Aktuální bazarnický článeček o Leganze (ty fotky mi jsou povědomé ):
http://www.tipcars.com/magazin-daewoo-l ... -4967.html
Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
Moderátor: Blue Lanos
Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Reklama
Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
Lepsou volbou je automat?
Neviem, ci malo v tej dobe daewoo u nas obvzlast zle renome. Myslim, ze nijak zvlast a predavalo sa zle ako vsetky velke vozy lacnych znaciek.
Neviem, ci malo v tej dobe daewoo u nas obvzlast zle renome. Myslim, ze nijak zvlast a predavalo sa zle ako vsetky velke vozy lacnych znaciek.
Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
Ten článeček je samozřejmě třeba brát s nadhledem. Za 35k bych svou Legu teda rozhodně nedal, 18k mě letos stály jenom retuše a sleštění laku!
...ale koukám, že se dá sehnat i levnějc (s automatem a podle fotek vypadá snad zachovale):
http://auta.yauto.cz/daewoo-leganza-2-2 ... 73209.html
- "minimální rozšíření tohoto modelu" je zrovna v případě Leganzy hodně nadnesený pojem! co taková Evanda nebo Epica, kterých je násobně méně?
- motor sice původem Opel, ale jinak je od australského Holdenu
- "Dva-dvojka poskytuje daleko lepší průběh točivého momentu a táhne již od nízkých otáček" - pán zcela ignoruje, že stejně je na tom i dva-nulka po roce 1999, kdy byl sice výkon snížem z 98 na 93 kW, ale vedle průběhu krouťáku a zátahu se zvedly i emisní limity na EURO3, což u nás je zrovna docela důležité při takové ceně auta platit navíc 3k nebo neplatit...
- vůbec bych neřekl, že řazení je nepřesné a až vůbec, že má nějaké vůle (možná ten kus za symbolických 35k je na tom tak bídně). S potřebou řadit pomalu ale zcela souhlasím...
- "Pohonné jednotky jsou při vyšších otáčkách hlučnější." – no nevím, ve značkovém servisu mi kdysi legendární pan Červinka blahé paměti oznámil, že tišší Leganzu ještě neviděl, resp. neslyšel. Teď čerstvě po výměně rozvodů a oleje se to ještě znatelně zlepšilo.
- ohledně jízdních vlastností praktický každý recenzent ignoruje, že Leganza mohla mít stavitelné tlumiče (jako třeba ta moje), takže někteří si mohou vybrat, jestli pohoupat nebo ne!
- co se týče pověsti, z korejců na tom byla asi nejhůř KIA (zvlášť předtím, než ji pohltil Hyundai). Dokonce si živě pamatuju, jak už za totáče prodávali Racera (v Tuzexu) a kdo ho měl, byl velká honorace a king!
...ale koukám, že se dá sehnat i levnějc (s automatem a podle fotek vypadá snad zachovale):
http://auta.yauto.cz/daewoo-leganza-2-2 ... 73209.html
- "minimální rozšíření tohoto modelu" je zrovna v případě Leganzy hodně nadnesený pojem! co taková Evanda nebo Epica, kterých je násobně méně?
- motor sice původem Opel, ale jinak je od australského Holdenu
- "Dva-dvojka poskytuje daleko lepší průběh točivého momentu a táhne již od nízkých otáček" - pán zcela ignoruje, že stejně je na tom i dva-nulka po roce 1999, kdy byl sice výkon snížem z 98 na 93 kW, ale vedle průběhu krouťáku a zátahu se zvedly i emisní limity na EURO3, což u nás je zrovna docela důležité při takové ceně auta platit navíc 3k nebo neplatit...
- vůbec bych neřekl, že řazení je nepřesné a až vůbec, že má nějaké vůle (možná ten kus za symbolických 35k je na tom tak bídně). S potřebou řadit pomalu ale zcela souhlasím...
- "Pohonné jednotky jsou při vyšších otáčkách hlučnější." – no nevím, ve značkovém servisu mi kdysi legendární pan Červinka blahé paměti oznámil, že tišší Leganzu ještě neviděl, resp. neslyšel. Teď čerstvě po výměně rozvodů a oleje se to ještě znatelně zlepšilo.
- ohledně jízdních vlastností praktický každý recenzent ignoruje, že Leganza mohla mít stavitelné tlumiče (jako třeba ta moje), takže někteří si mohou vybrat, jestli pohoupat nebo ne!
- co se týče pověsti, z korejců na tom byla asi nejhůř KIA (zvlášť předtím, než ji pohltil Hyundai). Dokonce si živě pamatuju, jak už za totáče prodávali Racera (v Tuzexu) a kdo ho měl, byl velká honorace a king!
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
ten redaktor v leganze nikdy nejel , jen to někde opsal zřejmě vlastí W tak je bůh
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
Za tie korunky nie je co riesit!Taketo auto v takej vybave,aj keby mal vymenit rozvody hned aj tesnenie pod hlavou,klimu poriesit aj tak sa to oplati.To povezenie stoji zato!!!A spotreba?Treba tam napratat splynovac.Keby som nemal dve auta Daewoo a spokojnost tak toto nepisem!
Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
No a ja za tie prachy by som hu nedal no a tá musela byt dobre dovrzaná z každého auta sa dá spravit SUPER auto aj z LEGANZY a stojí to zato
Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
Ja ked som predaval Leganzu asi pred 2 mesiacmi, tak bolo na autobazar.eu niekolko leganz za 1500-1600 eur. A vidim, ze su tam dodnes...a mozno este 2 mesiace budu.. Ja som moju dal za tisicku a na druhy den bola prec A o optimistoch, co maju Leganzy za 3000 eur a vyssie v povodnom stave, ani nehovorim. Ale je pravda, ze ma trochu mrzi, ze taketo auto kleslo cenovo na uroven drahsej felicie v bazare, ale co uz..HusarJan píše:No a ja za tie prachy by som hu nedal no a tá musela byt dobre dovrzaná z každého auta sa dá spravit SUPER auto aj z LEGANZY a stojí to zato
ex Leganza ´98
predtym Škoda 105L, Škoda 120 GLS, Škoda 120L, Škoda reči...
predtym Škoda 105L, Škoda 120 GLS, Škoda 120L, Škoda reči...
Re: Daewoo Leganza - dobrý vůz za dva platy?
Tady je kupodivu velmi kladné hodnocení Leganzy v AAAčkách:
http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/daewoo ... l?id=31193
A kupodivu se vším lze souhlasit snad s jedinou výtkou, že netuší, že byl i modernizovaný motor 2.0, pro nějž platí to, co pro 2.2, akorát má nepatrně příznivější spotřebu...
http://www.aaaauto.cz/cz/recenze/daewoo ... l?id=31193
A kupodivu se vším lze souhlasit snad s jedinou výtkou, že netuší, že byl i modernizovaný motor 2.0, pro nějž platí to, co pro 2.2, akorát má nepatrně příznivější spotřebu...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)