Klepani motoru a strata vykonu

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
pmisun
Příspěvky: 33
Registrován: pon lis 12, 2012 01:57
Bydliště: Praha

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od pmisun »

vsak vyjadrenie dali, preto zhanam najskor osadeny motor bez turba a sania.
Reklama
 

kopec333
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 27, 2013 13:35

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od kopec333 »

pmisun píše:vsak vyjadrenie dali, preto zhanam najskor osadeny motor bez turba a sania.
To nechápu, ten motor je KO?, vždyť stačí vyměnit vahadlo a jede se dál ne?
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od JRD McLAREN »

...no mozno je ta "rychlejsia a lacnejsia" varianta prave ta, ze treba skusit kupit dvihatko/vahadlo ..
osadit ho, a skusit to nastartovat...

v pripade ze chyba/ porucha je zavaznejsia, tak "sme maximalne tak vyhodili 500kacek von oknom" ..
co je v pripade potreby investicie penazi do druheho motora asi zanedbatelne ..

(ale to ja neviem posudit, kedze som ten motor nevidel)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
pmisun
Příspěvky: 33
Registrován: pon lis 12, 2012 01:57
Bydliště: Praha

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od pmisun »

Prosim ta, a ako to funguje, aby to vahadlo nasadili a vyskusali je nutno demontovat hlavu? Pretoze mne tvrdi ze to prave nechce otvarat...
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ja neviem ... teda... ale...

ked vravia ze maju dole ventilove viko, tak pravdepodobne maju dole aj domceky na vacky...
a teda vahadla su volne pristupne ... a hlava je stale primontovana o blok ..

leeeeeeda ze by teda nebolo vadne "iba" to dvihadko, o ktorom ti hovorili ...

kuk na obrazok ..
Přílohy
chevy-cruze-turbo-diesel-engine-chicago-2013-07.jpg
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
pmisun
Příspěvky: 33
Registrován: pon lis 12, 2012 01:57
Bydliště: Praha

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od pmisun »

Presne napisal toto:

Praskle a vysypane vahadlo na vacce, zustal viset jeden ventil, motor je ted se sundanym vikem ventilu- nepojizdne vozidlo.

..no a ked sme volali tak mi povedal ze bud to zacnu rozoberat a moze to vyjst viacej podla toho co to vsetko sposobilo, kde mi ale potom negarantuju zaruku na opravu, vraj sa to moze zas na niecom pokazit po par tisic km, a doporucil mi najskor skusit zohnat prave osadeny motor bez turba a sania, no a ak sa nepodari ( s cenou do tych 700 eur) tak potom sa do toho mozu pustit, len s tym ze to moze vyjst prave drahsie + ziadna garancia...tak skusam zohnat najskor ten motor...len tazko to usudit lebo do toho nevidim...tak ci tak ak nezozeniem tu cast co vyzera ze asi nie tak to budem musiet dat urobit..inak je to bezny problem tychto motorov ci som mal skor nestastie? O auto som sa staral dost....pravidelne servisy origi oleje a nejazdil ako blazon..
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od JRD McLAREN »

pmisun píše:Presne napisal toto:

Praskle a vysypane vahadlo na vacce, zustal viset jeden ventil, motor je ted se sundanym vikem ventilu- nepojizdne vozidlo.
toto je ta podstatna informacia...
ak zostal viset ventil, tak sa s 99.9% pravdepodobnostou stretol s piestom ...
Otazne je, ze ako moc.

este sa na tychto motoroch zvyknu "vyklepat ojnicne loziska" ...
co mam odpozorovane ....

Ak by sa iba rosypalo to vahadlo, tak by vacka nedociahla na ventil a ten by sa neotvaral.
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
kopec333
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 27, 2013 13:35

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od kopec333 »

pmisun píše:Presne napisal toto:

Praskle a vysypane vahadlo na vacce, zustal viset jeden ventil, motor je ted se sundanym vikem ventilu- nepojizdne vozidlo.

..no a ked sme volali tak mi povedal ze bud to zacnu rozoberat a moze to vyjst viacej podla toho co to vsetko sposobilo, kde mi ale potom negarantuju zaruku na opravu, vraj sa to moze zas na niecom pokazit po par tisic km, a doporucil mi najskor skusit zohnat prave osadeny motor bez turba a sania, no a ak sa nepodari ( s cenou do tych 700 eur) tak potom sa do toho mozu pustit, len s tym ze to moze vyjst prave drahsie + ziadna garancia...tak skusam zohnat najskor ten motor...len tazko to usudit lebo do toho nevidim...tak ci tak ak nezozeniem tu cast co vyzera ze asi nie tak to budem musiet dat urobit..inak je to bezny problem tychto motorov ci som mal skor nestastie? O auto som sa staral dost....pravidelne servisy origi oleje a nejazdil ako blazon..
Pokut jen prasklo vahadlo tak se píst nemohl potkat s ventilem, stalo se mi to na 2.0 HDI, mechanik bez dalších keců co se mohlo podělat vyměnil vahadlo a jezdilo se dál.

Odvez to do jiného servisu chtějí z tebe tahat jen peníze -i , už jen to že neseženou během dne takovouhle součástku.
Vitakr
Příspěvky: 10
Registrován: čtv pro 22, 2022 22:23

Re: Klepani motoru a strata vykonu

Příspěvek od Vitakr »

Dostala se mě do rukou Captiva se stejnými příznaky, klepající motor bez výkonu. Syn ji koupil na náhradní díly, tak proč nezkusit, co je příčinou klepání? Při startování se motor v jednom místě vždy zpomalil v pravidelných intervalech - neotáčel se pravidelně. Po demontáži víka hlavy jsem zjistil následující - vahadlo vypadlé ze své pozice, roztržený hydroštel. Pro objasnění problému popíši, jak to funguje.
Pro každý válec jsou 4 ventily, 2 sací, 2 výfukové. Dvojice ventilů je spřažena můstkem, na který dosedá jeden konec vahadla, druhý konec vahadla dosedá na hydroštel. Uprostřed vahadla je kladka (váleček), na který dosedá vačka. Kladka je v ideálním stavu volně otočná, takže se po vačce odvaluje. Jedno vahadlo otvírá dva ventily (delší výfukové, kratší sací).
Co se stalo: zadřená kladka vahadla, vačka se po kladce neodvalovala, ale jen se o ni třela, až se kladka vydřela tak, až se hydroštel, což je v podstatě válec s pístem, roztrhl, tedy píst vystřelil z válce. Tím ztratilo vahadlo opěru a vypadlo z pozice, je volně umístěno v drážce. Ventily nepoškozené, pokud vahadlo ztratí opěru hydroštelu, nemá jak na ventily tlačit. Vahadlo asi za 500 Kč, hydroštel za 170 Kč, vačka za 3400 Kč a motor zase šlape.
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“