když jsem loni kupoval nové auto, tak jsem byl v různých autosalónech a vyzkoušel jsem mj. i mitsubishi lancer 1,8 benzín (103 kW/140 k) a byl jsem ze zkušební jízdy hodně zklamaný, taky jsem ten výkon vůbec necítil. Navíc v lanceru je pro mě málo místa

a je z něj pro velkého člověka špatný výhled a tak jsem šel nakonec do cruze a nelituju. U té nafty je síla cítit vždy, když se probudí turbo

ale i při předjíždění, když sešlápnu plyn, vůbec nezastírám, že nafta má nevýhody, chování motoru není pružné, když jedete po městě 40-50, tak není jisté, jestli tam nechat 2 nebo už dát trojku (já ji dávám až při padesáti), a podobné je to i u rychlosti kolem 70 - jestli už dát čtyřku nebo jestli jet ještě na trojku (já dávám čtyřku až při 80). Jde o to, že třeba na tu trojku při 70 to má velkou sílu, docela to řve a už to nechce zrychlovat, a jakmile přeřadím na čtyřku, tak to auto se odpíchne a jede a spotřeba o něco klesne, ale už to nemá krouťák, no a právě to je to - člověk by prý měl s tímto dieslem právě kvůli turbu jezdit kolem 1800 - 2200 otáček a přeřazením na čtyřku při 70 to klesne na 1500 otáček... Ale tyto problémy prý řeší ten údajně úplně nový diesel se šestistupňovou převodovkou, aspoň mi to tvrdili v autosalónu, když jsem tam byl kvůli garančce. No co už, už jsem si na ten svůj starý motor zvykl
