LPG a CRUZE 1.6

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od -peha- »

Pokud je auto prihlásené na Slovensku tak montáž v zahraničí sa rovná - nelegálnej zástavbe a nieje možné takýto systém zapísať !

Pokud chcete montovať do vozidla LPG v zahraničí musí to vozidlo byť prihlásené tam a potom sa kúpí ako dovoz no a v tedy je zápis povolený !

Ten popis cien je nba individuálnu zástavbu ale už je slúbené že začiatkom februára bude Cruze schválený podla EHK 115 :D
Reklama
 

Iacobus
Příspěvky: 958
Registrován: pát zář 10, 2010 10:51
Bydliště: Slovakia

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od Iacobus »

-peha- píše:Pokud je auto prihlásené na Slovensku tak montáž v zahraničí sa rovná - nelegálnej zástavbe a nieje možné takýto systém zapísať !

Pokud chcete montovať do vozidla LPG v zahraničí musí to vozidlo byť prihlásené tam a potom sa kúpí ako dovoz no a v tedy je zápis povolený !

Ten popis cien je nba individuálnu zástavbu ale už je slúbené že začiatkom februára bude Cruze schválený podla EHK 115 :D
Neviem čo je EHK 115, ale má to znamenať že bude možná montáž v rámci hromadnej prestavby?
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od -peha- »

To je norma podla ktorej si dovozcovia schvalujú hromadné prestavby no Cruze a Insignia zatial nemá schválenie ale už by to malo byť v budúcom mesiaci a inak v PL už ho schválený majú :lol:

http://www.greencar.sk/lpg-automobily/z ... sku-a-v-eu

No a tohle je EHK 15

http://www.doauta.sk/index.php?option=c ... 41&lang=sk
Corpus2009
Příspěvky: 198
Registrován: stř lis 03, 2010 19:15

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od Corpus2009 »

Tak mňa osobne na tých stránkach najviac pobavila správa, že už aj VW motory 1,4 TSI sa dajú prerobiť na LPG. :lol: :lol: :lol: Plynové trubo, tak to tu asi ešte nebolo :lol: :lol: :lol: Ak to takto pôjde ďalej, tak aj chladničky budú čochvíľa na LPG :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
honzik
Příspěvky: 215
Registrován: ned lis 28, 2010 20:04
Bydliště: Bystřice

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od honzik »

...to už tu bylo...
Chevrolet Trax 1.4T LT Rock Orange
ChevroletCruze 1.8 16V LT 141 HP Moroccan Blue ex
Fiat Grande Punto 1.4 16V Starjet Dynamic
Corpus2009
Příspěvky: 198
Registrován: stř lis 03, 2010 19:15

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od Corpus2009 »

A plynové CAMARO :shock: Sa nečudujem, že sa amíci na Európanoch smejú aký sme suchári..plynové CAMARO :lol:
kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od kesko »

Ani sa tomu nečudujem. Porovnaj ceny benzínu u amíkov a v europe a zistíš prečo. A dnešné LPG systémy už dokážu výkon nielen udržať, ale dokonca aj zvýšiť. O tom tu už písal Peha.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Corpus2009
Příspěvky: 198
Registrován: stř lis 03, 2010 19:15

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od Corpus2009 »

Tak to máš pravdu. My sme profici na znižovanie prevádzkových nákladov. Škoda len, že európan si uvedomí až keď to vidí na vlastné oči, že všetko to šetrenie a kadejaké euro 5 normy su na úkor pohodlného života v usa. A poviem ti, že je to dosť deprimujúce, keď vidím,že má amík v aute 4,5 l motor, a tu u nás, jazdím na 1l, aby som mal čo najnižšie emisie a malú spotrebu. :cry:
kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od kesko »

Presne tak. Ak by aj amici začali jazdiť na takých autách ako my, spotreba a cena ropy by išla zaručene dole a nemuseli by sme rozmýšľať o LPG, CNG a iných alternatívach :lol:
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od palikx »

kluci prominte jeden mozna blby prispevek
doufam ze ti co dnes montuji plyn do tehle modernich aut uz se naucili ze bud to chce vrchni mazani nebo generalku motoru.
setkavam se tak jednou za mesic s autem ktere jezdilo na plyn a po cca 30-50 tis uz nejezdi.
vsecky maji podpalene ventily,pripadne zadrene vstriky.
kdo se divi ztraty zaruky tak jelikoz se o techto problemech vi tak automaticky zaruka pada.
jen v pripade ze vyrobce potvrdi ze to motor prezije.
nevim proc ty motory umrou ale asi je to dane teplotou a tvrdosti ventilu a sedel ktera zkrouti.
u cruze zatim nikdo nevi jak je to kvalitni ale treba lacetti nebo kalos zadnej zazrak kdyz tam na vetsine aut sviti chyba spalovani zpusobena spatnym materialem na ventilech a sedlech.
takze hodne stesti a doufejte ze to vydrzi.
jinak auta z posledni doby
KIA Carens 2,0
SUZUKI Grand Vitara 2,0
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od Hanzy »

Klasicke turbo motory jdou na LPG odjakziva problem je s motory TSI tam i po prestavbe jde castecne benzin na ochlazeni ale origo VW 1.4 TSI 110KW CNG jezdi za 1 kc km to je paradni motor taky to byl motor roku jak ho udelali.
U nas CRUZE bez problemu na LPG od te doby co se prodava.
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od Hanzy »

palikx píše:kluci prominte jeden mozna blby prispevek
doufam ze ti co dnes montuji plyn do tehle modernich aut uz se naucili ze bud to chce vrchni mazani nebo generalku motoru.
setkavam se tak jednou za mesic s autem ktere jezdilo na plyn a po cca 30-50 tis uz nejezdi.
vsecky maji podpalene ventily,pripadne zadrene vstriky.
kdo se divi ztraty zaruky tak jelikoz se o techto problemech vi tak automaticky zaruka pada.
jen v pripade ze vyrobce potvrdi ze to motor prezije.
nevim proc ty motory umrou ale asi je to dane teplotou a tvrdosti ventilu a sedel ktera zkrouti.
u cruze zatim nikdo nevi jak je to kvalitni ale treba lacetti nebo kalos zadnej zazrak kdyz tam na vetsine aut sviti chyba spalovani zpusobena spatnym materialem na ventilech a sedlech.
takze hodne stesti a doufejte ze to vydrzi.
jinak auta z posledni doby
KIA Carens 2,0
SUZUKI Grand Vitara 2,0
Pavle problem je ve starych systemech LPG ktere bohuzel i dnes jeste se montuji do aut ktere nemaji teplotni cidla a dovoluji prepnout na LPG i kdyz je -20 a to je problem a to z duvodu toho ze LPG tam jde ne uplne v plynnem stavu a ma v tomhle pripade daleko vyssi teplotu horeni a zpusobuje so si popsal podpaluje ventily zalepuje a zadira vstriky.
Nic z toho se ale nedeje pokud je instalovano teplotni cidlo standartne nastaveno na teplotu kolem 30 stupnu a to nedovoli driv prepnout nez je teto teploty dosazeno a LPG je v plynnem stavu a v tomhle pripade uz neskodi a auta nejezdi klidne 500000km bez jakehokoli nasledku a poskozeni od LPG.
Tohle je vec kterou spoustu lidi nevi a hazi to vse do jednoho pytle a to jen diky jejich neznalosti o provozu na LPG.
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od palikx »

jo mozne je vsecko
ale ty auta co jsem zminil jako posledni pripady jsou obe primy vstrik plynu s teplotnimi cidly.tedy plyn to pousti az po asi 5 km jizdy
tak je mi lito ale asi bude problem nekde jinde-v konstrukci motoru a jeho materialu.
a bohuzel vysada plynovych aut je odpaleny katalyzator ale to bude asi spis skutecne starsimy systemy plynu.i kdyz ......
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Iacobus
Příspěvky: 958
Registrován: pát zář 10, 2010 10:51
Bydliště: Slovakia

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od Iacobus »

Tak keď to zhrniem:
- montáž hrdla na LPG len do nárazníka, lebo okolo hrdla benz. nádrže je plast a hrozí vytrhnutie,
- odporúča sa resp. je potrebné teplotné čidlo,
- odporúča sa resp. je potrebné horné mazanie ventilov,
- montáž iba v rámci individuálnej prestavby......ale Peha má info o blížiacej sa zmene k lepšiemu
- ......autosplyňovač (sem by to chcelo dopísať najvhodnejší systém,typ,výrobcu)


Chcem sa spýtať k tomu mazaniu ventilov/sediel. Je vhodný systém FLASHLUBE ? Má s tým niekto skúsenosť?
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG a CRUZE 1.6

Příspěvek od -peha- »

Odpovědět

Zpět na „Benzín“