Zalomený klúč

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Tonci
Příspěvky: 7
Registrován: pon kvě 18, 2009 11:04

Zalomený klúč

Příspěvek od Tonci »

Zdravim, prosim vas chcem sa spytat ze ked otec zalomil klúč vo dverach a nahradny neni tak ci sa neda spravit kopia alebo treba vymenit zamok, prosim poradte
Reklama
 

Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od HusarJan »

Treba skúsit vybrat ten zalomený kúsok a podla neho dat spravit nový ;)
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od ladinek »

přesně tak oni to upnou do svěráku mě to dělali taky -i
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
peto153
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 23, 2009 11:08
Bydliště: Poltár
Kontaktovat uživatele:

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od peto153 »

Sewas a nezabudni na imobilizér lebo inak nenaštartuješ :lol:, ja mám tiež taký problém :D ale ešte plus na to, že mi blbne spínačka, takže idem meniť spínačku + imobilizér (aj kľučky, aj zámok na kufory), mám z druhého espera len tam nebol výškovo nadstaviteľný volant a v mojom je, keďže sú tam "špecialne" šróby alebo nity? tak to chcem prehodiť aj s tou rúrkou ak mi to bude pasovať, molo by že? Ak nie, tak viete niekto nejakú fintu ako vytočiť tie šróby (nity) čo držia spínačku? Lebo ja to potom inak ako na vŕtačku nevidím :lol:. A ak by niekto chcel nejaké veci z espera, tak dajte vedieť, rozoberám do šróbika 1.5 16V r.v. 95 bez abs a airbagu.
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Tonci
Příspěvky: 7
Registrován: pon kvě 18, 2009 11:04

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od Tonci »

peto153 píše:Sewas a nezabudni na imobilizér lebo inak nenaštartuješ :lol:, ja mám tiež taký problém :D ale ešte plus na to, že mi blbne spínačka, takže idem meniť spínačku + imobilizér (aj kľučky, aj zámok na kufory), mám z druhého espera len tam nebol výškovo nadstaviteľný volant a v mojom je, keďže sú tam "špecialne" šróby alebo nity? tak to chcem prehodiť aj s tou rúrkou ak mi to bude pasovať, molo by že? Ak nie, tak viete niekto nejakú fintu ako vytočiť tie šróby (nity) čo držia spínačku? Lebo ja to potom inak ako na vŕtačku nevidím :lol:. A ak by niekto chcel nejaké veci z espera, tak dajte vedieť, rozoberám do šróbika 1.5 16V r.v. 95 bez abs a airbagu.
radio tam mas to origo alebo uz cez ISO?
Uživatelský avatar
peto153
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 23, 2009 11:08
Bydliště: Poltár
Kontaktovat uživatele:

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od peto153 »

Tonci, rádio už pošlo, ale môžem sa popýtať esperákov či nemajú niekde na skryni založené, ak teda chceš, ale to si tam už daj rovno nejaké nové, teraz za lacný peniaz zoženieš aj na cd/mp3 - to sa Ti viac oplatí ;).
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Tonci
Příspěvky: 7
Registrován: pon kvě 18, 2009 11:04

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od Tonci »

no neviem ako ten zbytok kluca vytiahnut ked je v zamku a ani kusok netrci von
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od HusarJan »

Treba rozobrat celý zámok :( možno ,že z duhého konca by sa dal vytlačit,alebo ho daj vytiahnut kde robia klúče ;)
Uživatelský avatar
peto153
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 23, 2009 11:08
Bydliště: Poltár
Kontaktovat uživatele:

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od peto153 »

HusarJan, ono to vyzerá ako nity ale podľa mňa to niesú nity, lebo na druhej strane nič nevidno, podľa mňa sú to šróby, len majú také hlavičky ako nity - proste ani na kľúč, ani na šrobovák, ani na imbus, ani na hviezdicový, jednoducho nič na vytočenie, takže to už len vidím na vŕtačku :lol: a hodím tam potom imbusové šróby :), zajtra budem múdrejší, už budem vedieť čo to je za "kórejštinu" :lol: ,sa do toho pustím.
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od HusarJan »

Skús dat ešte foto ;)
Uživatelský avatar
peto153
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 23, 2009 11:08
Bydliště: Poltár
Kontaktovat uživatele:

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od peto153 »

HusarJan píše:Skús dat ešte foto ;)
To si písal jemu? Ja že mne :D sorry, ale trošku som poobed oslavoval :PP:
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od HusarJan »

To sú ulomené šroby čiže hlavičky nemusíš ich odvrtat stačí CO bodnut matku a v pohode ich vyšrobuješ :D potom si kúp také isté a ked ich budeš našrobovávat spet tak ich musíš tiež ulomit je to kvoli bezpečnosti ;) :PP: PETO 153 toje už pre Teba ;)
Uživatelský avatar
peto153
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 23, 2009 11:08
Bydliště: Poltár
Kontaktovat uživatele:

Re: Zalomený klúč

Příspěvek od peto153 »

Ďakujem za radu :). Idem sa do toho pustiť.
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“