Prosím ťa kďe sa dá zohnať tne regulátor tlaku paliva ?JRD McLAREN píše:takze sa zamerajme na problematicku dodavku paliva...
lebo chybne zapalovanie by sa spravalo trosku inac..
od vstrekovacov ide kabelaz, co je tak trochu ukryta v tom sani
a je na jednej strane napojena do takeho dvoj-pinoveho konektora.
celu ju vyber, daj dole tu ochrannu izolaciu..
odlep izolacku z lisovanych spojov,
a tieto spoje oprav. (odcvakat tie zalisovane pasky, prepajkovat draty dohromady.. a pod.)
ked to nezabere, treba skusit namontovat ine vstrekovace, prip. iny regulator tlaku paliva..
EDITED:
pripadne regurator tlaku paliva vymenit hned jako prve..
Môže byť aj tento nie ? http://www.czdrafel.cz/regulator-tlaku- ... dohc-p4828 poprípade nejaku alternatívu na SVK za rozumnú cenu.
Ešte som zabudol poznamenať že sa mi zda ako keby pri štartovaní mohol tahať na 3 valce, potom sa to ukludni,tak ako som ti to opisoval....
No skúsime sa nato kuknúť, a nejaké teplotné čidlo by to nemohlo byť ?
NAPR keď sme menili tie štartovacie fajky čo idú do sviečok, tak si pýtali v chevrolete 115E aj s robotou, ja som objednal tie kable tusim nejak za 35E a este som si ich aj pohode vymenili sami. A mám také podozrenie ze uz v chevrolete, nepouzivaju daewoo diagnostiku ale nejaku vseobecnu a nemaju konkretnu na espero....