ložiska a skutečně je to znát. Auto je mnohem stabilnější v zatáčkách, neplave a hlavně zmizelo to hnusný dunění.
V klidu jsem tak konečně mohl objektivně posoudit hlučnost motoru a zjistil jsem jednu zvláštní věc:
Při jízdě s pouze mírně sešlápnutým plynem a klidně ve vysoké rychlosti motor skoro neslyšim, fakt lahoda. Např. jedu 100 km/hod, 2500 - 3000
ot., zařazená "pětka", plyn mírně sešlápnutý - pohoda. Když v tu chvíli ale
prudce nebo mírně přidám - prostě mnohonásobně zvýšim tok paliva do
motoru - je to strašně slyšet, je to divnej zvuk. Ta změna je fakt razantní, např. jako když jedete ve vlaku, je v kupéčko určitá hlučnost a když stáhnete okýnko je to fakt znát, tak asi tak.
Nemůžou to být rozvody? ventily? A hlavně mě zajímá, jaká je hlučnost ve vaší Nubiře při popsaných situacích, fakt díky.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)