zlikvidovat nebo zachraňovat?
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte úno 03, 2009 20:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zlikvidovat nebo zachraňovat?
Zdravím pánové, Daewoo leganza 2.0 cdi r.v.1998 výměna předních zadních tlumičů, brzd, oprava karoserie (korozí) a po tom všem a najetí cca. 500km odešel motor. nestalo se to mě tak přesně nevím co s tím je ale prý to začalo mlátit a klepat a nejelo to... co myslíte? zachraňovat či zlikvidovat?
- Reklama
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
no podle toho co tomu je a kolik to bude stát.Další věc je kolik je v tom už vraženo a jak dlouho si ji chce ještě nechat.A spočítat si kolik se do toho po opravě ještě dá peněz na další provoz.
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte úno 03, 2009 20:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
No nákup byl za 30 000,6 tis. mě stáli přední tlumiče a 12 zadní a brzdy. + něco na karoserii. kdybych jí zachraňoval tak si jí nechám, předtím jsem s ní jezdil rok a 100% spokojenost a super komfort, až na ten kufr teda ale to je malá daň
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
zeptej se kolik bude stát oprava a uvidíš jestli se to vyplatí záleží co jí bude
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
No ono je to pre to že po kúpi takýchto vozou je nevyhnutelné okamžite vymeniť rozvody(tie Ti pravdepodobne na 99% odišli ) no a pokud si na roztrhnuté išiel dalej tak je hlava dosť poškodená no druhá možnosť je že len preskočili potom oprava nieje tak drahá a oplatí sa.Takže rozobrať to pri rozvidoch a potom sa ukáže ako je to na tom
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte úno 03, 2009 20:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
a myslíš že když to budou ty rozvody a hlava tak že to má cenu ještě zachrnovat?
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
Motor není uveden v TP pod číslem jen typ např X20SED ten mám v Nubiře a je stejný i v Legannze, (tedy pokud máš 2,0) můžeš koupit motor ze zrušené Nubiry nebo Leganzy možná to vyjde levněji než oprava......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte úno 03, 2009 20:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
zkoušel jsem hledat motor jako celek ale nic, vždy jen ostatky... s tou nubirou mě to nenapadlo. dík za radu
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
Jasná věc, výměna motoru a není co řešit motorů je dost.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
A nebo koupit motor z Omegy,ten do Leganzy také pasuje ale nevím jaké má označení...ale motor by tam měl jít bez úprav...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní blbec, kterej neví, že to nejde a udělá to...
Re: zlikvidovat nebo zachraňovat?
jednoznacne rozebrat a pak se rozhodnout
tezko rict pokud to zaclo mlatit a nejelo mohl by byt zadreny na klice to je tak 3500 za material pokud uz neni poskozena nektera ojnice
poud neco s rozvodama je to tak 4 za rozvody a pak pokud uz se to potkalo zalezi kolik ventilu a co jeste-pist hlava-pak uz by to smysl nemelo ale pokud bude motor v servisu bude to vzdy drahy tedy od 10 tis vys.
vymena mozna vyjde levneji
tezko rict pokud to zaclo mlatit a nejelo mohl by byt zadreny na klice to je tak 3500 za material pokud uz neni poskozena nektera ojnice
poud neco s rozvodama je to tak 4 za rozvody a pak pokud uz se to potkalo zalezi kolik ventilu a co jeste-pist hlava-pak uz by to smysl nemelo ale pokud bude motor v servisu bude to vzdy drahy tedy od 10 tis vys.
vymena mozna vyjde levneji
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil