Nezaváhal, stojí mi kolem baráku 3 auta, nemám čas to teď řešit. Věřím, že nebyla poslední. A byla v automatu?conpet píše:Zaváhal jsi , byla fakt hezká, těch pár drobností by se snadno opravilo.




Moderátor: Blue Lanos
Nezaváhal, stojí mi kolem baráku 3 auta, nemám čas to teď řešit. Věřím, že nebyla poslední. A byla v automatu?conpet píše:Zaváhal jsi , byla fakt hezká, těch pár drobností by se snadno opravilo.
Pekná kravina, neskutočná. Ten servis, alebo čo to bolo, pekne tupý.conpet píše:Lpg nebrat , sice jezdí za levno , ale dle mě je motor je mnohem více opotřeben , na veterána se nehodí. Lpg si namontujte do masovek typu Octávií , Fábií atd, tam to má smysl.
Za mne k provozu Espera na plyn (motor C18LE): letos v létě jsme s mechanikem změřili komprese, hodnoty na všech válcích 11. Ujeto 100 tkm, systém ELPIGAZ (semi)sekvenční.milosh píše:No, něco k tomu opotřebení motoru při provozu na LPG doporučuji přečíst zde
https://www.opel-astra-h.cz/zafira-b-op ... lpg-v-opc/
O 40000 méně na tachometru a o 400000 více ve skutečnosti.Skodovak píše:Já bych na tu svojí docela bral náhradní motorHezky si jej zgenerálkovat od základu, zakonzervovat a mít připravený až bude nejhůř
![]()
Každopádně Leganzu bych si koupil klidně znovu, jen zatím to není nutné neb Bordó kráska slouží. Kamarád si koupil nedávno na práci Octávii první generace. O 5 let mladší auto, o 40 000km najeto méně, no... když jsem to viděl zespoda na zdviži, musel jsem mu zespoda ukázat i Legu. Od té chvíle si přestal myslet, že koupil dobře
A při 190000 proběhla přestavba na STAg 4,na to že říkali ,že vstřiky vydrží 50000 km,mají ty v Leganze již 100000.Skodovak píše:Bordó kráska má najeto 287 000km. Co jsem se hrabal v papírech, montáž prvního systému provedli ještě italové 4 měsíce před první garančkou (při které podle servisky mělo najeto cca 13 000km).
Takže dejme tomu má najeto 270 000km na LPG. Je to oplácký motor, a po zkušenostech mám jediné doporučení - co 5 let vyměnit chladič. I když neteče. Je po té době plný usazenin a má podstatně sníženou životnost. Motoru to udělá lépe než lepkavé sr**ky přimazávání (či spíše dochlazování) ventilů. Leganzácký motor nic takového nepotřebuje.![]()
Pravda je že stojí za to si s LPG pohrát. Krom revizí si na autě dělám všechno sám, včetně LPG systému. Firmy co montují LPG do aut jak na pásu už často jedou více na zisk než kvalitu a výsledek podle toho vypadá. Co na tom že jednotka umožňuje širokou paletu nastavení a dá se tak motor krásně vyladit, ovšem tlačítko "autoadaptace" a objetí bloku přeci stačí že... pak jsou z toho mýty jak plyňáky nejedou či se ničej. Ano, viděl jsem motor kterej byl zničen LPG. Ale ne LPG samotným. Klasický systém se směřovačem a majitel kutil škudla. Jezdil na tak chudou směs, že mu sice auto žralo míň plynu než benzínu, ovšem při při takhle nastavené směsi to ani nemohlo pořádně jet a hlavně hezky ten motor usmažil![]()
Conpete neodmítej něco co jsi nezkusil![]()
PetrS: Jistě, ve Škodovce běží prostě čas rychlejirychleji stárne auto i majitel
A při 190000 proběhla přestavba na STAg 4,na to že říkali ,že vstřiky vydrží 50000 km,mají ty v Leganze již 100000.Skodovak píše:Bordó kráska má najeto 287 000km. Co jsem se hrabal v papírech, montáž prvního systému provedli ještě italové 4 měsíce před první garančkou (při které podle servisky mělo najeto cca 13 000km).
Takže dejme tomu má najeto 270 000km na LPG. Je to oplácký motor, a po zkušenostech mám jediné doporučení - co 5 let vyměnit chladič. I když neteče. Je po té době plný usazenin a má podstatně sníženou životnost. Motoru to udělá lépe než lepkavé sr**ky přimazávání (či spíše dochlazování) ventilů. Leganzácký motor nic takového nepotřebuje.![]()
Pravda je že stojí za to si s LPG pohrát. Krom revizí si na autě dělám všechno sám, včetně LPG systému. Firmy co montují LPG do aut jak na pásu už často jedou více na zisk než kvalitu a výsledek podle toho vypadá. Co na tom že jednotka umožňuje širokou paletu nastavení a dá se tak motor krásně vyladit, ovšem tlačítko "autoadaptace" a objetí bloku přeci stačí že... pak jsou z toho mýty jak plyňáky nejedou či se ničej. Ano, viděl jsem motor kterej byl zničen LPG. Ale ne LPG samotným. Klasický systém se směřovačem a majitel kutil škudla. Jezdil na tak chudou směs, že mu sice auto žralo míň plynu než benzínu, ovšem při při takhle nastavené směsi to ani nemohlo pořádně jet a hlavně hezky ten motor usmažil![]()
Conpete neodmítej něco co jsi nezkusil![]()
PetrS: Jistě, ve Škodovce běží prostě čas rychlejirychleji stárne auto i majitel
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |