Zalomený klúč
Moderátor: Blue Lanos
Zalomený klúč
Zdravim, prosim vas chcem sa spytat ze ked otec zalomil klúč vo dverach a nahradny neni tak ci sa neda spravit kopia alebo treba vymenit zamok, prosim poradte
- Reklama
Re: Zalomený klúč
Treba skúsit vybrat ten zalomený kúsok a podla neho dat spravit nový
Re: Zalomený klúč
přesně tak oni to upnou do svěráku mě to dělali taky
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Zalomený klúč
Sewas a nezabudni na imobilizér lebo inak nenaštartuješ , ja mám tiež taký problém ale ešte plus na to, že mi blbne spínačka, takže idem meniť spínačku + imobilizér (aj kľučky, aj zámok na kufory), mám z druhého espera len tam nebol výškovo nadstaviteľný volant a v mojom je, keďže sú tam "špecialne" šróby alebo nity? tak to chcem prehodiť aj s tou rúrkou ak mi to bude pasovať, molo by že? Ak nie, tak viete niekto nejakú fintu ako vytočiť tie šróby (nity) čo držia spínačku? Lebo ja to potom inak ako na vŕtačku nevidím . A ak by niekto chcel nejaké veci z espera, tak dajte vedieť, rozoberám do šróbika 1.5 16V r.v. 95 bez abs a airbagu.
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Re: Zalomený klúč
radio tam mas to origo alebo uz cez ISO?peto153 píše:Sewas a nezabudni na imobilizér lebo inak nenaštartuješ , ja mám tiež taký problém ale ešte plus na to, že mi blbne spínačka, takže idem meniť spínačku + imobilizér (aj kľučky, aj zámok na kufory), mám z druhého espera len tam nebol výškovo nadstaviteľný volant a v mojom je, keďže sú tam "špecialne" šróby alebo nity? tak to chcem prehodiť aj s tou rúrkou ak mi to bude pasovať, molo by že? Ak nie, tak viete niekto nejakú fintu ako vytočiť tie šróby (nity) čo držia spínačku? Lebo ja to potom inak ako na vŕtačku nevidím . A ak by niekto chcel nejaké veci z espera, tak dajte vedieť, rozoberám do šróbika 1.5 16V r.v. 95 bez abs a airbagu.
Re: Zalomený klúč
Tonci, rádio už pošlo, ale môžem sa popýtať esperákov či nemajú niekde na skryni založené, ak teda chceš, ale to si tam už daj rovno nejaké nové, teraz za lacný peniaz zoženieš aj na cd/mp3 - to sa Ti viac oplatí .
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Re: Zalomený klúč
no neviem ako ten zbytok kluca vytiahnut ked je v zamku a ani kusok netrci von
Re: Zalomený klúč
Treba rozobrat celý zámok možno ,že z duhého konca by sa dal vytlačit,alebo ho daj vytiahnut kde robia klúče
Re: Zalomený klúč
HusarJan, ono to vyzerá ako nity ale podľa mňa to niesú nity, lebo na druhej strane nič nevidno, podľa mňa sú to šróby, len majú také hlavičky ako nity - proste ani na kľúč, ani na šrobovák, ani na imbus, ani na hviezdicový, jednoducho nič na vytočenie, takže to už len vidím na vŕtačku a hodím tam potom imbusové šróby , zajtra budem múdrejší, už budem vedieť čo to je za "kórejštinu" ,sa do toho pustím.
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Re: Zalomený klúč
Skús dat ešte foto
Re: Zalomený klúč
To si písal jemu? Ja že mne sorry, ale trošku som poobed oslavovalHusarJan píše:Skús dat ešte foto
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
Re: Zalomený klúč
To sú ulomené šroby čiže hlavičky nemusíš ich odvrtat stačí CO bodnut matku a v pohode ich vyšrobuješ potom si kúp také isté a ked ich budeš našrobovávat spet tak ich musíš tiež ulomit je to kvoli bezpečnosti PETO 153 toje už pre Teba
Re: Zalomený klúč
Ďakujem za radu . Idem sa do toho pustiť.
BMW 318i E30 coupe 1.8 8V 77kw (105PS) - r.i.p.
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)
DAEWOO ESPERO 1.6 16V 85kw (116PS) bolok motora OPEL TIGRA, hlava ESPERO, 182,7Nm pri 5735rpm
+ nenormálny rozdiel (extrémne živý motor) :)
- tlak oleja (vysoký) :(
opäť 1.5 16V 66kw (90PS)
CITROEN XSARA VTR coupe (X2) 1.6 16V 80kw (110PS)