Pepe píše:Mam vejfuk na sedana 16 V, ale je zlomenej za poslednim tlumičem.
Od katíku dozadu, střední tlumič je použitelnej, dá se i opravit.
Věnuji ho za odvoz. (kousek od Žatce)
Je rozdiel vo vyfuku medzi 8v a 16v.Ak ano napiste.
)
Pouze mezi sedanem a hath.(sedan má delší konc.díl), možná se liší trochu svody ale od kat. je to mezi 8 a 16 stejný
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Možná se budete divit, ale některý vozy maj podle výkonu motoru jinak přepážky v tlumičích. protože už si nepamatuju jak je to u Nexie, tak uvádím 16V.
BTW: když jsem kupoval novej, chtěli po mě vědět typ a výkon motoru.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
kaso píše:V lete sa pustim do vyfuku aj ja. Vyhodim urcite stredny tlmic a kat.Dam priamu ruru a koncovy tlmic.Malo by to hodit okolo 6 konikov.
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
kaso píše:V lete sa pustim do vyfuku aj ja. Vyhodim urcite stredny tlmic a kat.Dam priamu ruru a koncovy tlmic.Malo by to hodit okolo 6 konikov.
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
Nijak, dle mě je kat až za lambda sondou, a není tam žádné další čidlo ze kterého by řídící jednotka brala data. Vše se odebírá před katem, jeho přítomnost či nepřítomnost nemá na řízení motoru vliv. Ale výfuk klade jistý odpor plynům a to má vliv na výměnu směsi ve válcích a může se zvýšit spotřeba, stejně jako když je výfuk prohnilej.
kaso píše:V lete sa pustim do vyfuku aj ja. Vyhodim urcite stredny tlmic a kat.Dam priamu ruru a koncovy tlmic.Malo by to hodit okolo 6 konikov.
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
Nijak, dle mě je kat až za lambda sondou, a není tam žádné další čidlo ze kterého by řídící jednotka brala data. Vše se odebírá před katem, jeho přítomnost či nepřítomnost nemá na řízení motoru vliv. Ale výfuk klade jistý odpor plynům a to má vliv na výměnu směsi ve válcích a může se zvýšit spotřeba, stejně jako když je výfuk prohnilej.
hm, tak do toho se mi moc nechce, kombi spotřeba 5,3l/100 km je pro mě dost silnej argument, abych do toho nešel
chalani ja mam prec kat.uz asi 3roky a spotreba mi nesla vobec nahor,a davkovanie paliva predsa riadi rj a ziaden karburator tam by mozno isla hore spotreba ..
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
goror píše:chalani ja mam prec kat.uz asi 3roky a spotreba mi nesla vobec nahor,a davkovanie paliva predsa riadi rj a ziaden karburator tam by mozno isla hore spotreba ..
Na byvalom aute som to urobyl a spotreba bola rovnaka.Lenze s takymto vyfukom ide auto rychlejsie do otaciek pretoze vyfukove plyny nemeju prekazku a auto je zivsie takze viac slapes na plyn.Preto moze byt vacsia spotreba.Spatne tlaky ti zabezpeci sportovy koncovy diel vyfuku.Na kompletnej uprave vyf.potrubia dokazes nahnat 20 koni.A toto nie je sprostost. Na malovykonovu 1,5-1,6 sa doporucuje priemer potrubia 2,5 palcove rury. 1-Palec 25,4mm.Takze Nexia idealne od 52-62 mm priemer rury.
goror píše:chalani ja mam prec kat.uz asi 3roky a spotreba mi nesla vobec nahor,a davkovanie paliva predsa riadi rj a ziaden karburator tam by mozno isla hore spotreba ..
Na byvalom aute som to urobyl a spotreba bola rovnaka.Lenze s takymto vyfukom ide auto rychlejsie do otaciek pretoze vyfukove plyny nemeju prekazku a auto je zivsie takze viac slapes na plyn.Preto moze byt vacsia spotreba.Spatne tlaky ti zabezpeci sportovy koncovy diel vyfuku.Na kompletnej uprave vyf.potrubia dokazes nahnat 20 koni.A toto nie je sprostost. Na malovykonovu 1,5-1,6 sa doporucuje priemer potrubia 2,5 palcove rury. 1-Palec 25,4mm.Takze Nexia idealne od 52-62 mm priemer rury.