Ten článeček je samozřejmě třeba brát s nadhledem.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Za 35k bych svou Legu teda rozhodně nedal, 18k mě letos stály jenom retuše a sleštění laku!
...ale koukám, že se dá sehnat i levnějc (s automatem a podle fotek vypadá snad zachovale):
http://auta.yauto.cz/daewoo-leganza-2-2 ... 73209.html
- "minimální rozšíření tohoto modelu" je zrovna v případě Leganzy hodně nadnesený pojem! co taková Evanda nebo Epica, kterých je násobně méně?
- motor sice původem Opel, ale jinak je od australského Holdenu
- "Dva-dvojka poskytuje daleko lepší průběh točivého momentu a táhne již od nízkých otáček" - pán zcela ignoruje, že stejně je na tom i dva-nulka po roce 1999, kdy byl sice výkon snížem z 98 na 93 kW, ale vedle průběhu krouťáku a zátahu se zvedly i emisní limity na EURO3, což u nás je zrovna docela důležité při takové ceně auta platit navíc 3k nebo neplatit...
- vůbec bych neřekl, že řazení je nepřesné a až vůbec, že má nějaké vůle (možná ten kus za symbolických 35k je na tom tak bídně). S potřebou řadit pomalu ale zcela souhlasím...
- "Pohonné jednotky jsou při vyšších otáčkách hlučnější." – no nevím, ve značkovém servisu mi kdysi legendární pan Červinka blahé paměti oznámil, že tišší Leganzu ještě neviděl, resp. neslyšel. Teď čerstvě po výměně rozvodů a oleje se to ještě znatelně zlepšilo.
- ohledně jízdních vlastností praktický každý recenzent ignoruje, že Leganza mohla mít stavitelné tlumiče (jako třeba ta moje), takže někteří si mohou vybrat, jestli pohoupat nebo ne!
- co se týče pověsti, z korejců na tom byla asi nejhůř KIA (zvlášť předtím, než ji pohltil Hyundai). Dokonce si živě pamatuju, jak už za totáče prodávali Racera (v Tuzexu) a kdo ho měl, byl velká honorace a king!
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)