Nexia GSi

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Marek
Příspěvky: 132
Registrován: čtv srp 21, 2003 21:02

Příspěvek od Marek »

Ivan píše:
milosh píše:
Ivan píše:Cože???? Z Calibry? Kontakt - hned! :lol:

Muhehe, sem ti to psal o vikendu na ICQ, si nepamatujes? ČL ....
Jsi mi psal o Kadett 8V 120 HP.

Mám dojem, že jak 2,0 8v Kadett tak 2,0 8v Calibra mají stejnej výkon 85kw (115k) nebo se pletu :?
Reklama
 

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Maro, presne tak - 8V=115PS a 16V 150PS 8) :lol:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Hans
Příspěvky: 44
Registrován: sob říj 23, 2004 21:35
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Hans »

Ty krávo, tak to poslední je docela mazec. Je super, že to vůbec jde. Asi by to chtělo sehnat přesnější plány z Opla a porovnat to s Nexii. V tom návodu je toho docela dost řečeno a zkušenej mechanik by si už asi věděl rady. Jsou tam nějaký předělávky, který nepopisuje. A dá se sehnat takovej motor v dobrým stavu? Přece jen to bude asi 16 let starý z toho Kadetta. Navíc jak se s takovejma motorama jezdí co? Já Kadetta měl sice ne GSi, ale vodpich měl sakra dobrej. Tenkrát jsem našel někde popis na přestavbu Kadetta, taky mě to zajímalo. Ale to s tímhle asi nemá co dělat. Pište dál to by bylo dobrý to trochu nadupat 8) , ale ta bezpečnost! (Crash testy na výbornou :lol: )
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Mě spíš láká dostat co nejvíc ze sériového motoru...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Zkus to elektrický turbo.
Kdysi jsme zkoušeli něco podobnýho na Nisanu (obyč ventilátor co foukal do sání) a jak to šlapalo. Nebo si sežeň kompresor z Mazdy, ale bacha na kliku, abys ji neohnul.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Elektrické turbo je k ničemu, to je zajímavější ten kompresor... Myslíš, že to bude složitá operace?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Záleží na tom, jak ho budeš pohánět. A kam ho umístit.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“