Matiz M200 už nejen Studie
Moderátor: Blue Lanos
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
a taky tříhrnek
i kdyýž první junior byl čtyřhrnek litrák a toho máme taky takže junioři jsou komplet a můžou do ulic
i kdyýž první junior byl čtyřhrnek litrák a toho máme taky takže junioři jsou komplet a můžou do ulic
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
JJ, měl by být téměř totožný. Litr má evidentně drobné změny na sání, 0.8 má jiná zdvihátka ventilů a ještě cosik, co by mělo snižovat ztráty v motoru a vést k nižší spotřebě...jakub píše:jinak motor mi prijde uplne stejny, cili maximalne menili elektroniku a souvisejici
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Tady jsou první dojmy a spousta fotek: http://news.auto.cz/?article=3351
Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Tady jde krásně vidět jak estetické cítění individuální. Mi se např. Spark líbí moc (jen škoda budíků uprostřed, ale s tím se dá žít, horší to bude s umístěním monitoru ). Zdá se mi, že filozofii auta zachovali a dostalo se i na originální tvary. Např linka od pření masky nad světly bloukem nad zrcátkem až k dolní hraně oken je geniální. Trojka z Kolína má sice divoké tvary (Aygo je designově nejčitší), ale jsou to takoví žebráci, že ani u pětidvířka nepůjdou stahovat zadní oknashaman píše:Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Jo, jenže to jsou taky žebráci s motorem Toyota VVT-i. Tobě se třeba Spark líbí zezadu? Ty kola jak jsou utopený v kastli???
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
1.0 VVT-i je vychytávka, to uznávám. I když prostým porovnáním číselných parametrů postarší 1.0 z Matize / Sparku moc nezaostává. Spark se mi líbí i zazadu. Kola utopené v kastli má i trojice a jsou asi stejně utopené jako u Matize. Tohle pohodlně řeší swap kolshaman píše:Jo, jenže to jsou taky žebráci s motorem Toyota VVT-i. Tobě se třeba Spark líbí zezadu? Ty kola jak jsou utopený v kastli???
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
nový matiz
je moc pěkný ! ale hezčí než model 2004, který mám doma teda rozhodně není ! je prostě jiný ....
nechapu trend umistovat budiky doprostred - nekde jsem slysel, ze clovek nemusi tak daleko odbihat zrakem od silnice, ale dle meho je to hodne slaby argument. Osobne bych umisteni budiku uprostred velmi tezce rozdychaval. Zadni cast mateze je zrala swap svetel. Jako prvni matiz se mi fakt libil - na prvni pohled. Druhy (drobek odpusti) je evidentne derivat prvniho v necem lepsi (zadni svetla), v necem horsi (spz v zadnich dverich), ... ve finale jde o zvyk. Tady se mi moc libi pojeti predku (to si primo rika o nabrouseni a siroky kola), zadek mi ale prijde v prikrym nesouladu. Kdyz jsem koukali na M3 tak aspon byly vzadu ledky, tohle je proste slabota. Nerikam, ze je to osklivy auto, ale uz to proste neni matiz.Ondras píše:Tady jde krásně vidět jak estetické cítění individuální. Mi se např. Spark líbí moc (jen škoda budíků uprostřed, ale s tím se dá žít, horší to bude s umístěním monitoru ).shaman píše:Matiz I byl pěknej a na svoji dobu neobyčejnej, každý se za ním otočil. Za tímhle se neotočí nikdo. Rozhodně by to nebylo auto, po kterým bych po Matizu pošilhával... Musíte uznat, že ty autíčka z Kolína mají jinačí šmrnc..
K tomu rozhodovani matiz vs. auta z kolina - nevim, nevim, ty auta mi prijdou jeste o neco mensi a jeste o neco hrackovitejsi. Mne se libi, akorat chci rict, ze rozhodovani lidi imho nebude matiz vs. tydle auta, ale spis spark vs. kalos - protoze pro matize zatim vzdy hovorila cena, tak i nyni kdyz se lide budou rozhodovat za co utratit 230tkc (viz ten clanek na auto.cz), tak radeji koupi kalose.