Nexia GSi

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Nexia GSi

Příspěvek od milosh »

Tak kolegove z Polska uz maji dalsiho clena, co ma v aute GSI a jeste navic precipovany - CHESTER 8)

Sem zvedav, kdo z naseho klubu bude mit tento motor prvni v aute, co Peco, Ivane? :lol:

http://www.chester.nexia.prv.pl

Obrázek

Trocha parametru :lol:

Kadett 2.0 16v

Moc (PS): 157 KM @ 5800 rpm
Moment obrotowy: 202 Nm @ 4600 rpm
Odcięcie zapłonu: przy 6800 rpm
Pojemność silnika: 1998 ccm
Średnica tłoka: 86,0 mm
Skok tłoka: 86,0 mm
Sprężanie: 10,5
Silnik: C20XE: DOHC - 16 zaworowy / 4 zawory na cylinder
Typ zasilania: Motronic

Osiągi (wg oficjalnych testów ):
0-80 km/h: 5,6 s
0-100km/h: 7,7 s
0-120km/h: 10,6 s
0-160km/h: 19,5 s
0-180km/h: 26,6 s
0-400m: 15,5 s
0-1000m: 28,2 s
V-max: 220 km/h

Elastyczność:
60-100km/h (IV): 8 s
80-120km/h (III): 5 s
80-120km/h (IV): 6,9 s
80-120km/h (V): 12,3 s
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Nádhera 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Konecne z ty nexie udelal AUTO :)
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Miloši, však my s Pecou ještě nekončíme :lol:

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

milosh: kedze chystam do afta tento isty blok c20xe, tak ti mozem zarucene povedat, ze precipovany nie je...kedze na neho prevodovku z nexie nedas, daval z kadetta, a ta rychlost 220 kmh je trosku malo na 157PS...aj ked nepoznam jediny cip na opel, ktory by pridaval 7PS...ale dobre...budis...ale itak sa ceni, ze to do nexie narval....prva vec, ktoru sa ho opytaj aky vyfuk tam dal a kolko tlmicov mu v afte ostalo??ci strdny vyhodil alebo nie....pokial tam necha seriu vyfuk, co je 42mm, tych 157 koni mu je na nic...kedze gsi 16v mal v serii 54Ps a ja davam az 63mm....ked uz chces ten motor cipovat, tak original z DE phase 2 alebo 2,5 aj s RJ.....dostavas sa niekde ku 180-185Ps...co asi bude mat spodiatku ten moj motor....a o komplet ladenych zvodoch, kanaloch, velkych vstrekoch ani nieto reci...a nove palivove cerpadlo bez odtokovej nadrze...toto su len take drobnosti, bez ktorych c20xe nepojde....teda ist ano...ale nevyuzije potencial 2,0...ked chcel cisto motor pre seriu...mohol pouzit c20se 8v....pre daewoo ako stvoreny a 115 je az moc zivych...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

richiprofi píše:milosh: kedze chystam do afta tento isty blok c20xe, tak ti mozem zarucene povedat, ze precipovany nie je...kedze na neho prevodovku z nexie nedas, daval z kadetta, a ta rychlost 220 kmh je trosku malo na 157PS...aj ked nepoznam jediny cip na opel, ktory by pridaval 7PS...ale dobre...budis...ale itak sa ceni, ze to do nexie narval....prva vec, ktoru sa ho opytaj aky vyfuk tam dal a kolko tlmicov mu v afte ostalo??ci strdny vyhodil alebo nie....pokial tam necha seriu vyfuk, co je 42mm, tych 157 koni mu je na nic...kedze gsi 16v mal v serii 54Ps a ja davam az 63mm....ked uz chces ten motor cipovat, tak original z DE phase 2 alebo 2,5 aj s RJ.....dostavas sa niekde ku 180-185Ps...co asi bude mat spodiatku ten moj motor....a o komplet ladenych zvodoch, kanaloch, velkych vstrekoch ani nieto reci...a nove palivove cerpadlo bez odtokovej nadrze...toto su len take drobnosti, bez ktorych c20xe nepojde....teda ist ano...ale nevyuzije potencial 2,0...ked chcel cisto motor pre seriu...mohol pouzit c20se 8v....pre daewoo ako stvoreny a 115 je az moc zivych...
Co to prosimte blabolis? Tenhle tvuj prispevek nema ani hlavu ani patu.
I.C.

Příspěvek od I.C. »

Predchozi bylo ode me.
richiprofi: Strilis kolem samy cisla a technicky terminy, ale ocividne se v tomhle motoru vubec nevyznas.

Jinak samozrejme instalace C20XE do Nexie je fajn a muselo to dat dost prace.
Chester: Nice work, congrats.
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

i.c. ano mas pravdu nevyznam sa...tieto technicke nezmysly su priamo z DE a idu mne pod kapotu, tak viem o com je rec...ked budes mat calibru z 350PS alebo lotus omega s 460PS, mozes hovorit, ze ludia o tom nic nevedia, ok? ja ho nijak neurazam..respect, ze to tam dal....do nexie sa to dava horsie ako do lanosa, ale tie udaje o tom motore od milosha mi nesedia, preto som reagoval....a tak sa prosim ta do mna neobuvaj, ked ma absolutne nepoznas a nevies, aky motor som uz ja v ruke mal :o ....
peace -i
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Nechci zakladat novy tema, ale ted sem nasel nexii, co ma prej v zakladu 216PS, zrychleni z 0-100km za 6,9s a max. rychlost 257km :shock:

http://www.geilekarre.de/index.php?show ... il=499353#
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Radmont
Příspěvky: 637
Registrován: pát dub 09, 2004 16:23
Bydliště: Žilina

Příspěvek od Radmont »

tak tomu hovorim kamikadze. Pokial k tomu nema aj gsi brzdy a poriadne tlmice, tak je to akurat tak neriadena strela. predsa len bola nexia stavana na nizsie rychlosti
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Jedním slovem: PARÁDA!!! 8)
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
voyo
Příspěvky: 181
Registrován: stř říj 29, 2003 14:10
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

parada

Příspěvek od voyo »

toto je parada
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... jnvhza23ri :lol:

hlavne pozrite fotky ;)
Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Re: parada

Příspěvek od mrk »

voyo píše:toto je parada
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... jnvhza23ri :lol:

hlavne pozrite fotky ;)
hej, aj ta cena je parada :lol:
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

No tak to je taky hodne drsny!
Akorat by to chtelo pod kapotu hodit C20XE, protoze s tim jak je to upraveny a jaky to ma kola to s puvodnim motorem nemuze jet...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Uživatelský avatar
Peca
Příspěvky: 541
Registrován: čtv říj 23, 2003 13:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

no s tim motorem, kdyz uz je to tak pekny auto, tak mozna radsi C20LET
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby ;-)
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“