Problémy s posilovačem řízení
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Re:
Začínám mít ten samý problém jako Petr Schwott, když točím volantem, tak to jakoby zadrhává. Půl otáčky O.K. a půl otáčky ztuha (přibližně) a pak zase O.K... . Mohlo by to být tím kloubkem? A jak je náročná ta výměna a kde najdu v autě ten kloubek? Dá se k němu dostat volně, nebo se musí něco rozebírat? A jak se správně ten kloubek jmenuje a kde ho případně sehnat?palikx píše:Tak chlapci tento problem je myslim vyresen.pan schwott mel zarezly kloubek rizeni.posledni dobou se nam tato zavada zacina objevovat casteji.takze vymena kloubku u hrebenu rizeni a je po problemu.
Jdu si pročíst manuál, případně polskou knihu Jak na to...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: Problémy s posilovačem řízení
je to presne ono.
musi se povolit rizeni nebo vyndat sloupek rizeni.
pristup nic moc.
objednat jde vsude kde maji dily.
kdyz najdes cislo dilu treba ho mam.
musi se povolit rizeni nebo vyndat sloupek rizeni.
pristup nic moc.
objednat jde vsude kde maji dily.
kdyz najdes cislo dilu treba ho mam.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Problémy s posilovačem řízení
Tak jsem se ponořil do útrob motorového prostoru spolu s mazadlem WD 40 ve spreji a jal jsem se dotyčný kloubek trošičku navlhčiti a namazati oním tekutým zázrakem a ehle... kdo by to byl řek... vono se to při otáčení volantem přestalo zadrhávat !!! A rezavé to taky nějak zvlášť není. Takže teď ještě hlodám (totiž hodlám - ty přesmyčky jsou ale věc, co ) zakoupiti vazelinu ve spreji (prý něco takového existuje) a celý kloub důkladně nakonzervuju před všudypřítomnou hnusnou vlhkostí...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Re: Problémy s posilovačem řízení
Skuste ešte premazat aj riadenie tú hrebenovú tyč z jednej aj druhej strany vazelinou.Musite zvliect te manžety lavú aj pravú prstom natlačit vazelinu a znova manžetu siahnut sponou alebo zapáskovat ja som okrem tých klbov urobil aj toto a volant ide krutit už aj malíčkom
Re: Problémy s posilovačem řízení
pozor na takovyto ukon
u servorizeni ktere je tesneno na hrebenove tyci o krouzkem neni uplne idealni patlat vazelinu.na vazelinu se pak nabaluje prach a drobna spina a ta se pak dostava do rizeni a nici o krouzky a simerinky.
teda ja bych to nedelal.
u servorizeni ktere je tesneno na hrebenove tyci o krouzkem neni uplne idealni patlat vazelinu.na vazelinu se pak nabaluje prach a drobna spina a ta se pak dostava do rizeni a nici o krouzky a simerinky.
teda ja bych to nedelal.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Problémy s posilovačem řízení
No mně pomohlo to WéDéčko a jak jsem psal, jen ten kloub ještě zakonzervuju vazelinou. Do hřebenu se pouštět nebudu. Zastávám názor, že co funguje - na to nesahám. Jsem totiž údržbář a tímto bych si jen přidával práci. A navíc - co se má pokazit, to se pokazí i bez mého přispění...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s posilovačem řízení
Řekl bych, že mně to taky za nějaký čas čeká
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Re: Problémy s posilovačem řízení
chlapi muzete mi prosim nekdo poradit? kdyz jedu pomalu tak je volant normalne rovno ale jak presahnu asi tak 2000 otacek tak se mi stava ze ho musim mit natoceny doleva ale kdyz slapnu na spojku ze chci zaradit tak se mi zda ze se to zase srovna nez tam hodim dalsi rychlost nevim cim by to mohlo byt a myslim ze to bude servo ale nikde netece a oleje mam dost. Nekdy se stava ze drzi i na druhou stranu ale dela to tedka tak posledni mesic predtim vubec nic. Diky za radu.
Daewoo nubira 1,6 16V 78 kW '99, šedá metalíza, ABS, 2x airbag, centrál, klima,
Re: Problémy s posilovačem řízení
Skús najprv pozret vole a silembloky na ramenách a potom geometriu;)
Re: Problémy s posilovačem řízení
diky zkusil sem to a vule nejsou a nemuze to byt natazeny remen ze by se servo protacelo na remenici? protoze mam obavy ze je volny. ale doufam ze se to vyresi nejaka drobna oprava.
Daewoo nubira 1,6 16V 78 kW '99, šedá metalíza, ABS, 2x airbag, centrál, klima,
- silencercze
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát kvě 08, 2009 12:52
- Bydliště: Východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s posilovačem řízení
Ahoj, oživím na chvíli tohle téma, mám taky problém s řízením jako Petr, jen s tím rozdílem, že mi občas v zatáčce jde od řízení jemné klepání do volantu, jinak ty samý příznaky, ale je to víc tuhý než normální (řízení). Dnes mi v servisu řekli, že mám shánět komplet řízení a počítat s asi 20000Kč cenou (reálně 7500 u Drafela, kde na ty ceny tady u nás choděj? ). Už jsem byl rozhodnutý to koupit, ale když to tady tak čtu tak mě napadá jestli by nestálo za to zkusit prostříknout ten kloub co o něm psal cobyll, kdyby se to náhodou zlepšilo tak bych mohl zvážit další postup, dejte mi prosím někdo indicie, kde se v motorovém prostoru nachází A je k tomu lepší přístup zespoda nebo shora?. Jinak mi na zvedáku kontrolovali čepy, silentbloky a všechno je prý ok takže s geometrií a nápravou by to nemělo mít spojitost.
Daewoo Nubira II 2002 1,6 76kW
- silencercze
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát kvě 08, 2009 12:52
- Bydliště: Východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s posilovačem řízení
Tak jsem ho našel, prostříknul, nechal působit, projel a je to hned lepší. Jen to klepání při zatáčení úplně nezmizelo, chvílemi to ještě dělá, ale řízení už netuhne.
Daewoo Nubira II 2002 1,6 76kW
Re: Problémy s posilovačem řízení
Dneska jsem myslel že to už rozmlátim. Sednu do toho a otočim volantem a drc skok a volant jakoby přeskočil a zaseklo se to. Nikde žádnej olej nebo podobný věci. Prostě se to kouslo. Když za to rvu tak se vzpíná celé řízení. Asi se to tam sežvejkalo. Poptal jsem cenu repase https://repaserizeni.cz/45997-nubira ale řešim co se stane když. Jestli to tam ten hřeben sežvejkalo tak mi to asi jen tak neudělaj ne? To si budu muset koupit nový celý třeba za 15 000 ? Prosím pomoc jak moc jsem v zadeli.