Zásady, které jsou v článku na netu uvedeny, jsou samozřejmě správné, ale všechno chce ověřit v praxi. Po měsíci jezdění nemůže nikdo očekávat, že přišel na ten správný styl, který vyhovuje nízké spotřebě
.
OK jazdim uz 10 rokov denne
v com je pristup Matiza odlisny od uevdenych zasad?
pre mna je Matiz odlisny v tom ze sa mu velmi chce do vysokych otacok
na rozdiel od povedzme S120 kde sa jej chce cca 1500-2000 a pri vyssich otackach ako 3000 uz trpi
Matiz ma MPI (nema karburator) a teda treba brzdit motorom (nulova spotreba ...)
predpokladam ze na skodovke si urcite jazdil (ako vacsina ludi v tekjto republike)
v com je pristup odlisny?
este som si uvedomil jednu vec
na jednotke sa da v pohode tahat az na 30-40 km/h
ked na dvojku preradujem v takych otackach tak to ide velmi lahko ....
mozno to tazke radenie 2 je aj zamer konstrukterov aby ludia jazdili v otackach ...
ked idemustalenou rychlostou 50km/h tak na akom stupni mam ist?
na 4 sa ide celkom v pohode ale na 5 som mal pocit ze uz to troska dusim ....
pre akceleraciu je ale podla prirucky optimalna 3
cize ked idem ustalene tak idem na 4, ale ked sa chcem rozbiehat alebo idem do kopca, alebo manevrujem, tak preradim na trojku
_