Ovládání topení
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Re: Ovládání topení
Jasně, po tom půjdu. ALe chtěl bych zjistit, jaké je tam to ovládání. Já podtlakové ovládání viděl tady na fóru poprvé. Jsem zvyklý, že když reguluju automatické topení, slyším bzučet nějaké servomotorky. Tady se prostě nic neděje, ať dělám, co dělám. Jen když přidávám na větráku, tak víc hučí a pravděpodobně funguje i klapka vnitřního oběhu vzduchu.
- Reklama
Re: Ovládání topení
ja moc presne neviem aké tam je ja mám na lege servomotori no ak tam je podlak tak tam je neaká hadička treba sa k nej dostat a ustama cucnút či sa tam niečo hýbe treba nást ten servomoor čo ovláda teplý vzduch píšeš ,že máš automatickú pozeral si všetky poistky ten panel napájania može tam byt špatný kontakt všetky zástrčky čo vedú k panelu prestreknút neakým sprejom na kontakty
Re: Ovládání topení
auto klima by mela topit i kdyz neni v systemu chladivo.to nema az takovy vliv.
takze asi ucpany radiator.
proplachnout a pak mozna vymenit.
a jak popsal vyse zkus sahnout na hadice v motoru co vedou do radiatoru topeni do auta jestli jsou obe horke.
takze asi ucpany radiator.
proplachnout a pak mozna vymenit.
a jak popsal vyse zkus sahnout na hadice v motoru co vedou do radiatoru topeni do auta jestli jsou obe horke.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Ovládání topení
Tak jsem to trochu prohlédl. Ovládání klapek je servomotorky a zdá se, že všechno funguje tak, jak má. Asi to bude radiátor, protože výstupní hadice je o něco chladnější než vstupní a když se motor trochu víc vytočí, začne to topit. Jak se přejde zase do klidného režimu do 3tis otáček, teplota vzduchu opadne. Takže dle rad to zkusím propláchnout tlakem a když to nepomůže, vyměním radiátor. Co se týká klimy, tu budu zkoumat později. Teď mě čeká klasický servis po nákupu ojetiny: rozvody, náplně, brzdy, ....
Re: Ovládání topení
Aha ... tak kdyz selze shaneni vsude jinde, pomuzem si samiRichard píše:... ty hadičky jsou nasunuty do takové silnější gumové hadičky (nahrazuje se hadičkou od hustilky na kola) .....
V pondeli jsme se hrabal v motoru pac me zas vyskocily volnobezne otacky na 1800.
Tak ze se mrknu na konektor u cidla teploty co me to minule delal ... no trochu to pomohlo, ruka otlacena jaxvina ... vysledek - spadly na 1100.
Ale dneska jsme koukal ze me planda jedna z tech hadicek na podtlakove krabici a chyby tam to koleno.
A mozna jeste rozebrat panel ovladani, pac me sviti jen leva pulka podsviceni.
Netusite nekdo jake jsou tam potreba zarovky???
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
- maledivy1967
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
- Bydliště: Krupina, Slovensko
Re: Ovládání topení
Na mojej nubire ventilátor kúrenia sa zapne do činnosti len na 4, to jest maximálke. Pri prepnutí na 1, 2, 3 sa vôbec nezapne. Neviet kde je asi problém? Ďakujem.
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Re: Ovládání topení
No pri max. je zapojený na priamo, 1 až tri cez relé... najskôr je problém tam.
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
- maledivy1967
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
- Bydliště: Krupina, Slovensko
Re: Ovládání topení
Áno, a kde sa nachádza to relé?
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Re: Ovládání topení
To bude v palubke, najskôr priamo niekde pri ovládači. Aspoň tuším, že by to mohlo byť ono
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Ovládání topení
spíš tam bude odpor, než relé...
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Ovládání topení
Môžbyť, v princípe ide o to isté, od 1 do 3 sa mení množstvo šťavy do vrtule Určite sa po.ralo toto
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Ovládání topení
Ovladanie kurenia mas rozbite. Si skusal rozoberat co? Mal som to iste. Raz rozoberies, asi neposkladas. Vymenit cele jedine riesenie. Na vrakovisku 20 Eur. Vymenis sam za desat minut. Hlavne pozor ak ti nepojdu ziarovky na podsvieteni tak to nerozoberaj. Su tam dve a da ku nim dostat cez take male montazne otvory. Treba ale pinzetu alebo tenke konbinacky. asi tak moja radamaledivy1967 píše:Na mojej nubire ventilátor kúrenia sa zapne do činnosti len na 4, to jest maximálke. Pri prepnutí na 1, 2, 3 sa vôbec nezapne. Neviet kde je asi problém? Ďakujem.
Re: Ovládání topení
Poskladas co by si neposkladal. Poskladat je to velmi jednoduche,nic zlozite na tom nie je. Su zlozitejsie auta,ked musis mat presne sest ozubenych koliesok k tomu strunky a tlacitka presne v medzerach. Na nubire je to jednoduche. Skoda,ze uz nemam fotky. Raz sa aj mne vyskytol problem. Na plosaku,tie koliky co tam napichujes svorkovnicu s kablami,mali studeny spoj. Takmer neviditelna medzera,poletoval som a problem bol odstraneny.
Re: Ovládání topení
zdravím nebudem začínať novú tému hádam si to tuna niekto všimne... mám taký problém... hadičky sú OK ale ako je ten krúžok po ktorom kĺže ten druhý s tou gumičkou tak to strašne syčí a nedá sa prepnúť poloha ofukovania... dočasne som to vyriešil prepojom hadičkou aby fúkalo na okno a mňa neiritoval zbytočne zvuk syčiaceho podtlaku... no toto je len dočasné riešenie aby som ofukovanie mohol v zime využívať... neviete niekto ako nahradiť tú gumičku a to koliesko umelé? alebo prečo to vlastne syčí?? vymieňal som už aj pružinku za pevnejšiu a nič nepomohlo... vďaka
chystám sa zohnať si elektromagnetické pneumatické ventili + ostatné fitingy k tomu a prerobiť to na elektro podtlakové no chcelo by to lepšiu schému toho celého systému podtlaku
chystám sa zohnať si elektromagnetické pneumatické ventili + ostatné fitingy k tomu a prerobiť to na elektro podtlakové no chcelo by to lepšiu schému toho celého systému podtlaku
Daewoo Nubira 2.0 (X20SED) 1997 - Modrá metalíza (Moja Nubča)
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]
Re: Ovládání topení
syčí to proto, že v systému je podtlak a netěsností se tlaky vyrovnávají........ kdysi jsem tam taky byl, ale naštěstí jsem měnil jen žárovku v panelu topení......
V motoru se místo zpuchřelých kolínek u podtlakových hadiček používaly šlahounky od pumpiček na kola, ustřih jsi z něho kolik bylo potřeba a do toho šlahounku se zasunula ta tvrdá plastová hadička.....
Pokud ti syčí ten přepínač podtlaku tedy to co určuje který píst má kterou klapku ovládat, tak snad by bylo lepší sehnat na vrakáči celej ten panel a jen to přepojit....
V motoru se místo zpuchřelých kolínek u podtlakových hadiček používaly šlahounky od pumpiček na kola, ustřih jsi z něho kolik bylo potřeba a do toho šlahounku se zasunula ta tvrdá plastová hadička.....
Pokud ti syčí ten přepínač podtlaku tedy to co určuje který píst má kterou klapku ovládat, tak snad by bylo lepší sehnat na vrakáči celej ten panel a jen to přepojit....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502