkonu reduktoru.
Prozatím tedy spokojenost a investice do LPG se mi bohatě vrátila. Spotřeba cca 8,5-9 litrů LPG + 1 litr benzínu na 100 km. Toho benzínu je relativně hodně, což je dané krátkými trasami (denně 2x 35 km).
Já, pokud si Leganzu pořídím, tak ji budu mít jako svoji jedničku, což obnáší nájezd cirka 20 tkm/rok, a v tom případě určitě přestavba na LPG bude. Jediné, co bych zvažoval, zda s přimazáváním ventilů anebo bez.
Jsou i další faktory ke zvážení krom počáteční investice: náklady na servis LPG systému, dražší emise, zákaz vjezdu do podzemních parkovišť (byť mnohdy není porušení trestáno), vopruz související s tankováním LPG (méně čerpaček, uzamčené stojany, čekání na obsluhu, kratší provozní doba apod.).
Espero 1.8 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
O 40000 méně na tachometru a o 400000 více ve skutečnosti.Skodovak píše:Já bych na tu svojí docela bral náhradní motor Hezky si jej zgenerálkovat od základu, zakonzervovat a mít připravený až bude nejhůř
Každopádně Leganzu bych si koupil klidně znovu, jen zatím to není nutné neb Bordó kráska slouží. Kamarád si koupil nedávno na práci Octávii první generace. O 5 let mladší auto, o 40 000km najeto méně, no... když jsem to viděl zespoda na zdviži, musel jsem mu zespoda ukázat i Legu. Od té chvíle si přestal myslet, že koupil dobře
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Bordó kráska má najeto 287 000km. Co jsem se hrabal v papírech, montáž prvního systému provedli ještě italové 4 měsíce před první garančkou (při které podle servisky mělo najeto cca 13 000km).
Takže dejme tomu má najeto 270 000km na LPG. Je to oplácký motor, a po zkušenostech mám jediné doporučení - co 5 let vyměnit chladič. I když neteče. Je po té době plný usazenin a má podstatně sníženou životnost. Motoru to udělá lépe než lepkavé sr**ky přimazávání (či spíše dochlazování) ventilů. Leganzácký motor nic takového nepotřebuje.
Pravda je že stojí za to si s LPG pohrát. Krom revizí si na autě dělám všechno sám, včetně LPG systému. Firmy co montují LPG do aut jak na pásu už často jedou více na zisk než kvalitu a výsledek podle toho vypadá. Co na tom že jednotka umožňuje širokou paletu nastavení a dá se tak motor krásně vyladit, ovšem tlačítko "autoadaptace" a objetí bloku přeci stačí že... pak jsou z toho mýty jak plyňáky nejedou či se ničej. Ano, viděl jsem motor kterej byl zničen LPG. Ale ne LPG samotným. Klasický systém se směřovačem a majitel kutil škudla. Jezdil na tak chudou směs, že mu sice auto žralo míň plynu než benzínu, ovšem při při takhle nastavené směsi to ani nemohlo pořádně jet a hlavně hezky ten motor usmažil
Conpete neodmítej něco co jsi nezkusil
PetrS: Jistě, ve Škodovce běží prostě čas rychleji rychleji stárne auto i majitel
Takže dejme tomu má najeto 270 000km na LPG. Je to oplácký motor, a po zkušenostech mám jediné doporučení - co 5 let vyměnit chladič. I když neteče. Je po té době plný usazenin a má podstatně sníženou životnost. Motoru to udělá lépe než lepkavé sr**ky přimazávání (či spíše dochlazování) ventilů. Leganzácký motor nic takového nepotřebuje.
Pravda je že stojí za to si s LPG pohrát. Krom revizí si na autě dělám všechno sám, včetně LPG systému. Firmy co montují LPG do aut jak na pásu už často jedou více na zisk než kvalitu a výsledek podle toho vypadá. Co na tom že jednotka umožňuje širokou paletu nastavení a dá se tak motor krásně vyladit, ovšem tlačítko "autoadaptace" a objetí bloku přeci stačí že... pak jsou z toho mýty jak plyňáky nejedou či se ničej. Ano, viděl jsem motor kterej byl zničen LPG. Ale ne LPG samotným. Klasický systém se směřovačem a majitel kutil škudla. Jezdil na tak chudou směs, že mu sice auto žralo míň plynu než benzínu, ovšem při při takhle nastavené směsi to ani nemohlo pořádně jet a hlavně hezky ten motor usmažil
Conpete neodmítej něco co jsi nezkusil
PetrS: Jistě, ve Škodovce běží prostě čas rychleji rychleji stárne auto i majitel
Dokud nás STK nerozdělí!!
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
A při 190000 proběhla přestavba na STAg 4,na to že říkali ,že vstřiky vydrží 50000 km,mají ty v Leganze již 100000. Přesně tak,na LPG nadává ten co to v autě neměl a pak se bojí,aby mu espero nežralo a jede 60 km na 90 a všechny brzdí!Skodovak píše:Bordó kráska má najeto 287 000km. Co jsem se hrabal v papírech, montáž prvního systému provedli ještě italové 4 měsíce před první garančkou (při které podle servisky mělo najeto cca 13 000km).
Takže dejme tomu má najeto 270 000km na LPG. Je to oplácký motor, a po zkušenostech mám jediné doporučení - co 5 let vyměnit chladič. I když neteče. Je po té době plný usazenin a má podstatně sníženou životnost. Motoru to udělá lépe než lepkavé sr**ky přimazávání (či spíše dochlazování) ventilů. Leganzácký motor nic takového nepotřebuje.
Pravda je že stojí za to si s LPG pohrát. Krom revizí si na autě dělám všechno sám, včetně LPG systému. Firmy co montují LPG do aut jak na pásu už často jedou více na zisk než kvalitu a výsledek podle toho vypadá. Co na tom že jednotka umožňuje širokou paletu nastavení a dá se tak motor krásně vyladit, ovšem tlačítko "autoadaptace" a objetí bloku přeci stačí že... pak jsou z toho mýty jak plyňáky nejedou či se ničej. Ano, viděl jsem motor kterej byl zničen LPG. Ale ne LPG samotným. Klasický systém se směřovačem a majitel kutil škudla. Jezdil na tak chudou směs, že mu sice auto žralo míň plynu než benzínu, ovšem při při takhle nastavené směsi to ani nemohlo pořádně jet a hlavně hezky ten motor usmažil
Conpete neodmítej něco co jsi nezkusil
PetrS: Jistě, ve Škodovce běží prostě čas rychleji rychleji stárne auto i majitel
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
A při 190000 proběhla přestavba na STAg 4,na to že říkali ,že vstřiky vydrží 50000 km,mají ty v Leganze již 100000. Přesně tak,na LPG nadává ten co to v autě neměl a pak se bojí,aby mu espero nežralo a jede 60 km na 90 a všechny brzdí!Skodovak píše:Bordó kráska má najeto 287 000km. Co jsem se hrabal v papírech, montáž prvního systému provedli ještě italové 4 měsíce před první garančkou (při které podle servisky mělo najeto cca 13 000km).
Takže dejme tomu má najeto 270 000km na LPG. Je to oplácký motor, a po zkušenostech mám jediné doporučení - co 5 let vyměnit chladič. I když neteče. Je po té době plný usazenin a má podstatně sníženou životnost. Motoru to udělá lépe než lepkavé sr**ky přimazávání (či spíše dochlazování) ventilů. Leganzácký motor nic takového nepotřebuje.
Pravda je že stojí za to si s LPG pohrát. Krom revizí si na autě dělám všechno sám, včetně LPG systému. Firmy co montují LPG do aut jak na pásu už často jedou více na zisk než kvalitu a výsledek podle toho vypadá. Co na tom že jednotka umožňuje širokou paletu nastavení a dá se tak motor krásně vyladit, ovšem tlačítko "autoadaptace" a objetí bloku přeci stačí že... pak jsou z toho mýty jak plyňáky nejedou či se ničej. Ano, viděl jsem motor kterej byl zničen LPG. Ale ne LPG samotným. Klasický systém se směřovačem a majitel kutil škudla. Jezdil na tak chudou směs, že mu sice auto žralo míň plynu než benzínu, ovšem při při takhle nastavené směsi to ani nemohlo pořádně jet a hlavně hezky ten motor usmažil
Conpete neodmítej něco co jsi nezkusil
PetrS: Jistě, ve Škodovce běží prostě čas rychleji rychleji stárne auto i majitel
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Na lpg jsem jezdil v letech 95 - 2002, auto jsem prodával s prasklou hlavou. Úspora byla, bylo to v dobách kdy auta běžně jezdily za 8-9L na 100. Dnešní benzíny mají spotřebu kolem 6L . S lpg pořád jezdíte za polovic o tom žádná.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: kupili by ste si dnes leganzu?
Petrss: Vstřiky jsou v cajku, akorát na jednom odešla cívka. Někdo by objednal novou ale čím by jezdil? Odfrézovali jsme horní část cívky a našli přechoďák na spoji konektoru a vinutí. Zaletováno, zalepeno epoxidem a od opravy už najeto asi 5000km
Stag u mě vítězí, má supr možnosti nastavení, krásně se dá dolaďovat mapa... nezávidim majitelům BRC ke kterému se diagnostický program shání vážně blbě
Stag u mě vítězí, má supr možnosti nastavení, krásně se dá dolaďovat mapa... nezávidim majitelům BRC ke kterému se diagnostický program shání vážně blbě
Dokud nás STK nerozdělí!!
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km