hodí jednu jiskru a konec

Moderátor: Blue Lanos

Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Rado77 »

Myslim ze nula = 10 bliknuti
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Reklama
 

brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

tak chyba

1) 1500 - klimatizace - tohle auto nemá klimatizaci, beru jako bezpředmětné.
2) 0320 - porucha snímače otáček. Nevím, kde ho hledat.
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Rado77 »

Je to opticky snimac otacok v rozdelovaci. Treba zhodit veko rozdelovaca (2 sroby), palec, potom este par gebuzin a jedna sa o disk co vyzera ako male CD-cko a ma v sebe dierky dokola. Tie dierky snima snimac (boze to je veta... :D ). Co je ale dolezite pre demontazou - poznacit si polohu tela rozdelovaca voci motoru - ta poloha totizto nastavuje predzapal. Takze fixkou alebo klincom poznacit. No a ked sa dostanes na ten "opticky disk", mozno ho bude stacit vycistit, mozno vycistit samotny opt. snimac (podla bordelu). A pri spetnej montazi si dat bacha a neotocit ten disk opacne.
To je v zasade vsetko, ale casto sa stava, ze opt. dnimac odisiel uplne a treba kupit novy, co bolo v tej dobe tusim 4 tisicky...Neviem ako dnes....
Alebo vies co, tu su komplet obrazky z demontazi aj s popismi: http://picasaweb.google.com/daewoomatiz ... Rozdelovac#

Daj pls vediet, ako to dopadlo
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

Rozdělovač máme rozebraný, ale ted řešíme problém s tím, jak ho otestovat v dílenském prostředí. Kolik do něj pustit voltů a kam. Pokud někdo víte prosím o rychlou radu. Díky.
brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

Takže je po závadě. Rozebrali jsme rozdělovač, vyčistili "děrný štítek", zkoušeli proměřit a vše fungovalo. Při 7V jsme na kontaktu 3 měli něco kolem 2V a na kontaktu 4 o dost méně, 0,5 - 1V. Nicméně jsme to složili, nacpali do káry, odpojili jsme baterii. Tím jsme asi restartovali řídící jednotku. Otočili klíčkem vyblikalo to 1500 což je klimatizace a pak nic. Otočil jsem klíčkem znovu. Ten obr pod kapotou se vzedmul a začal vrnět jako koťátko. Zkoušeli jsme nastartovat ještě 3x a pokaždé chytnul jako kanystr benzínu v garáži. ¨

Děkuji všem, kdo se se mnou pokoušeli oživit mrtvolu. Přes nemalé usílí se to nakonec povedlo.

:PP: -i

Ještě jednou děkuji a loučím se s vámi. Užívejte si co nevíce svých miláčků a co nejméně poruch.

Já se vracím ke svému Mitsubishi.
Jo ještě jedna věc. Kolegině má Rebauta Mégane I r.v.: 98; 1.4 51 KW. Někdy jí to nestartuje, vím, že to sem nepatří, ale co kdyby. ;-)
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Rado77 »

Brassman - mam Megane II 1.6 16V takze by som vedel, ale to uz je na sukromne spravy ;)
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Mare
Příspěvky: 2
Registrován: čtv kvě 14, 2009 07:06

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Mare »

Mám jsem stejný problém. Při vyblikání kódů mě to připadá, že kód je šestimístný. Teď už zbývá pouze jeden - 151010. Dělám něco špatně, nebo jsou i šestimístné?
Mare
Příspěvky: 2
Registrován: čtv kvě 14, 2009 07:06

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Mare »

Už jsem si všiml, že 10=0. Auto se srovnalo po odpojení aku, asi teda imobilizér, i když LED zhasínala. Před tím, než jsem odpojil aku, tak tam byly 0110 1500. Co je to MAP, MAT, CTS a TPS? Je možné, že při závadě 0110 by cívka dala jen jednu jiskru a dost?
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Rado77 »

MAP - Manifold Absolute Presure - ide o cidlo podtlaku v sacom potrubi
CTS - Coolant Temperature Sensor - cidlo teploty chlad. kvapaliny
TPS - Throttle Position Sensor - cidlo polohy klapky
MAT - netusim - zeby cidlo teploty nasavaneho vzduchu...?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Mamut
Příspěvky: 4
Registrován: sob kvě 16, 2009 14:25
Bydliště: Plzeň - dočasně, za měsíc již České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Mamut »

Ahoj,

měl bych ještě jeden dotaz ohledně této domácí diagnostiky. Před chvílí jsem podle četných návodů hledal piny A a C a zjistil jsem, že mám asi novější (OBD) zásuvku než ostatní. Mám tam piny označené 1 - 16. Mám tedy spojit 1 a 3 nebo nějak podobně?

Díky za radu a omlouvám se, pokud už to tu někde padlo.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od palikx »

co ze to mas za auto ?ty mas matize 2 tam je OBD a tu nevyblikas ani nahodou.o to se hlavne nepokousej nebo odpalis jednotku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Mamut
Příspěvky: 4
Registrován: sob kvě 16, 2009 14:25
Bydliště: Plzeň - dočasně, za měsíc již České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Mamut »

Aha, aha, tak to Ti Palikxi děkuji. ;) Já jsem to teda zatím nezkoušel, protože se mi to nějak nezdálo, když jsem to ve svym Matizu viděl. Tak jsem o tom něco trochu načet a následně taky usoudil, že moje zásuvka je OBD, ale říkal jsem si, že mi to zde určitě někdo potvrdí. Takhle tedy asi navštívím servis, abych měl klid.
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“