Dlhe startovanie tepleho motora

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
navaras12
Příspěvky: 113
Registrován: úte lis 10, 2009 10:40
Bydliště: SVK

Dlhe startovanie tepleho motora

Příspěvek od navaras12 »

Zdravim Vas,

Mam nasledujuci problem, ked je esperko chladne, behom sekundy nastartuje, ale akonahle tocim teply motor, tak nenastartuje bez plynu, resp. startovanie vyzera takto, zacnem tocit a motor akokeby chytil (ako zastudena) no nechyti a vypne, potom musim aspon 15 sekund tocit a slapat plyn aby sa postupne akoby po jedno valci rozbehol. Este taky detail ,ze ked je teply motor,startujem a v spravnom momente slapnem plyn, tak auto nastartuje tak rychlo ze ani"nepocut" kedy startoval ... ide potom o to ze ked ten moment nevystihnem tak tocim dlho a chyta ako vylagrovana skodovka. Auto mi to robi uz asi pol roka, da sa z tym jazdit, ale chcel by som konecne startovat bez vystihovania momentu kedy stlacim plyn ... resp. bez plynu ...

Dakujem za vsetky rady ... :D

PS: snad som to nenapisal komplikovane :D
Reklama
 

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Dlhe startovanie tepleho motora

Příspěvek od ppp »

Skus pred vypnutim motoru prepnut na benzin a budes prekvapkany ako pekne nastartujes.
To co tu popisujes je bezna vec pri lpg.
Skus uhadnut preco to tak je, ked teplota varu lpg je od -40 do -5 a kolko stC ma teply motor a ked zmes benzinu a propanbutanu s minimom kyslika nie je lahko zapalitelna ;) .
Uživatelský avatar
mechale
Příspěvky: 41
Registrován: stř dub 21, 2010 21:10
Bydliště: Ladomirová

Re: Dlhe startovanie tepleho motora

Příspěvek od mechale »

Mam ten istý problem, a to aj ked posledných 5km jazdy prepnem na benzin, aby vytahalo LPG zo sania. A presne to iste další den ako popisuje navaras, az na ten fakt ze to robi aj pri studenom motore. Po otočení klúčika chytí na velmi kratko a hned zdochne a potom ho treba tocit a tocit az kym pomalicky sa nezacne rozbehovat az nakoniec si zmysli, ze sak aha ja mam ist :D myslel som si to tiez ze to je tym ze neprepnem z benzinu na LPG. Na LPG ked startujem, tak lepsie mi nastartuje ako na benzin. Tam zase musim pridat trosku plyn pri startovani (namontovane je podtlakove). A chybu som sa snazil odstranit: vymenene sviecky, kable ku svieckam, kabel od cievky ku rozdelovacu, veko rozdelovaca, palec rozdelovaca, presicstene sanie, vycisteny krokovy motorcek a aj zresetovany (alebo neviem ako to spravne nazvat), skontrolovane cerpadlo aj filter, skusane na benzinoch z roznych cerpacich stanic. A nic nepomohlo. Zacalo to robit robit asi pred mesiacom. Jazdy boli zo svidnika do kosic. cez 100km cesta s tym ze prvych 5 km na benzine a cez KE na benzine, lebo v rannych kolonach sa pri LPG velmi dvihala rucicka teploty chladiacej kvapaliny :D ale poslednu dobu startujem uz iba na LPG.
Servisman
Příspěvky: 79
Registrován: úte úno 10, 2009 22:41
Bydliště: Bratislava

Re: Dlhe startovanie tepleho motora

Příspěvek od Servisman »

Skús premerať cievku vo vnútry rozdelovača.Pravdepodobne je vadná.
Chevrolet Orlando 1,8 16V 104KW r.v.2012
Chevrolet Aveo 1,2 16V 62KW r.v.2010 predané
Daewoo Espero 1,5 16V 66KW r.v.1996 predané
Škoda Felícia 1,3 50KW LPG post mortem
Škoda 105 LS 37KW post mortem
esperkac
Příspěvky: 100
Registrován: sob kvě 28, 2016 17:59

Re: Dlhe startovanie tepleho motora

Příspěvek od esperkac »

GLX Rovnaky problem.

Daval som novu cievku do rozdelovaca. Pri demontazi sa rozpadol palec aj viecko.
Zlozil som to ale niesom si isty orientáciou toho rotora s drazkami a palcom.
Je jedno ako je to otocene pri tom kline alebo nie?

Dal som stare viecko a palec a výsledok ...ANI ŠKRT.

Ano bolo to otočene. Uz mi to startuje.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“