palikx píše:kluci prominte jeden mozna blby prispevek
doufam ze ti co dnes montuji plyn do tehle modernich aut uz se naucili ze bud to chce vrchni mazani nebo generalku motoru.
setkavam se tak jednou za mesic s autem ktere jezdilo na plyn a po cca 30-50 tis uz nejezdi.
vsecky maji podpalene ventily,pripadne zadrene vstriky.
kdo se divi ztraty zaruky tak jelikoz se o techto problemech vi tak automaticky zaruka pada.
jen v pripade ze vyrobce potvrdi ze to motor prezije.
nevim proc ty motory umrou ale asi je to dane teplotou a tvrdosti ventilu a sedel ktera zkrouti.
u cruze zatim nikdo nevi jak je to kvalitni ale treba lacetti nebo kalos zadnej zazrak kdyz tam na vetsine aut sviti chyba spalovani zpusobena spatnym materialem na ventilech a sedlech.
takze hodne stesti a doufejte ze to vydrzi.
jinak auta z posledni doby
KIA Carens 2,0
SUZUKI Grand Vitara 2,0
Pavle problem je ve starych systemech LPG ktere bohuzel i dnes jeste se montuji do aut ktere nemaji teplotni cidla a dovoluji prepnout na LPG i kdyz je -20 a to je problem a to z duvodu toho ze LPG tam jde ne uplne v plynnem stavu a ma v tomhle pripade daleko vyssi teplotu horeni a zpusobuje so si popsal podpaluje ventily zalepuje a zadira vstriky.
Nic z toho se ale nedeje pokud je instalovano teplotni cidlo standartne nastaveno na teplotu kolem 30 stupnu a to nedovoli driv prepnout nez je teto teploty dosazeno a LPG je v plynnem stavu a v tomhle pripade uz neskodi a auta nejezdi klidne 500000km bez jakehokoli nasledku a poskozeni od LPG.
Tohle je vec kterou spoustu lidi nevi a hazi to vse do jednoho pytle a to jen diky jejich neznalosti o provozu na LPG.