Plánek Výfuku

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Olda
Příspěvky: 649
Registrován: čtv bře 17, 2005 15:11
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Olda »

kaso píše:
Pepe píše:Mam vejfuk na sedana 16 V, ale je zlomenej za poslednim tlumičem.
Od katíku dozadu, střední tlumič je použitelnej, dá se i opravit.
Věnuji ho za odvoz. (kousek od Žatce)
Je rozdiel vo vyfuku medzi 8v a 16v.Ak ano napiste.
)

Pouze mezi sedanem a hath.(sedan má delší konc.díl), možná se liší trochu svody ale od kat. je to mezi 8 a 16 stejný 8)
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Možná se budete divit, ale některý vozy maj podle výkonu motoru jinak přepážky v tlumičích. protože už si nepamatuju jak je to u Nexie, tak uvádím 16V.
BTW: když jsem kupoval novej, chtěli po mě vědět typ a výkon motoru.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

V lete sa pustim do vyfuku aj ja. Vyhodim urcite stredny tlmic a kat.Dam priamu ruru a koncovy tlmic.Malo by to hodit okolo 6 konikov. :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

kaso píše:V lete sa pustim do vyfuku aj ja. Vyhodim urcite stredny tlmic a kat.Dam priamu ruru a koncovy tlmic.Malo by to hodit okolo 6 konikov. :lol: :lol: :lol: :lol:
Na těch 6 koní jsi přišel jak? Byl jsi s tím na brzdě?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
wapril
Příspěvky: 49
Registrován: ned kvě 23, 2004 20:41
Bydliště: Bludov (SU)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wapril »

kaso píše:V lete sa pustim do vyfuku aj ja. Vyhodim urcite stredny tlmic a kat.Dam priamu ruru a koncovy tlmic.Malo by to hodit okolo 6 konikov. :lol: :lol: :lol: :lol:
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

wapril píše:
kaso píše:V lete sa pustim do vyfuku aj ja. Vyhodim urcite stredny tlmic a kat.Dam priamu ruru a koncovy tlmic.Malo by to hodit okolo 6 konikov. :lol: :lol: :lol: :lol:
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
Nijak, dle mě je kat až za lambda sondou, a není tam žádné další čidlo ze kterého by řídící jednotka brala data. Vše se odebírá před katem, jeho přítomnost či nepřítomnost nemá na řízení motoru vliv. Ale výfuk klade jistý odpor plynům a to má vliv na výměnu směsi ve válcích a může se zvýšit spotřeba, stejně jako když je výfuk prohnilej. :roll:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
wapril
Příspěvky: 49
Registrován: ned kvě 23, 2004 20:41
Bydliště: Bludov (SU)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wapril »

Richard píše:
wapril píše:
kaso píše:V lete sa pustim do vyfuku aj ja. Vyhodim urcite stredny tlmic a kat.Dam priamu ruru a koncovy tlmic.Malo by to hodit okolo 6 konikov. :lol: :lol: :lol: :lol:
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
Nijak, dle mě je kat až za lambda sondou, a není tam žádné další čidlo ze kterého by řídící jednotka brala data. Vše se odebírá před katem, jeho přítomnost či nepřítomnost nemá na řízení motoru vliv. Ale výfuk klade jistý odpor plynům a to má vliv na výměnu směsi ve válcích a může se zvýšit spotřeba, stejně jako když je výfuk prohnilej. :roll:
hm, tak do toho se mi moc nechce, kombi spotřeba 5,3l/100 km je pro mě dost silnej argument, abych do toho nešel 8)
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Přesně jak píše Richard!
Jen bych doplnil z vlastní zkušenosti, že spotřeba se zdvihne poměrně znatelně - kolem 1 litru/100 km.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

chalani ja mam prec kat.uz asi 3roky a spotreba mi nesla vobec nahor,a davkovanie paliva predsa riadi rj a ziaden karburator tam by mozno isla hore spotreba .. :lol:
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Uživatelský avatar
wapril
Příspěvky: 49
Registrován: ned kvě 23, 2004 20:41
Bydliště: Bludov (SU)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wapril »

:?: tak nevím, mám ten kat a střední tlumič vyměnit za rouru nebo ne :?:
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

goror píše:chalani ja mam prec kat.uz asi 3roky a spotreba mi nesla vobec nahor,a davkovanie paliva predsa riadi rj a ziaden karburator tam by mozno isla hore spotreba .. :lol:
Na byvalom aute som to urobyl a spotreba bola rovnaka.Lenze s takymto vyfukom ide auto rychlejsie do otaciek pretoze vyfukove plyny nemeju prekazku a auto je zivsie takze viac slapes na plyn.Preto moze byt vacsia spotreba.Spatne tlaky ti zabezpeci sportovy koncovy diel vyfuku.Na kompletnej uprave vyf.potrubia dokazes nahnat 20 koni.A toto nie je sprostost. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Na malovykonovu 1,5-1,6 sa doporucuje priemer potrubia 2,5 palcove rury. 1-Palec 25,4mm.Takze Nexia idealne od 52-62 mm priemer rury. :D :D
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

wapril píše::?: tak nevím, mám ten kat a střední tlumič vyměnit za rouru nebo ne :?:
Je to na Tobě, kámo...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
wapril
Příspěvky: 49
Registrován: ned kvě 23, 2004 20:41
Bydliště: Bludov (SU)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wapril »

kaso píše:
goror píše:chalani ja mam prec kat.uz asi 3roky a spotreba mi nesla vobec nahor,a davkovanie paliva predsa riadi rj a ziaden karburator tam by mozno isla hore spotreba .. :lol:
Na byvalom aute som to urobyl a spotreba bola rovnaka.Lenze s takymto vyfukom ide auto rychlejsie do otaciek pretoze vyfukove plyny nemeju prekazku a auto je zivsie takze viac slapes na plyn.Preto moze byt vacsia spotreba.Spatne tlaky ti zabezpeci sportovy koncovy diel vyfuku.Na kompletnej uprave vyf.potrubia dokazes nahnat 20 koni.A toto nie je sprostost. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Na malovykonovu 1,5-1,6 sa doporucuje priemer potrubia 2,5 palcove rury. 1-Palec 25,4mm.Takze Nexia idealne od 52-62 mm priemer rury. :D :D
takže sériový konec s posledním tlumičem ne e???
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Zkus prvně vymontovat katalyzátor a sám uvidíš... je uchycen na 8 šroubech

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

Ivan píše:Zkus prvně vymontovat katalyzátor a sám uvidíš... je uchycen na 8 šroubech
ak ich bude mat v takom stave ako ja tak sa ma neco tesit flexa a ides :lol: :lol:
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“