Kontrolka výměny oleje cca po měsíci je asi noční můra Captiv jak koukám.
My s tím máme svoje zkušenosti.
Po koupi Captivy jsem ji dal okamžitě do servisu na výměnu všech náplní.
Cca po 2 měsících a asi 2000km se rozsvítola kontrolka.
Okamžitě jsem jel k nám do servisu. Prý když jezdíme jen krátké trasy, tak se rychlejc zanese filtr palivových částic. Regenerace se provádí 20x a potom se rozsvítí kontrolka.
Tak mi vyměnily olej, filtr a přeprogramovali jednotku, aby při regeneraci kontrolka blikala......
Po měsíci proběhli 2 regenerace a opět to stejné. Tak "něco vyčistily" a na měsíc byl klid. Po dalším měsíci opět.......
To už manželka nevydržela a dala to k místnímu kovářovi co tu mění gumy a sem-tam spraví nějaké auto.
Vyměnil olej, filtr nechal, vyresetoval jednotku, napsal si stav km aby věděl přesně kolik bylo natočeno..... po 14ti dnech opět kontrolka....
Tak že prý vyměníme čidlo, aby to nedělalo.
To už jsem nevydržel já, odvezl jsem to do Prahy ke Staigerovi.
udělali předzimní kontrolu, projeli to diagnostikou, vyresetovali a nastavili jednotku, vyndali a zkontrolovali filtr pevných částic (byl úplně vpořádku), zkontrolovali rezervu a promazali její závěs......... zaplatil jsem cca 1500,-Kč.
Od té doby máme klid..........
Čidlo prý žádné není, počítač to vyhodnocuje podle ujetých kilometrů a proběhlých regenerací.
Tak bacha ať vás někdo nenatahne!!! nás to vyšlo na pěkných pár tisíc.......
Svítí kontrolka výměny oleje po měsíci caa 1000 km
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama