Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Patrick »

Tak vypadá, že naše Leganzy jsou si v tomhle hodně podobné. Taky si s tím nedělám těžkou hlavu, jen by se to občas hodilo vědět že funguje hladové oko a hlavně kvulli tomu, že když je mín benzinu, tak jak asi všichni víme, tak pak se Leganze nechce moc startovat..což je zase problém čerpadla a někdy když někoho vezu a zrovna to vyjde tak blbě, že je v nádrží méně benzinu a když chci nastartovat tak to točí dlouho a někdy musím napodruhý nastartovat, to je pak menší ostuda :/ :oops:

Při otočení kličku mi taky nesvítí kontrolka benzinu, ani TCS a už mi někde selhala kontrolka i dveří..asi káble jsou někde spalené/přetržené.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Richard »

Je třeba si uvědomit, že ukazatel stavu paliva - plovák dává info měřáku a pak je tam druhý nezávislý systém - odpor, který když se vynoří z paliva lehce se zahřeje (benzín ho chladí) a na něj reaguje "hladový oko" . Myslím, že u Nubiry je to řešeno stejně jako u Leganzy. Vidět hladové oko v činnosti chce hodně odvahy - tedy po uložení ručky měřáku na levý doraz pokračovat v jízdě tak 60 - 80 km a pak se začne v zatáčkách rozžínat "hladové oko" v případě, když jsem ho uviděl tankoval jsem asi 57-58 litrů do plna. tedy v nádrži bylo cca 5-6 litrů.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Slam »

Patrick píše:Tak vypadá, že naše Leganzy jsou si v tomhle hodně podobné. Taky si s tím nedělám těžkou hlavu, jen by se to občas hodilo vědět že funguje hladové oko a hlavně kvulli tomu, že když je mín benzinu, tak jak asi všichni víme, tak pak se Leganze nechce moc startovat..což je zase problém čerpadla a někdy když někoho vezu a zrovna to vyjde tak blbě, že je v nádrží méně benzinu a když chci nastartovat tak to točí dlouho a někdy musím napodruhý nastartovat, to je pak menší ostuda :/ :oops:

Při otočení kličku mi taky nesvítí kontrolka benzinu, ani TCS a už mi někde selhala kontrolka i dveří..asi káble jsou někde spalené/přetržené.
Tak u mně teda startování na množství benzínu závislé není - ať už svítí hladové oko, nebo ne. Jak jsem psal, mně se rozsvěcuje hladové oko pěkně pozvolna, takže než se rozsvítí naplno, tak stačím natankovat. Kontrolka dveří mi taky před časem zhaprovala, nejdřív přestala reagovat u všech dveří mimo řidiče. Tam přestala fungovat ale po nějaké době taky. Ale v servisu mi to dali do pořádku, takže ťuk, ťuk vše teď funguje, jak má. Akorát zjara začnu řešit počínající rez pod pravým zrcátkem, ale to nijak nebrání provozu... :?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
JOMAT
Příspěvky: 347
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od JOMAT »

Mne kontrolka svietila asi 2x.Väčšinou skor čerpadlo ťahalo skoro nič z nádrže.A to mi ani nezasvietila.Teraz mám problém s tým,že padá tlak a ráno musím dlhšie točiť aby naskočilo.Ale už som si objednal nové za velmi dobrú cenu necelých 44 eur a kompletné aj s plavákom ,tak uvidím ako to bude svietiť.Dám potom vedieť.JOMAT :D
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Uživatelský avatar
JOMAT
Příspěvky: 347
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od JOMAT »

Tak som včera dal nové čerpadlo.A dnes ráno len brnk,a bolo naštartované.Ešte musím odskúšať ,kedy začne svietiť kontrolka.Ale najprv dole prístrojovku a pozrieť či bude žiarovka O.K.JOMAT :D
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Patrick »

Ahoj, no mě to taky časem čeká. Mohl by jsi prosím tě napsat aspon zhruba nějaký postup jak to čerpadlo vyměnit? Popřípadě na co si dát pozor při výměně, at toho moc neponičím :). Díky.

A myslíš, že kontrolka by mi mohla svítit při výměně čerpadla?
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Vypravca »

Cerpadlo nie je problem vymenit. Odpojis konektor, dve benzinove hadice. Ked odpojis konektor, tak na chvilu nastartuj. Aby neboli natlakovane hadice a nevystrekol ti benzin pri odpajani hadice.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Vypravca »

Kontrolka hladne oko by sa dala napojit na spinaciu skrinku v polohe startovanie cez diodu.
Ak budes startovat hladne oko bude svietit.
Treba len pozriet schemu ako je to zapojene. A sikovny autoelektrikar stym problem mat nebude.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
JOMAT
Příspěvky: 347
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od JOMAT »

Tak ako bolo napísané.Je tam kovový okrúžok ,ktorý to dotahuje.Ja som to s malým sekáčikom a kladivom pomaly dolava odtiahol.Najprv som odpojil baterku a potom ho vytiahol.Napojil som ho mimo nádrže.Potom som napojil baterku a pohyboval som plavákom a sledoval ručičku na budíku.Pritlačil som viac kontakty a plošák jemným šmirglom prebehol.Potom to už ukazovalo O.K.
Kontrolku rezervy vyskúšam zajtra.Nakloním auto na pravú stranu a uvidím.Lebo mi ručička ukazuje kúsok nad rezervou.JOMAT :D
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
jaroslav svoncinar
Příspěvky: 11
Registrován: pon úno 20, 2012 12:57
Bydliště: dolne oresany

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od jaroslav svoncinar »

tak mne ukazovatel paliva na leganze ide zvlastne. po asi 100 km klesne o tretinu,ootom sa pribrzdi a od polovice benzin strasne rychlo mizne. uz mi to neslo do hlavy a tak som riskol jazdit az kym sa nerozsvietila kontrolka.rucicka na samom spodu,a po dotankovani spotreba mi vysla okolo 8-8,5 l na 100km.a rucicka bola v cervenom mozno aj 10 az 15 litrov kym sa rozsvietila cervena.
Uživatelský avatar
JOMAT
Příspěvky: 347
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od JOMAT »

Tak som čerpadlo poslal na reklamáciu.Vydržalo rok.Začalo hučať.Už som namontoval nové a teraz sa už aj kontrolka rozsvecuje.Ked som mal ručičku v červenom políčku,tak som dal auto na dvihák a po chvíli začalo svietiť :D .
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“