Zdravim Vas,
Mam nasledujuci problem, ked je esperko chladne, behom sekundy nastartuje, ale akonahle tocim teply motor, tak nenastartuje bez plynu, resp. startovanie vyzera takto, zacnem tocit a motor akokeby chytil (ako zastudena) no nechyti a vypne, potom musim aspon 15 sekund tocit a slapat plyn aby sa postupne akoby po jedno valci rozbehol. Este taky detail ,ze ked je teply motor,startujem a v spravnom momente slapnem plyn, tak auto nastartuje tak rychlo ze ani"nepocut" kedy startoval ... ide potom o to ze ked ten moment nevystihnem tak tocim dlho a chyta ako vylagrovana skodovka. Auto mi to robi uz asi pol roka, da sa z tym jazdit, ale chcel by som konecne startovat bez vystihovania momentu kedy stlacim plyn ... resp. bez plynu ...
Dakujem za vsetky rady ...
PS: snad som to nenapisal komplikovane
Dlhe startovanie tepleho motora
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Dlhe startovanie tepleho motora
Skus pred vypnutim motoru prepnut na benzin a budes prekvapkany ako pekne nastartujes.
To co tu popisujes je bezna vec pri lpg.
Skus uhadnut preco to tak je, ked teplota varu lpg je od -40 do -5 a kolko stC ma teply motor a ked zmes benzinu a propanbutanu s minimom kyslika nie je lahko zapalitelna .
To co tu popisujes je bezna vec pri lpg.
Skus uhadnut preco to tak je, ked teplota varu lpg je od -40 do -5 a kolko stC ma teply motor a ked zmes benzinu a propanbutanu s minimom kyslika nie je lahko zapalitelna .
Re: Dlhe startovanie tepleho motora
Mam ten istý problem, a to aj ked posledných 5km jazdy prepnem na benzin, aby vytahalo LPG zo sania. A presne to iste další den ako popisuje navaras, az na ten fakt ze to robi aj pri studenom motore. Po otočení klúčika chytí na velmi kratko a hned zdochne a potom ho treba tocit a tocit az kym pomalicky sa nezacne rozbehovat az nakoniec si zmysli, ze sak aha ja mam ist myslel som si to tiez ze to je tym ze neprepnem z benzinu na LPG. Na LPG ked startujem, tak lepsie mi nastartuje ako na benzin. Tam zase musim pridat trosku plyn pri startovani (namontovane je podtlakove). A chybu som sa snazil odstranit: vymenene sviecky, kable ku svieckam, kabel od cievky ku rozdelovacu, veko rozdelovaca, palec rozdelovaca, presicstene sanie, vycisteny krokovy motorcek a aj zresetovany (alebo neviem ako to spravne nazvat), skontrolovane cerpadlo aj filter, skusane na benzinoch z roznych cerpacich stanic. A nic nepomohlo. Zacalo to robit robit asi pred mesiacom. Jazdy boli zo svidnika do kosic. cez 100km cesta s tym ze prvych 5 km na benzine a cez KE na benzine, lebo v rannych kolonach sa pri LPG velmi dvihala rucicka teploty chladiacej kvapaliny ale poslednu dobu startujem uz iba na LPG.
Re: Dlhe startovanie tepleho motora
Skús premerať cievku vo vnútry rozdelovača.Pravdepodobne je vadná.
Chevrolet Orlando 1,8 16V 104KW r.v.2012
Chevrolet Aveo 1,2 16V 62KW r.v.2010 predané
Daewoo Espero 1,5 16V 66KW r.v.1996 predané
Škoda Felícia 1,3 50KW LPG post mortem
Škoda 105 LS 37KW post mortem
Chevrolet Aveo 1,2 16V 62KW r.v.2010 predané
Daewoo Espero 1,5 16V 66KW r.v.1996 predané
Škoda Felícia 1,3 50KW LPG post mortem
Škoda 105 LS 37KW post mortem
Re: Dlhe startovanie tepleho motora
GLX Rovnaky problem.
Daval som novu cievku do rozdelovaca. Pri demontazi sa rozpadol palec aj viecko.
Zlozil som to ale niesom si isty orientáciou toho rotora s drazkami a palcom.
Je jedno ako je to otocene pri tom kline alebo nie?
Dal som stare viecko a palec a výsledok ...ANI ŠKRT.
Ano bolo to otočene. Uz mi to startuje.
Daval som novu cievku do rozdelovaca. Pri demontazi sa rozpadol palec aj viecko.
Zlozil som to ale niesom si isty orientáciou toho rotora s drazkami a palcom.
Je jedno ako je to otocene pri tom kline alebo nie?
Dal som stare viecko a palec a výsledok ...ANI ŠKRT.
Ano bolo to otočene. Uz mi to startuje.