Omezovač motoru
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
- johnlord
- Příspěvky: 322
- Registrován: úte čer 28, 2011 17:34
- Bydliště: Brníčko u Zábřeha na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Omezovač motoru
Je možné, že má motor nějaký omezovač?
Když točím motor na vyšší otáčky, tak se mi zdá, jako by skokovitě podle otáček motor přidával výkon. Pozoruji to u otáček nad 3500, když
třeba předjíždím do kopce. Je pravda že ta síla 104kW je znát mnohem více než když jedu kolem 2000ot.
Když točím motor na vyšší otáčky, tak se mi zdá, jako by skokovitě podle otáček motor přidával výkon. Pozoruji to u otáček nad 3500, když
třeba předjíždím do kopce. Je pravda že ta síla 104kW je znát mnohem více než když jedu kolem 2000ot.
- Reklama
Re: Omezovač motoru
Omezovač určitě má, ale ne tak jak píšeš. Omezovač bude až kolem 7tis ot / min
Nárůst výkonu by měl být lineární, v nižších otáčkách určitě nemá 104 kW, ale stěží 50. 104kW dosahuje při 6200 ot/min. V nízkých se projevuje spíš krouťák než výkon.
Nárůst výkonu by měl být lineární, v nižších otáčkách určitě nemá 104 kW, ale stěží 50. 104kW dosahuje při 6200 ot/min. V nízkých se projevuje spíš krouťák než výkon.
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: Omezovač motoru
Tady jsou alespoň zhruba grafy, jaký je průběh výkonu a toč. momentu...
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... 16v-142cv/
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... 16v-142cv/
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: Omezovač motoru
Zohrej motor a pri zaradenej dvojke sleduj, čo sa stane pri otáčkach niečo cez 6500 min , môžeš aj na trojke, to už ale môže byť na pokutu - vytočená 3 = 130 km/h (2 = 90km/h) .
Jemné trhanie pri zrýchľovaní, niekedy badám aj ja.
Peter
Jemné trhanie pri zrýchľovaní, niekedy badám aj ja.
Peter
Re: Omezovač motoru
Už dávnejšie som si to všimol aj ja. Pri rozbehu do kopca a zaradenej
dvojke stúpa výkon motora akoby v niekoľkých úrovniach. Laický pohľad
na vec: myslím, že sa tým prejavuje zmena časovania ventilov motora pri
záťaži...či Pri zahriatom motore to nie je také výrazné.
dvojke stúpa výkon motora akoby v niekoľkých úrovniach. Laický pohľad
na vec: myslím, že sa tým prejavuje zmena časovania ventilov motora pri
záťaži...či Pri zahriatom motore to nie je také výrazné.
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Omezovač motoru
vo fabii tiež bolo variabilne časovanie ventilov a takéto trhanie som necítil. Podľa mňa je to nevyladený elektronický plynový pedál, prípadne SW. Už som s tým bol v servise, samozrejme podľa nich je všetko OK.
Samozrejme nie je to nič čo by obmedzovalo v jazde, ale zrejme by to takto nemalo byť ...
Onedlho idem na prvú servisnú prehliadku tak to spomeniem zas.
Samozrejme nie je to nič čo by obmedzovalo v jazde, ale zrejme by to takto nemalo byť ...
Onedlho idem na prvú servisnú prehliadku tak to spomeniem zas.
Re: Omezovač motoru
Když se na to pořádně podíváš, tak zjistíš, že všechny grafy jsou stejné. Hledal jsem výkonovou křivku pro Cruze 1,8, ale ani tam, co jsem ji stahoval pro Lacetti, není. Mám pouze pro Lacetti 1,8 tak snad je to podobné.inza píše:Tady jsou alespoň zhruba grafy, jaký je průběh výkonu a toč. momentu...
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... 16v-142cv/
Teda, reaguji na docela starý příspěvek. Docela dlouhé vedení.
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř lis 03, 2010 19:15
Re: Omezovač motoru
Tady jsem našel pár obrázků a povídání o motoru ecotec 1,8 v našich Orlech:
http://www.auto.cz/opel-novy-motor-1-8- ... 3-kw-15947
http://www.auto.cz/opel-novy-motor-1-8- ... 3-kw-15947
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Omezovač motoru
Práca riadiacej jednotky motora , ktorá upravuje v danej chvíli dávku paliva aby boli dodržané emisné limitysmire666 píše:Už dávnejšie som si to všimol aj ja. Pri rozbehu do kopca a zaradenej
dvojke stúpa výkon motora akoby v niekoľkých úrovniach. Laický pohľad
na vec: myslím, že sa tým prejavuje zmena časovania ventilov motora pri
záťaži...či Pri zahriatom motore to nie je také výrazné.
podľa mňa najvätší handicap moderných atmosferických motorov,
ktorý vedie k tomu,že niektoré automobilky vyradili atmosfericke motory z ponuky uplne /SEAT/
a nahradili ich preplňanými benzinovými motormi .
Som presvedčený,že ak by motor 1.8 GM používaný Chevroletom /F18D4/ nebol nezmyselne škrtený emisnými limitmi a RJ by mala iné mapy riadenia motora kde by sa emisie vobec nebrali do uvahy,tak by to bol "trhač asfaltu" hlavne v Cruze a tento sedan by mohol hravo atakovať maximalku 220 km/h
Re: Omezovač motoru
Jestliže říkáš, že je to stále ten stejný motor, nešlo by "přemapovat" tu jednotku tak, aby se chovala lépe? Nejde o vyšší výkon, ale lepší průběh...
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG