LPG Landi Renzo

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Odpovědět
Uživatelský avatar
oldman
Příspěvky: 16
Registrován: stř bře 18, 2015 10:31
Bydliště: Tábor

LPG Landi Renzo

Příspěvek od oldman »

Zdravím,máte někdo na autě namontováno Lpg Landi Renzo?? Rád bych "vyměnil" info o systému.Nebo je tady někdo,kdo to montuje? Nebo se dokáže napíchnout na ŘJ lpg ? Chystám se na repas reduktoru , mám Typ IG1 , už to někdo dělal?
Něco už jsem nastudoval,ale není nad osobní zkušenosti.
Díky za info
Daewoo Tacuma 2.0.CDX LPG 89kW
Škoda Octavia I TDI 66kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG Landi Renzo

Příspěvek od Krtek »

Já ho mam. Al ejsem jenom uživatel. Konkrétně mam typ Omegaz a vstřiky Matrix (už druhý, první chcíply po 145 tis km)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Dan td
Příspěvky: 30
Registrován: pon pro 15, 2014 00:07

Re: LPG Landi Renzo

Příspěvek od Dan td »

Mám, ale taky jako uživatel. K napíchnutí je údajně potřeba jejich software, který je snad nemožné sehnat "neoficiálně".
Napíchnout to umí určitě Kánský v Hradci a měli by to umět i ve Strakonicích.
Kolik máš na reduktoru najeto, že už repasuješ?
Orlando 1,8i LTZ LPG LandiRenzo E-OBD, Electronic Valve Protector
Uživatelský avatar
oldman
Příspěvky: 16
Registrován: stř bře 18, 2015 10:31
Bydliště: Tábor

Re: LPG Landi Renzo

Příspěvek od oldman »

Kolik máš na reduktoru najeto, že už repasuješ?[/quote]

Plyn je namontován už 10 let,zatím sem mněnil nádrž. Auto jede bez problémů,akorát když se ohřeje motor a tím pádem i reduktor,tak je cítit plyn,když zastavím třeba na semaforu.Na vstřikách, v motoru ani na nádrži to nesmrdí.Takže tomusí utíkat na reduktoru. origo reduktor od landi stojí cca 10.000,-
a repas sada membrán+filtr cca 2500,- (bez záruky).No ještě dnes to budu řešit tady s místní firmou ,co mi montovali plyn do feldy a je tu ještě možnost dát nový reduktor,né landi,ale výkonově stejný za cca 3500,-(tuším Lovato) což je jen o cca 1000,- víc než repas a bude to nové se zárukou .
Když jsem vlezl pod auto,tak na spodní straně reduktoru-je to taková tupá špička s mini dírkou-je mokrá skvrna:takže nejspíš tam to netěsní.
No na 60% už jse rozhodnutý pro ten nový.Uvidím jak bude firma "akční"
Daewoo Tacuma 2.0.CDX LPG 89kW
Škoda Octavia I TDI 66kW
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG Landi Renzo

Příspěvek od Krtek »

Mě to servisuje Bařtipán v Příbrami a když mu vykradli dílnu a neměl na to věci, byl jsem i ve Strakonicích. Taky na to měli HW a SW.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
oldman
Příspěvky: 16
Registrován: stř bře 18, 2015 10:31
Bydliště: Tábor

Re: LPG Landi Renzo

Příspěvek od oldman »

Já jezdím tady u nás v Táboře k Pincovi,asi jedinej na táborsku(nevím) a vždy byl ochotný,rychlý a celkem bezproblémový. Dneska odpoledne jsem se tam domluvil na výměně reduktoru a ve čtvrtek po ránu mu dám auto na výmněnu.Tak se zítra uvidí.
Daewoo Tacuma 2.0.CDX LPG 89kW
Škoda Octavia I TDI 66kW
prcek1
Příspěvky: 132
Registrován: pát kvě 13, 2011 13:35

Re: LPG Landi Renzo

Příspěvek od prcek1 »

oldman píše: origo reduktor od landi stojí cca 10.000,-
a repas sada membrán+filtr cca 2500,- (bez záruky).No ještě dnes to budu řešit tady s místní firmou ,co mi montovali plyn do feldy a je tu ještě možnost dát nový reduktor,né landi,ale výkonově stejný za cca 3500,-(tuším Lovato) což je jen o cca 1000,- víc než repas a bude to nové se zárukou .
No i tak to jsou dobrý pálky.
Já teď mám nový od Stefanelli za cca 1800, při tý ceně jsme ani neřesili repasi. Původně jsem měl Revo DT Gas, vydržel 86 000 km a jako reduktor byl stále OK, odešla cívka elektromagnetu ve vstupním ventilu. Nový by stál necelých 2000. Nebo český Magic 3 stojí cca 1700. Vše z toho stačí výkonově pro Tacumu víc než bohatě...
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Uživatelský avatar
oldman
Příspěvky: 16
Registrován: stř bře 18, 2015 10:31
Bydliště: Tábor

Re: LPG Landi Renzo

Příspěvek od oldman »

Tak jsem přátelé po výmněně reduktoru,po seřízení tlaku a map a špiček a nevím čeho ještě.A konečně mi to v autě není cítit plynem Taky jsem vyměnil rozvody a olej a termostat. Motor se hezky srovnal,jen si vrní -i . Takže jsem konečně vyrazil na delší trasu,abych Tacumu otestoval. Musím říct,že jsem se ze začátku bál "na to " šlapat a držel jsem otáčky na značce EKO . Ale to je šílená jízda,nemluvě o dálnici.Takže jsem jel normálně.Po dálnici +- 130,motor do 4000 otáček. Najezdil jsem sobota-úterý 950 km z toho asi 760 po dálnici . A vyšla mi spotřeba 9,7 l/100km LPG. :mrgreen: Takže za mně dobrý. Tacuma byla v pohodě i já a manželka. :lol: Většinou po takové cestě(cca 4,5 hod) Octavií jsme byli docela rozlámaní a teď jsme byli v pohodě. Teď budu sledovat spotřebu po těch okrskách,co jezdím denně min.60km.Tady se to nechá jet na "eko" Potom poreferuji,jak jsme s Tacumou na tom.
Daewoo Tacuma 2.0.CDX LPG 89kW
Škoda Octavia I TDI 66kW
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“