Problémy s elektrikou
Moderátor: Blue Lanos
Problémy s elektrikou
Ahoj,
prohledával jsem forum, ale nenašel jsem pomoc. Poslední dobou mi přestal fungovat ventilátor a pár dalších věcí. Sem tam se to zase zapne, ale většinou vůbec nejede...
Začalo to všechno tím, že před nějakou dobou po zapnutí ventilátoru na vyšší než druhý stupeň po chvilce ventilátor vypnul, zhasly hodiny a přestal nabíjet telefon skrze zapalovač... Dříve stačilo zase ventilátor ztlumit a všechno zase naskočilo (hodiny vyresetované)...
Poslední dobou mi ventilátor nejede vůbec, nesvítí parkovačky, hodiny jsou zhasnuté, nejde samozřejmě klimatizace (manuální), vyhřívání zrcátek a zadního skla, tempomat... Zajímavé je, že při vypnutém zapalování (první stupeň klíčku, pouze hrající rádio...), tak se hodiny rozsvítí, zapalovač nabíjí, zbytek nejde... po přepnutí ventilátoru na 0 nebo 4, tak hodiny postupně zhasnou, ale nevyresetují se... při stupni 1,2,3 sice ventilátor nejede, ale hodiny svítí docela sytě...
po otočení klíčku do zapnutého zapalování (vrčí palivová pumpa...) se okamžitě hodiny zhasnou a zapalovač přestane nabíjet... po vypnutí motoru se hodiny po chvilce rozblikají, ale vyresetované...
rádio jede neustále, stejně tak HF sada Parrot...
Samozřejmě jsem prošel všechny pojistky (v pořádku), popřehazoval relé (v pořádku)... dobil plně baterku a dnes vyčistil svorky na baterce a vyčistil kostru u baterky... nepomohlo...
netuší někdo co s tím?! když jsem neměl naplněnou klimatizaci, tak se ještě vydržet dalo, ale když s dcerkou jezdíme v tom horku už i bez ventilátorů, tak to je mazec docela
díky moc za nápady...
prohledával jsem forum, ale nenašel jsem pomoc. Poslední dobou mi přestal fungovat ventilátor a pár dalších věcí. Sem tam se to zase zapne, ale většinou vůbec nejede...
Začalo to všechno tím, že před nějakou dobou po zapnutí ventilátoru na vyšší než druhý stupeň po chvilce ventilátor vypnul, zhasly hodiny a přestal nabíjet telefon skrze zapalovač... Dříve stačilo zase ventilátor ztlumit a všechno zase naskočilo (hodiny vyresetované)...
Poslední dobou mi ventilátor nejede vůbec, nesvítí parkovačky, hodiny jsou zhasnuté, nejde samozřejmě klimatizace (manuální), vyhřívání zrcátek a zadního skla, tempomat... Zajímavé je, že při vypnutém zapalování (první stupeň klíčku, pouze hrající rádio...), tak se hodiny rozsvítí, zapalovač nabíjí, zbytek nejde... po přepnutí ventilátoru na 0 nebo 4, tak hodiny postupně zhasnou, ale nevyresetují se... při stupni 1,2,3 sice ventilátor nejede, ale hodiny svítí docela sytě...
po otočení klíčku do zapnutého zapalování (vrčí palivová pumpa...) se okamžitě hodiny zhasnou a zapalovač přestane nabíjet... po vypnutí motoru se hodiny po chvilce rozblikají, ale vyresetované...
rádio jede neustále, stejně tak HF sada Parrot...
Samozřejmě jsem prošel všechny pojistky (v pořádku), popřehazoval relé (v pořádku)... dobil plně baterku a dnes vyčistil svorky na baterce a vyčistil kostru u baterky... nepomohlo...
netuší někdo co s tím?! když jsem neměl naplněnou klimatizaci, tak se ještě vydržet dalo, ale když s dcerkou jezdíme v tom horku už i bez ventilátorů, tak to je mazec docela
díky moc za nápady...
- Reklama
Re: Problémy s elektrikou
Mne sa zda, ze sa to uz riesilo.
Bola to asi kostra za stredovym panelom, tam to bolo obhorene.
Skus pozriet tu kostru.
Ak to nebude, mozno orech spinacky.
Bola to asi kostra za stredovym panelom, tam to bolo obhorene.
Skus pozriet tu kostru.
Ak to nebude, mozno orech spinacky.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Problémy s elektrikou
No k něčemu takovému jsem se tady snad taky dočetl, ale potřeboval bych navigovat jak přesně se k tomu dostat...
ještě poznatek, anténa mi začala vyjíždět jenom zhruba do dvou třetin...
ještě poznatek, anténa mi začala vyjíždět jenom zhruba do dvou třetin...
Re: Problémy s elektrikou
Anténa není problém elektriky, ale antény, čímž trpí řada Leganz. Mně to kdysi také blblo, od té doby kdykoliv mám příležitost, tak to prolévám WDčkem a funguje jak nová.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Problémy s elektrikou
Tady se to řešilo https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=12091
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Problémy s elektrikou
tak se mi povedlo odmontovat přihrádku spolujezdce, ale v téhle změti se opravdu nevyznám...
nasměrujte mě prosím někdo, kde najdu tu kostru
https://imageshack.com/i/pcM5jA6dj
https://imageshack.com/i/ezsrDNI3j
nasměrujte mě prosím někdo, kde najdu tu kostru
https://imageshack.com/i/pcM5jA6dj
https://imageshack.com/i/ezsrDNI3j
Re: Problémy s elektrikou
a ještě jeden dotaz bych měl... při dnešním rozebírání jsem narazil u popelníku a zapalovače na nezapojený konektor, ze kterého vedou dva drátky... světle modrý a růžový...
jenom tak ze zvědavosti, k čemu ten konektor slouží?
jenom tak ze zvědavosti, k čemu ten konektor slouží?
Re: Problémy s elektrikou
Mne sa stalo presne to iste :/ od vcera presne vsetko tak isto nejde ako si napisal....uz si nejak pokrocil resp. vyriesil to?
Re: Problémy s elektrikou
To je příprava na výhřev sedadel, už to tu párkrát zaznělo:Skvara píše:a ještě jeden dotaz bych měl... při dnešním rozebírání jsem narazil u popelníku a zapalovače na nezapojený konektor, ze kterého vedou dva drátky... světle modrý a růžový...
jenom tak ze zvědavosti, k čemu ten konektor slouží?
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 40#p251460
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Problémy s elektrikou
Skor by ma zaujimalo ako odstranit tento problem resp. co spravit aby fungoval ten fukar hlavne, klima a hodiny...
Re: Problémy s elektrikou
Vsak PetrS ti dal odkaz o par prispevkov vyssie. Tam to je rozpisane.Klackis píše:Skor by ma zaujimalo ako odstranit tento problem resp. co spravit aby fungoval ten fukar hlavne, klima a hodiny...
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
- _Mailo_
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř lis 27, 2013 16:59
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s elektrikou
Veru veru. Leganze mali s tými uzemneniami veľký problém. Mne zase napríklad zo smerovkami bliká takmer všetko okrem vonkajších svetiel a neorigo rádia.
U mňa je zase problém s oxidovaním kostry na batérií. Pravidelne ho čistím a za 2 týždne je na ňom zase 2cm vrstva oxidu :-/ Ak sa takéto niečo deje niekde vo vnútri uzemňovacej slučky va aute, tak amen tma
Na Nessi mi to nerobilo.
U mňa je zase problém s oxidovaním kostry na batérií. Pravidelne ho čistím a za 2 týždne je na ňom zase 2cm vrstva oxidu :-/ Ak sa takéto niečo deje niekde vo vnútri uzemňovacej slučky va aute, tak amen tma
Na Nessi mi to nerobilo.
Chevrolet EPICA LS 2.0 24V LPG (2008)
Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005)
Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart
Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005)
Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart
Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
Re: Problémy s elektrikou
Tak abych nebyl vyjímka,tak i já mám problém. Začalo to ječením relátka od blinkrů,pak zhasnutím uplně všeho(vnitřní osvětlení,dálka od centrálu,blinkry) a ted už nejdou jen výstražné,napadá někoho něco? Vypínač a relé už jsem vyměnil.
To Mailo,mě to taky bliká s blinkry,ale když jsem vypnul ventilátor,tak ne. Asi špatná kostra.
To Mailo,mě to taky bliká s blinkry,ale když jsem vypnul ventilátor,tak ne. Asi špatná kostra.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
- ChevyEpica
- Příspěvky: 189
- Registrován: pát čer 15, 2012 13:05
- Bydliště: Pelhřimov
Re: Problémy s elektrikou
Takhle poblázněnou el. instalaci sem řešil jeden čas na Oplu Vectra B. Vše vyřešila výměna alternátoru a baterky.
Si vzpomínám, že v autě někdy fungovalo vše (pokud sem jel dálku) a někdy vevnitř pořád všechno blikalo, cvakalo. Myslím že chyba byla v alternátoru, který zničil baterku. Po výměně auto jezdilo ještě tak 4 roky než se prodalo
Si vzpomínám, že v autě někdy fungovalo vše (pokud sem jel dálku) a někdy vevnitř pořád všechno blikalo, cvakalo. Myslím že chyba byla v alternátoru, který zničil baterku. Po výměně auto jezdilo ještě tak 4 roky než se prodalo
Chevrolet Epica 2.5 V6 + LPG Magic 3, r.v. 2006, automat, modrá metal., naj. 193 000 km
Dacia Sandero 1.4 +LPG Elpigas, r.v. 2010, modrá metal., naj. 77 000 km
Dacia Sandero 1.4 +LPG Elpigas, r.v. 2010, modrá metal., naj. 77 000 km
- _Mailo_
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř lis 27, 2013 16:59
- Bydliště: Dubnica nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s elektrikou
Môže byť, akurát ono to robí či pri vypnutom motore, tak pri zapnutom motore. Alternátor musí byť v aute konštruovaný tak, že pokiaľ zapneš všetko čo sa dá, musí ostať rezerva pre dobitie batérie. POkaiľ tak nieje, buď je neorigo ALT, alebo BAT. Jeden týpek s Mazdou 323 vravel, že si do auta kvôli subu nainštaloval namiesto 48ky 60 Ah a začalo sa to prejavovať v takomto zmysle Akurát, že on tam nedal kondenzátorChevyEpica píše:Takhle poblázněnou el. instalaci sem řešil jeden čas na Oplu Vectra B. Vše vyřešila výměna alternátoru a baterky.
Chevrolet EPICA LS 2.0 24V LPG (2008)
Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005)
Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart
Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005)
Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart
Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)