Matiz M200 už nejen Studie

Moderátor: Blue Lanos

Líbí?

Ano.
19
83%
Ne.
0
Žádná hlasování
Předchozí je hezčí.
4
17%
 
Celkem hlasů: 23

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

a taky tříhrnek :lol:
i kdyýž první junior byl čtyřhrnek litrák a toho máme taky :lol: takže junioři jsou komplet a můžou do ulic :shock:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Reklama
 

Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše: U motoru mě těší poladěné sání. Žádná pixla s rezonátorem, pořádný šnorchl a žádné slepé rameno na kolínku mezi airboxem a klapkou.
zajimavy je, ze je vyosena baterka (to jen tak btw), jinak motor mi prijde uplne stejny, cili maximalne menili elektroniku a souvisejici
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

jakub píše:jinak motor mi prijde uplne stejny, cili maximalne menili elektroniku a souvisejici
JJ, měl by být téměř totožný. Litr má evidentně drobné změny na sání, 0.8 má jiná zdvihátka ventilů a ještě cosik, co by mělo snižovat ztráty v motoru a vést k nižší spotřebě...
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Tady jsou první dojmy a spousta fotek: http://news.auto.cz/?article=3351
Uživatelský avatar
shaman
Příspěvky: 298
Registrován: ned zář 05, 2004 22:04
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shaman »

Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

shaman píše:Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
Tady jde krásně vidět jak estetické cítění individuální. Mi se např. Spark líbí moc (jen škoda budíků uprostřed, ale s tím se dá žít, horší to bude s umístěním monitoru ;) ). Zdá se mi, že filozofii auta zachovali a dostalo se i na originální tvary. Např linka od pření masky nad světly bloukem nad zrcátkem až k dolní hraně oken je geniální. Trojka z Kolína má sice divoké tvary (Aygo je designově nejčitší), ale jsou to takoví žebráci, že ani u pětidvířka nepůjdou stahovat zadní okna :cry:
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
shaman
Příspěvky: 298
Registrován: ned zář 05, 2004 22:04
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shaman »

Jo, jenže to jsou taky žebráci s motorem Toyota VVT-i. Tobě se třeba Spark líbí zezadu? Ty kola jak jsou utopený v kastli???
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Mě se líbí moc , rozhodně víc než facelivtový II. Ale I je klasika !
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

Matiz I FOREVER
Ale aj Spark sa da. :lol:
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Je hezkej ale je fakt podobnej c3.Matiz I byl nejhezčí ale myslim že jde o zvyk.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

shaman píše:Jo, jenže to jsou taky žebráci s motorem Toyota VVT-i. Tobě se třeba Spark líbí zezadu? Ty kola jak jsou utopený v kastli???
1.0 VVT-i je vychytávka, to uznávám. I když prostým porovnáním číselných parametrů postarší 1.0 z Matize / Sparku moc nezaostává. Spark se mi líbí i zazadu. Kola utopené v kastli má i trojice a jsou asi stejně utopené jako u Matize. Tohle pohodlně řeší swap kol 8)
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
michitka
Příspěvky: 1
Registrován: stř bře 02, 2005 08:20
Bydliště: Brno

nový matiz

Příspěvek od michitka »

:P je moc pěkný ! ;) ale hezčí než model 2004, který mám doma teda rozhodně není ! je prostě jiný ....:roll:
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:
shaman píše:Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
Tady jde krásně vidět jak estetické cítění individuální. Mi se např. Spark líbí moc (jen škoda budíků uprostřed, ale s tím se dá žít, horší to bude s umístěním monitoru ;) ).
nechapu trend umistovat budiky doprostred - nekde jsem slysel, ze clovek nemusi tak daleko odbihat zrakem od silnice, ale dle meho je to hodne slaby argument. Osobne bych umisteni budiku uprostred velmi tezce rozdychaval. Zadni cast mateze je zrala swap svetel. Jako prvni matiz se mi fakt libil - na prvni pohled. Druhy (drobek odpusti) je evidentne derivat prvniho v necem lepsi (zadni svetla), v necem horsi (spz v zadnich dverich), ... ve finale jde o zvyk. Tady se mi moc libi pojeti predku (to si primo rika o nabrouseni a siroky kola), zadek mi ale prijde v prikrym nesouladu. Kdyz jsem koukali na M3 tak aspon byly vzadu ledky, tohle je proste slabota. Nerikam, ze je to osklivy auto, ale uz to proste neni matiz.

K tomu rozhodovani matiz vs. auta z kolina - nevim, nevim, ty auta mi prijdou jeste o neco mensi a jeste o neco hrackovitejsi. Mne se libi, akorat chci rict, ze rozhodovani lidi imho nebude matiz vs. tydle auta, ale spis spark vs. kalos - protoze pro matize zatim vzdy hovorila cena, tak i nyni kdyz se lide budou rozhodovat za co utratit 230tkc (viz ten clanek na auto.cz), tak radeji koupi kalose.
Vojta

Příspěvek od Vojta »

Naprosto souhlasím s Jakubem - už to prostě není Matýsek. Některé vychytávky jsou na Sparku pěkné, ale jinak - nevyměnil bych. Akorát ten otáčkoměr Sparku závidím.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Otáčkoměr si můžeš dokoupit , v tom bych nehledal problém , já pláču po té zadní nápravě ...:cry: , to je paráda, ale můžu si nechat jen zdát.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“