Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
Moderátor: Blue Lanos
Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
Mám problém. Praskla mi na zadní nápravě TYČ PANHARDSKÁ ( příčná vodící tyč ). Koukal jsem zběžně na netu či se dá někde sehnat. Ale je to bída. Matiz má číslo KLA4M11...., motor F8CV, r.v. 2002. Našel jsem jenom tohoto prodejce
http://old.automatejcek.cz/nahradni-dil ... a/J90005D/
Bohužel tam píše, že je pro Matize ( podvozek ) Y4A11. Z toho jsem usoudil, že komplet číslo má být KLYA....., což já nemám. No a teď babo raď, bude tato rozpěrná tyč pasovat i na mého Matize?
Nebo máte jiné info, kde sehnat příčnou vodící tyč na mého Matize?
Díky za každé info
http://old.automatejcek.cz/nahradni-dil ... a/J90005D/
Bohužel tam píše, že je pro Matize ( podvozek ) Y4A11. Z toho jsem usoudil, že komplet číslo má být KLYA....., což já nemám. No a teď babo raď, bude tato rozpěrná tyč pasovat i na mého Matize?
Nebo máte jiné info, kde sehnat příčnou vodící tyč na mého Matize?
Díky za každé info
- Reklama
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
A vidíš, my máme oboch Matizov UU6MF... VIN nie je v tomto prípade vôbec podstatné, hovorí len či auto bolo vyrobené v Kórei (KL) alebo Rumunsku (UU). Tento diel sa vymieňa bežne a jasne je tam napísané, že je to pre autá od 98, čiže prvý Matiz s hranatými prednými smerovkami,
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
a čo tak skúsiť to zavariť v mieste prasknutia?
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
To byla první moje myšlenka. Zavařit to nejde, jelikož tyč je totálně zrezivělá a rozpadá se.
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
aha, tak kúp to čo je v ponuke. Myslím že počas výroby matiza sa podvozkové diely nemenili. Keď to kúpiš cez web tak to môžeš prípadne vrátiť a dajú ti peniaze nazad ak by ti to nepasovalo. Každopádne po kúpe na to daj ešte jednu vrstvu farby. Je to exponovaný diel a vcelku dostáva zabrať. A ten náter z výroby nie je nič moc.
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
Jasně, s tím se počítá. Přetřu to barvou Hammerite. To by mělo nějaký ten pátek vydržet.
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon lis 17, 2014 17:52
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
Zkus se podívat na barvu Alkyton. Je daleko lepší než tebou uváděný Hammerite. Mám s ním natřeny i na Fordu brzdové bubny pátý rok, černým Alkytonem, nedám na tuto barvu dopustit. Bezva se s ní pracuje. Zadej název do googlu a podívej se na její vlastnosti.
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
až tak by som ho nechválil. Alkyton ako i Hammerite sú na podobnej báze. Problém je ak chceš nimi niečo natrieť a v krátkom čase montovať, vtedy je problém. Alkyton schne pri hrubej vrstve aj 1-2 dni a aj vyschnutý náter je ešte dlho náchylný na poškriabanie. Trvá niekedy aj mesiac kým farba vyzreje.
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
Díky, že si to napísal až dnes, keď mám v tomto momente na terase kopu zakydaných dielov Alkytonom a auto na špalíkoch na ne čaká Ale nevadí, pozdáva sa mi tá farba, určite lepšia ako gumoasfalt alebo Pingu sprej.ozzman píše:až tak by som ho nechválil. Alkyton ako i Hammerite sú na podobnej báze. Problém je ak chceš nimi niečo natrieť a v krátkom čase montovať, vtedy je problém. Alkyton schne pri hrubej vrstve aj 1-2 dni a aj vyschnutý náter je ešte dlho náchylný na poškriabanie. Trvá niekedy aj mesiac kým farba vyzreje.
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: pon lis 17, 2014 17:52
Re: Matiz - TYČ PANHARDSKÁ
Absolutní nesouhlas. U mojeho Forda Fusiona jsem hned před první zimou nové zadní brzdové bubny natřel jednou vrstvou černého polomatného Alkytonu. Druhý den normálně nasadil Al disky a žádný jeden měsíc nečekal. Nyní mám Fusiona pátým rokem, nátěr jsem preventivně obnobil další vrstvou Alkytonu a hned druhý den opět z podstavců posadil na Al disky po zimním přezouvání. Opravdu na tuto barvu nedám dopustit.ozzman píše:až tak by som ho nechválil. Alkyton ako i Hammerite sú na podobnej báze. Problém je ak chceš nimi niečo natrieť a v krátkom čase montovať, vtedy je problém. Alkyton schne pri hrubej vrstve aj 1-2 dni a aj vyschnutý náter je ešte dlho náchylný na poškriabanie. Trvá niekedy aj mesiac kým farba vyzreje.
S modrým lesklým odstínem mám natřené dvě vrstvy na garážových vratech už čtvrtým rokem, doma při přestavbě bytu (jádra) jsem hnědě medový odstín použil na všechna futra dveří -dva nátěry dva dny po sobě. Krásně se s Alkytonem pracuje, nestéká, slévá se a na rozdíl od ostatních syntetických barev není tvrdý tak, že při nárazu (např. odražený kámen do garážových vrat) neodprýskne - nechá se snadno opravit.
Nikoho nechci přesvědčovat, to jsou moje vlastní mnoho leté zkušenosti s Alkytonem.