Tak jsem se také stal, i díky tomuto fóru, šťastným majitelem Orlanda. K tomuto modelu jsem se dostal tak, že díky kamarádovi v Chevroletu jsem měl mj. půjčené i Orlando, cca před dvěma lety. Teď, když nastal čas obměny vozového parku jsem si vzpomněl, že se s tím jezdilo celkem příjemně, začal jsem pátrat, zjišťoval info, atd... Měl jsem tenkrát půjčenou naftu, najezdím ročně celkem dost, ale právě zmíněným kamarádem jsem byl od nafty nakonec zrazen. Prý už několik nafťáků v Chevroletu dělali (motory), vzhledem k tomu, že je to relativně mladé auto těžko říct, co by nafta dělala po třeba 150 tis. Stejně mám radši benzín, tak proto padla volba na 1,8i přestože mi bylo jasné, že na sprinty to nebude. Ale už asi stárnu, v autě už spíš než na koně koukám na pohodlí a počet sedaček Co se týká rychlosti, vyřádím se v létě na motorce Předpoklad přestavby na LPG, takže i o tomto zjištěno, že to jde
Protože po předchozích autech (přes 10 let jen BMW, potom Chrysler) jsem dost rozmazlený, co se týká výbavy, v úvahu přicházela jen varianta LTZ. Tím se výběr dost zúžil, začal jsem tedy objíždět auta, která připadala v úvahu. Přestože jak jsem psal, auto je mladé, i tady byly rozdíly v "opotřebovanosti" dost značné. V každém případě, pokud by někdo sháněl podobně jako já benzínové Orlando v LTZ, tak z aktuální nabídky na českém netu jsem jich většinu viděl (zejména ty v Čechách), takže poradit a nasměrovat pro případné zájemce není problém
Ani jsem nekoukal na rok výroby jako spíš na celkový stav, najeté km, a díky možnosti alespoň u některých aut zjistit bez problému info v Chevroletu i na historii auta. Přitom se vůbec dozvíte zajímavé věci - vidíte auto, najeto 20 tisíc, majitelka tvrdí, jak je super a jen jezdí a v Chevroletu zjistíte, že už měnila půl auta včetně tlumičů, že podle servisu s tím jezdí nejspíš po poli a že auto rozhodně nešetří. Podobných historek mám víc
No každopádně nakonec koupeno, bílá LTZ, najeto 27 tisíc, takže v podstatě ještě vonělo novotou. K autu jsem dostal i zimáky na druhých alu, příjemný bonus. Kromě toho oboje kola jsou 16", což jsem chtěl, z větších jsem už "vyrostl".
ke štěstí chybělo pár věcí, vzhledem k tomu, že auto mám dva týdny je postupně řeším. Inspiraci jsem nabral hlavně tady na fóru:
Fólie - nechal jsem nalepit už cestou z bazaru domů
LED osvětlení interiéru - včetně předělání interiérového světla i dopředu, velký dík dlabkovi za jeho "LED paket"
i ochotu. Led mám i ve zpátečce a osvětlení RZ
Blinkry - žárovky nahrazeny Osram Diadem, takže nekouká skrz čiré plexi ta hnusná oranžáda
Přední žárovky - Osram Silverstar 2, mám je vyzkoušené a zrovna jsou v akci
Navigace - auto bohužel originální nemá, takže umístěn TomTom do kastlíku za ovládáním rádia, včetně napájení. Stačí tak jen odklopit a zadat trasu.
Znaky na kapotě a kufru - zase dík dlabkovi za "bonus" v podobě karbonové fólie, kterou mi věnoval k nákupu LED, kříže už jsou karbonové
Kufr - vozím tam psa, mám dost zbytků zátěžového koberce, tak jsem tam vyrobil na míru "podlahu". Koberec se vyklepe a až to nepůjde, dám tam nový
Aktuálně řeším LPG do auta, novou druhou práci atd., fotky v každém případě udělám a dodám
Středočeský Orel
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Středočeský Orel
Orlando 1,8i LTZ LPG LandiRenzo E-OBD, Electronic Valve Protector
- Reklama
Re: Středočeský Orel
Tak gratuluju, v každém případě 1.8 Orlando najede dost bez velkých nákladů, na těch co jsou u nás ve firmě máme nejvíc cca 110tis, zatím se měnily pouze standardní náplně a jednou desky...
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: Středočeský Orel
Zatím aspoň jedna ještě z bazaru, než to budu moct trochu umýt
Orlando 1,8i LTZ LPG LandiRenzo E-OBD, Electronic Valve Protector