hodí jednu jiskru a konec

Moderátor: Blue Lanos

brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

prosím o radu. Kolega má matize 3 válce. Nevím jestli je to standart, nikdy jsem se o tyto vozy nezajímal.
K věci, při startování hodí indukční cívka jedinou jiskru a pak už nic až do dalšího otočení klíčku. Pojistky jsou všechny v pořádku. Nic není viditelně poškozené. Benzín je cítit. Imobilizér zhasne.
Prosím o radu, která by mohla pomoct. Na fóru jsem toho četl spoustu témat se zapalováním, ale nikdo neřešit tento problém.
Předem děkuji z jakoukoliv pomoc.

S pozdravem Arno
Reklama
 

Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od alvin »

Tipol by som to na kondenzátor
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

dobře kondenzátor, ale kde ho hledat?
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od alvin »

Práveže som to nenanašiel ani v knižke,mám už dvojkového matízka,bez rozdeľovača,takže neviem poradiť takto,vychádzal som so skusenosťasmi s iných áut,ke´d bude,tak najskôr pri rozdeľovači.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od palikx »

no pokud hodi jen 1 jiskru tak to vypada na immo
takhle se chova poskozeny .
respektive komunikace mezi jednotkou motoru a immo.
jednotka motoru da najevo ze v ni je vse v poradku.
zkusit nacist diag a prekodovat klice.
pokud se nic nezmeni vymenit jednotku immo.
pokud nemas diag je kazda rada draha.
od kud jsi?
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

Zkoušeli jsme měnit indukční cívku. Stále stejnej problém. Diagnostiku bohužel nemáme. Nejedná se o moje auto. Je to auto kolegy. Jsme z Plzně. Existuje možnost udělat si diagnostiku sám? Já mám Mitsubishi a u toho to jde přes zásuvku.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od palikx »

nejde o diagnostiku i kdyz pokud je tam chyba immo tak mozna jo.jde to pres zasuvku.
ale je to jen nouzovka.
bavim se o poradne kontrole a zkusit nakodovat klice znovu.
vyblikat kod chyby by mel jit.jen nevim jak presne.
skoda zes nenapsal o 4 dny driv.byl jsem v plzni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

Kdo to mohl tušit. Nevadí. Kolega s tím halt bude muset zajet do servisu. Stojí v práci na parkovišti, furt do toho čumí a nadává. Říkáme mu, že by to bylo "levnější". Chce ušetřit každou korunu a pak jenom čumí.
Je to smůla. Ted to auto přivezl ze servisu, protože ho někdo napálil a zase musí řešit další problém.
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Rado77 »

A nemohol by to v tom servise nejako vyreklamovat, ze odkedy auto dostal, chovalo sa cudne a hned na druhe rano uz nevedel nastartovat? Ze by to nejako vyhendloval v ramci tej opravy po buracke...? Otazka co mu v servise robili - ak len vyrovnali plechy tak nic, ale ak riesili aj veci s elektrikou, mozno by to slo vyreklamovat... ;) Jo a to vyblikanie kodov - predpokladam ze pojde u podobnu vec ako na Matizoch - prepojenie pinov A a tusim C drotikom na konektore pre diagnostiku. Potom stacilo otocit klucom do prvej polohy a Matizek kontrolkou motora vyblikal seriu 4 cisiel - konkretny kod chyby. Potom sa uz da v manuali zistit, co ten kod signalizuje
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

pokud by tedy byla možnost vyblikání poruchy, máš seznam chybových kódů? Myslíš, že by si mohl nějak upřesnit ty piny? Určitě by se to zde dalo nalézt, ale nikdy jsem na to hledání nebyl extra šikovný. Předem díky.
Uživatelský avatar
Mikeš
Příspěvky: 329
Registrován: stř srp 29, 2007 08:37
Bydliště: B.n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od Mikeš »

Zdravim
Tabulka chybových kódů je určitě v knize "DAEWOO Matiz-Jak na to".Snad by se dala dohledat i někde na netu.
Jak píše Rado77,propojit piny A a C,zapnout zapalování a kotrolka motoru by měla vyblikat závadu ;)
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od alvin »

Tu sú tie chybové kódy :
Přílohy
CHK3.JPG
CHK3.JPG (27.15 KiB) Zobrazeno 3511 x
CHK2.JPG
CHK2.JPG (48.46 KiB) Zobrazeno 3510 x
CHK1.JPG
CHK1.JPG (44.68 KiB) Zobrazeno 3511 x
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

ok, díky moc. Mám ještě jednu prosbu. To auto mám možnost vidět maximálně pár minut v práci, takže bych vá chtěl poprosit o to, zda by jste mi mohli popsat, kde se ten konektor nachází, popřípadě v jaké části se ony svorky A a C nachází. Pak snad budu vědět co a jak. Předem děkuji Arno.
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4359
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od alvin »

ak som správne pochopil tak vpr
konektor.JPG
konektor.JPG (36.44 KiB) Zobrazeno 3487 x
avo,pod schránkou pred spolujazdcom
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
brassman
Příspěvky: 10
Registrován: pon kvě 04, 2009 12:15

Re: hodí jednu jiskru a konec

Příspěvek od brassman »

Díky moc. Už jen otestovat a bude. Ještě jednou děkuji. Hned jak se dozvím co mi to vyťuká podělím se s Vámi. Ještě snad jednu věc. Když jsem pročítal fórum o diagnostice. Psal tam nekdo o tom, jak by kontrolka motoru měla vyblikat číslo nula. Chápu že číslo 23 jsou dvě bliknutí po sobě chvíli klid a tři bliknutí po sobě, ale v případě kódu 0320?
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“