Nubira II opat pojazdna !! (2.str)
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Matusak
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nubira II opat pojazdna !! (2.str)
takze, idem si na dialnici tymto teplym dnom, tachometer ukazuje hodnotu 140. idem si idem, mam stlaceny plyn a auto spomaluje.. pozeram sa na tachometer ze co to je, stlacam plyn a nic.. zrazu zacitim benzin v kabine, zastavujem pri krajnici vytahujem trojuholnik a utekam co najdalej aby ma nesundal nejaky kamion (som stal na 3prudovej dialnici smer BA za odbockou na Voderady, nejaky 41.km).. ked som dosiel k autu, otvaram kapotu, pozeram hadicky, vselico, nic neobvykle som nevidel, pozeram pod auto ci nieco netecie, nekvape, nic... nikde nic. tak som skusil nastartovat, nebol to taky zvuk za normalneho startovania, ale taky vrzgavo-pisklavy a auto nenabehlo....
tak som postupoval standardne, zavolat do poistovne ci ma odtiahnut v ramci poistky. samozrejme nie vyslo ma to na 70,-EUR
nenapada niekoho co to moze byt ???
PS: tankoval som na Cerveniku (cca 20km spat), nemohlo sa stat ze tam namiesto benzinu mali naftu ??? (nie nezobral som ciernu pistol ale zelenu, aj na bloku mam natural 95) a teda niesom si isty ci sa mi vypol motor alebo nie, ale nepocul som ziadnu ranu alebo co, len ze spomalujem a je nejako ticho ten motor....
zajtra sa na to kukne jeden clovek, tak dufam ze to nebude nic vazne a ze to bude len nejaka blbost...
tak som postupoval standardne, zavolat do poistovne ci ma odtiahnut v ramci poistky. samozrejme nie vyslo ma to na 70,-EUR
nenapada niekoho co to moze byt ???
PS: tankoval som na Cerveniku (cca 20km spat), nemohlo sa stat ze tam namiesto benzinu mali naftu ??? (nie nezobral som ciernu pistol ale zelenu, aj na bloku mam natural 95) a teda niesom si isty ci sa mi vypol motor alebo nie, ale nepocul som ziadnu ranu alebo co, len ze spomalujem a je nejako ticho ten motor....
zajtra sa na to kukne jeden clovek, tak dufam ze to nebude nic vazne a ze to bude len nejaka blbost...
Naposledy upravil(a) Matusak dne pát lis 26, 2010 12:06, celkem upraveno 2 x.
- Reklama
- Matusak
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira II dojazdila...
znamy sa na to pozrel, a s najvacsou pravdepodobnostou sa rozdrbali rozvody ktore boli menene minuly rok, stihol som na aute nabehat 20 tisic km od menenia... ked dal dole veko kde sa dolieva olej, a ked som nastartoval tak sa nehybali tie ventily alebo co to tam je... ale ked pootvoril kryt rozvodov tak pas bol na mieste, nevyzeral zeby bol rozdrbany.... tak ja neviem
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát lis 30, 2007 19:23
- Bydliště: Praha 9
Re: Nubira II dojazdila...
No tak to jsem já měl to samý.Žádná rána,nic.Oddělal jsem kryt rozvodů,řemen tam byl,ale na půlce něho nebyly zuby.Takže se mi potkalo všech 16 ventilů.Přeji ti,aby to nebylo finančně tak strašný.Dej vědět,jak si dopadl...
DAEWOO NUBIRA SX 1.6,16V 1999 již prodaná...
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
- Matusak
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira II dojazdila...
este neviem vysledok, nejako nesurim znameho nech to cim skor pozrie, lebo tak ci onak zajtra mi konci havarijna a momentalne nemam ani na zaplatenie havarijnej cize teraz si Nubirka pekne postoji nejaky ten cas achjo
- ďábel s oplem
- Příspěvky: 75
- Registrován: pon úno 23, 2009 16:33
Re: Nubira II dojazdila...
no to se stane, většinou když se koupí levnej rozvoďák každopádně při těch 140 to asi nebude levná záležitost, nelepší by bylo juknout po jinym motoru
OPEL VECTRA B 1,6 16V - STILL IN PROGRESS
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.
- koniQ
- Příspěvky: 309
- Registrován: stř led 14, 2009 17:42
- Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň
Re: Nubira II dojazdila...
matusak myslel si dufam PZP a nie havarijnu ako si pisal bo bez havarijnej mozes kludne jazdit
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km
blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
- Matusak
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira II dojazdila...
hej viem ze aj bez havarijnej sa da jazdit, avsak s nepojazdnym autom mi aj PZP je zbytocna, tusim to mam spolu PZP + havarijnu... a ved teraz to je asi aj jedno ked je auto odstavene v servise... jedine co mi ostava dufat je ze to nebude nejak extra velka skoda...
Re: Nubira II dojazdila...
Podle toho popisu jde o zadřený motor. S benzínem to nemá co dělat.
Přesně to samý se mi stalo u MB W123. Předjížděl jsem a najednou ve 120 začala rychlost klesat a nic se nezměnilo ani po přidání plynu. Po vyšlápnutí spojky motor zhasl. Startér s ním sice zatočil, ale ztěžka a ani neškytnul. Výsledek zadřené druhé ložisko kliky (ucpaný kanálek). Ložisko bylo úplně grogy a klika měla tak hluboké rýhy, že nešla přebrousit.
Přesně to samý se mi stalo u MB W123. Předjížděl jsem a najednou ve 120 začala rychlost klesat a nic se nezměnilo ani po přidání plynu. Po vyšlápnutí spojky motor zhasl. Startér s ním sice zatočil, ale ztěžka a ani neškytnul. Výsledek zadřené druhé ložisko kliky (ucpaný kanálek). Ložisko bylo úplně grogy a klika měla tak hluboké rýhy, že nešla přebrousit.
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
- Matusak
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira II dojazdila...
takze som sa stavil minuly tyzden u servisaka, povedal mi ze sa zadrelo lozisko kladky v rozvodoch, to spalilo remen a cele to dodrbalo jedno stupidne lozisko co sa zadrelo tesne po najazdeni 20t km od vymeny...
este nebola dole hlava ze kolko ventilov sa pokrutilo, cakal ze co s tym, teraz niekedy da aj hlavu dole a spocita ventily ktore su pokrutene...
povedal mi z brucha cenu ze do 500e by sa to malo zmestit, zbrusenie hlavy a nastavenie ventilov 160e, nove rozvody 150e, novy olej, tesnenia vseliake + praca... cize teraz uz to auto stoji 1 mesiac aj 4 dni... ja pevne dufam ze do 3 maximalne 4 mesiacov uz budem znova jazdit na Nubirke
dava autorizovany servis nejaku zaruku na vymenu rozvodov ??? lebo mne povedal ze uz tam sa neda co vyreklamovat lebo sa to stalo po roku aj par mesiacov. ze kebyze sa to stane po tyzdni ze to vyreklamuje... na taketo diely sa nevztahuje zakonna 2 rocna zaruka ? cize realne by som mohol vyreklamovat to lozisko ? ci to len mozem snivat?
vdaka.
ked budem vedet nejake novsie info tak sa ozvem
edit : chcem sa opytat, je mi jasne ze brzdove kotuce za ten cas nachytaju nejaku hrdzu na seba, nebude treba vymenit aj tie ze? staci len chvilku brzdit a to sa zosucha ci rovno mozem aj kotuce menit ? (nech si pripravim nejake extra eura navyse :-/ )
este nebola dole hlava ze kolko ventilov sa pokrutilo, cakal ze co s tym, teraz niekedy da aj hlavu dole a spocita ventily ktore su pokrutene...
povedal mi z brucha cenu ze do 500e by sa to malo zmestit, zbrusenie hlavy a nastavenie ventilov 160e, nove rozvody 150e, novy olej, tesnenia vseliake + praca... cize teraz uz to auto stoji 1 mesiac aj 4 dni... ja pevne dufam ze do 3 maximalne 4 mesiacov uz budem znova jazdit na Nubirke
dava autorizovany servis nejaku zaruku na vymenu rozvodov ??? lebo mne povedal ze uz tam sa neda co vyreklamovat lebo sa to stalo po roku aj par mesiacov. ze kebyze sa to stane po tyzdni ze to vyreklamuje... na taketo diely sa nevztahuje zakonna 2 rocna zaruka ? cize realne by som mohol vyreklamovat to lozisko ? ci to len mozem snivat?
vdaka.
ked budem vedet nejake novsie info tak sa ozvem
edit : chcem sa opytat, je mi jasne ze brzdove kotuce za ten cas nachytaju nejaku hrdzu na seba, nebude treba vymenit aj tie ze? staci len chvilku brzdit a to sa zosucha ci rovno mozem aj kotuce menit ? (nech si pripravim nejake extra eura navyse :-/ )
Re: Nubira II dojazdila...
Tie brzdy by som neriešil tie sa po chvili obrúsia. Hlavne aby ten motor šlapal ako má. Držím palce.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Nubira II dojazdila...
brzdy nereis, len sa priprav ze pri prvom zopsliapnuti to bohvieako brzdit nebude, ked sa osuchaju tak to bude v pohode. Ked som mal auto odstavene 3 tyzdne a medzitym prsalo takze kotuce zhrdzaveli trochu viac, tak to brzdilo velmi mizerne, ale nez som sa vymotal z BA na dialnicu tak uz to brzdilo ok.
- Matusak
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira II dojazdila...
novsie info nemam, akurat som chcel len povedat ze zatial som si pozical Suzuki Swift rv.1991 52kW a je to katastrofa s Nubkou sa to neda vobec porovnavat ten zazitok z jazdy, teraz to je skor utrpenie ako radost ale tak nejake tie 3 mesiace to vydrzim dufam :-/
Re: Nubira II dojazdila...
Každopádně s rozvody není žádná sranda........ já je měnil v cca 50k a teď mám necelých 110k tak už je nejvyšší čas...... ale mám pocit že ne všechny servisy jsou seriozní a vymění všechny kladky, okouknou zda nemají vůli a jestli ložiska nešustí a pokud ne klidně je tam nechají, ale naúčtovat nové samo nezapomenou
Já osobně při té výměně v 50k měnil jen řemen (contitech) a byl jsem ubezpečen kámošem, že vše okolo je OK a že to vydrží do další výměny.... tedy do teď a vydrželo to...... teď budu měnit všechno včetně vodní pumpy......
Bohužel pokud někdo jezdí na výměnu do servisu a není u opravy přítomen, nemá jistotu, že tam kladky nejsou ještě původní z výroby..... ((((( čemuž by to zadření kladky po 20k km nasvědčovalo.... i když stát se může samo všechno
Já osobně při té výměně v 50k měnil jen řemen (contitech) a byl jsem ubezpečen kámošem, že vše okolo je OK a že to vydrží do další výměny.... tedy do teď a vydrželo to...... teď budu měnit všechno včetně vodní pumpy......
Bohužel pokud někdo jezdí na výměnu do servisu a není u opravy přítomen, nemá jistotu, že tam kladky nejsou ještě původní z výroby..... ((((( čemuž by to zadření kladky po 20k km nasvědčovalo.... i když stát se může samo všechno
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Matusak
- Příspěvky: 69
- Registrován: ned lis 22, 2009 16:48
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nubira II dojazdila...
ja som to nechal menit u znameho, nemyslím si zeby oj*baval a nechal tam staru kladku.
som sa chcel opytat, neviete kolko ventilov na valec je sacich a kolko vyfukovych ? (ci je to 2sacie a 2vyfukove, alebo 3+1,...) lebo som pozeral ceny a vyfukovy ventil je drahsi ako saci... tak len ze ci ta suma neprekroci tych 500e
som sa chcel opytat, neviete kolko ventilov na valec je sacich a kolko vyfukovych ? (ci je to 2sacie a 2vyfukove, alebo 3+1,...) lebo som pozeral ceny a vyfukovy ventil je drahsi ako saci... tak len ze ci ta suma neprekroci tych 500e
Re: Nubira II dojazdila...
2 a 2
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05