problém s centrálom a následnim štartovaním
Moderátor: Blue Lanos
problém s centrálom a následnim štartovaním
zdravím páni
problém: začalo to blbnutím centrálu ktorý ovládam dialkovým. dialkové tam mám asi neoriginál a doteraz som si
myslel ,že je to čisté dialové ovládanie bez alarmu ,ale... .Najprv mi nezamykalo len ľavé zadné dvere (chcel som to rozobrať a pozrieť sa
na ten motorček) ,ale "opravilo" sa to samo. A kedže prišla zima tak som to nechal tak.
Dnes: Ráno prídem ,odomknem diaľkovým naštartujem a otáčky kolíšu ,aby to neskapalo musím pridávať plyn. Vytočím tak max 2500 o/min.
Hovorím si no super niečo vážnejšie s motorom ,rozdeľovač a tak. Zhasom som to a keď som vystúpil tak som zistil že mi blikajú len tie menšie blinkre na blatníkoch. Tak mi hlásilo tie nezamknuté dvere čo sa mi stalo dávnejšie. Potom som započul že "cuká" motorček na vodičových ako keby sa ich stále pokúšal otvoriť. Tak som s dialkovým pár krát zamkol a odomkol a potom som už naštartoval bez problémov. Len keď som to za chvíľu v robote skúšal tak to blblo zase tak isto. Tak som rozobral tie vodičové dvere ,aby som sa pozrel na ten motorček ,ale úplne som ho nerozoberal ,lebo som nato nemal čas a pri skladaní sa to zase opravilo a od vtedy to išlo.
Teda podľa všetkého to nieje obyčajný centrál ,ale je tam asi aj nejaké blokovanie motora. Ale zaujímavé je že keď napr. zamknem s diaľkovým a následne si odomknem iba kľúčom tak naštartujem normálne!!
Alebo je problém s tým centrálom ,kostrou a to blbne aj celú elektriku v aute.
Stretol sa tu niekto s takýmto problémom? Viete mi poradiť kde hľadať tú hlavnú jednotku od centrálu?? Môže byť to dialkové ovládanie originál ,alebo je to tam určite dorábané?
Rozmýšlam že by som to dal celé prerobiť a konečne si dať spraviť centrál+dialkové s otváraním kufra+alarm. ale bojím sa ,že to bude potom aj tak robiť (keby to boli káble)
gratulujem všetkým ktorí to prečítali do konca ,cítil som potrebu napísať to celé detailne
problém: začalo to blbnutím centrálu ktorý ovládam dialkovým. dialkové tam mám asi neoriginál a doteraz som si
myslel ,že je to čisté dialové ovládanie bez alarmu ,ale... .Najprv mi nezamykalo len ľavé zadné dvere (chcel som to rozobrať a pozrieť sa
na ten motorček) ,ale "opravilo" sa to samo. A kedže prišla zima tak som to nechal tak.
Dnes: Ráno prídem ,odomknem diaľkovým naštartujem a otáčky kolíšu ,aby to neskapalo musím pridávať plyn. Vytočím tak max 2500 o/min.
Hovorím si no super niečo vážnejšie s motorom ,rozdeľovač a tak. Zhasom som to a keď som vystúpil tak som zistil že mi blikajú len tie menšie blinkre na blatníkoch. Tak mi hlásilo tie nezamknuté dvere čo sa mi stalo dávnejšie. Potom som započul že "cuká" motorček na vodičových ako keby sa ich stále pokúšal otvoriť. Tak som s dialkovým pár krát zamkol a odomkol a potom som už naštartoval bez problémov. Len keď som to za chvíľu v robote skúšal tak to blblo zase tak isto. Tak som rozobral tie vodičové dvere ,aby som sa pozrel na ten motorček ,ale úplne som ho nerozoberal ,lebo som nato nemal čas a pri skladaní sa to zase opravilo a od vtedy to išlo.
Teda podľa všetkého to nieje obyčajný centrál ,ale je tam asi aj nejaké blokovanie motora. Ale zaujímavé je že keď napr. zamknem s diaľkovým a následne si odomknem iba kľúčom tak naštartujem normálne!!
Alebo je problém s tým centrálom ,kostrou a to blbne aj celú elektriku v aute.
Stretol sa tu niekto s takýmto problémom? Viete mi poradiť kde hľadať tú hlavnú jednotku od centrálu?? Môže byť to dialkové ovládanie originál ,alebo je to tam určite dorábané?
Rozmýšlam že by som to dal celé prerobiť a konečne si dať spraviť centrál+dialkové s otváraním kufra+alarm. ale bojím sa ,že to bude potom aj tak robiť (keby to boli káble)
gratulujem všetkým ktorí to prečítali do konca ,cítil som potrebu napísať to celé detailne
- Reklama
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
no bohuzel nic takoveho jsem neslysel.
a opet bohuzel neoriginalni dalka(central,alarm)je problem.zjisti co je to za system a zajed k elektrikarovi.
a opet bohuzel neoriginalni dalka(central,alarm)je problem.zjisti co je to za system a zajed k elektrikarovi.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
hmm mam pocit ze to mas dialkac z alarmom a ten alarm ma IMOBILIZER!!!!!!!!!!!!!!!
odporucam vymontovat a kupit obycajne ovladanie centralu na dialkove cca 900sk 30€
a namontujes si ho sam a budes vediet co mas ako kde zapojene a hotovo ja som tak mal ked som kupil auto ale alarm bol ciastocne odpojeny okrem imobilizera odpojil som ho ved ma imobilizer na kluci zapojil svoj alarm a mam pokoj len mi blbne origos central ked bude teplo pohram sa s tim
odporucam vymontovat a kupit obycajne ovladanie centralu na dialkove cca 900sk 30€
a namontujes si ho sam a budes vediet co mas ako kde zapojene a hotovo ja som tak mal ked som kupil auto ale alarm bol ciastocne odpojeny okrem imobilizera odpojil som ho ved ma imobilizer na kluci zapojil svoj alarm a mam pokoj len mi blbne origos central ked bude teplo pohram sa s tim
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
hm v sobotu som to riskol a spravil som asi 80 km s veľa zastávkami ,auto som
musel aj 10 krát zhasnúť ,zamknúť ,odomknúť ..
nestalo so to ani raz ..
ale už som objednaný ,dám to prerobiť ako som písal -nový alarm,centrál ,diaľkové aj s otváraním kufra
tak uvidím ,čo tam nájdu keď to rozoberú
musel aj 10 krát zhasnúť ,zamknúť ,odomknúť ..
nestalo so to ani raz ..
ale už som objednaný ,dám to prerobiť ako som písal -nový alarm,centrál ,diaľkové aj s otváraním kufra
tak uvidím ,čo tam nájdu keď to rozoberú
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
Cau, k tomu centralu to cukanie v motorceku na soferovych dverach sposobuju odtlacene a zaoxidovane konektory na moterceku doporucujem skontrolovat a popritlacat vsetky styri konektory.popripade vystriekat silikonovym olejom. central prepojeny nie je a nema ani riadiacu jednotku, je riadeny motorcekom so soferovych dveri.dialkove mas podla vsetkeho dorabane.doporucujem skontrolovat to co mas dorabane popripade vymenit za novy kvalitnejsi autoalarm.
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
tak mám tam síce nový alarm a k nemu nové diaľkové, ale problém stále nie je vyriešený.
Samozrejme alarm mi nemontoval presne ten elektrikár s ktorým som sa rozprával a ktorý na mňa urobil dojem. Ale jeho kolegovia ,ktorý sa išli asi "pretrhnúť" s hľadaním prímača od starého diaľkového ovládania. Takže teraz mám síce funkčný alarm aj s otváraním kufra ,ale stále mi funguje aj to staré diaľkové!!
Staré nepoužívam mám ho odložené v aute pre prípad ,že by to začalo nejako blbnúť. Zatiaľ sa to nezopakovalo a keď nebudem požívať to staré diaľkové môžno sa to už nestane. Samozrejme budem aj tak pátrať po tom starom prímači aby som zistil ako to blokovalo motor.
keď sa trochu oteplí tak urobím všetkým motorčekom generálku.
Samozrejme alarm mi nemontoval presne ten elektrikár s ktorým som sa rozprával a ktorý na mňa urobil dojem. Ale jeho kolegovia ,ktorý sa išli asi "pretrhnúť" s hľadaním prímača od starého diaľkového ovládania. Takže teraz mám síce funkčný alarm aj s otváraním kufra ,ale stále mi funguje aj to staré diaľkové!!
Staré nepoužívam mám ho odložené v aute pre prípad ,že by to začalo nejako blbnúť. Zatiaľ sa to nezopakovalo a keď nebudem požívať to staré diaľkové môžno sa to už nestane. Samozrejme budem aj tak pátrať po tom starom prímači aby som zistil ako to blokovalo motor.
keď sa trochu oteplí tak urobím všetkým motorčekom generálku.
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
taky je možný, že ten co montoval to starý dálkový se na kabeli napojoval přímo u řídící jednotky centrálu, což je malá černá krabička přidělaná za počítačem a jestli to montoval nějakej umělec, tak moh narušit nějaký kabeli od počítače, což by bez potíží narušilo chod motoru. A že to začlo zlobit po čase muže být tím že se vibrace doprznilo to co montér předtím začal
Daewoo espero 1.8 MPI (97)
Chevrolet Lacetti 1.6 (05)
Chevrolet Lacetti 1.6 (05)
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
Horko ťažko som si zohnal číslo na bývalého majiteľa a ten mi povedal že diaľkové si nechal dorobiť v daewooe servise v blave (ten je ale dávno zrušený) ,a že to je čisto len diaľkové bez alarmu a že tam nieje žiadne blokovanie motora. Z toho mi vychádza že neplechu tam určite robí to napätie čo rozsvedcuje tie malé bočné blinkre. Lebo keď naštartujem tak podžhavujú niektoré kontrolky na palubovké a aj hodiny v rytme toho blikania blinkrov. A to asi blbne ten počítač.
Lobi a tá riadiaca jednotka centrálu ako presne vyzerá? resp. počítač je na vodičovej strane ,alebo na strane spolujazdca ?? Ja som sa to snažil nájsť ,ale bez úspechu. Palubovku sa mi zatiaľ rozoberať nechce a ani na to nemám čas. Jedine čom so objavil boli zoxidované kontaky na konektore motorčeka vo vodičových dverách. Bol tam až biely prášok ,tak som to celé s pilníkom prebrúsil a napružil.
Lobi a tá riadiaca jednotka centrálu ako presne vyzerá? resp. počítač je na vodičovej strane ,alebo na strane spolujazdca ?? Ja som sa to snažil nájsť ,ale bez úspechu. Palubovku sa mi zatiaľ rozoberať nechce a ani na to nemám čas. Jedine čom so objavil boli zoxidované kontaky na konektore motorčeka vo vodičových dverách. Bol tam až biely prášok ,tak som to celé s pilníkom prebrúsil a napružil.
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
ta řídící jednotka je na straně spolujezdce vpravo. Je jakoby na blatníku zevnitř. Nejdřív se tam po sundání platovího deklu uvidí počítač auta, což je stříbrná krabička zhruba 15x20cm, ta se musi musí vycvaknout z uchycení, pak se sundá držák počítače(ten není třeba odpojovat, jen se na kabelech vyhne) a pod tim plastovim držákej je trochu pod urvoní plechu ta řídící jednotka centrálu. Je to černá krabička, asi 5x10cm, do který je z kratší strany zapojenej konektor s přibližně deseti drátama
Daewoo espero 1.8 MPI (97)
Chevrolet Lacetti 1.6 (05)
Chevrolet Lacetti 1.6 (05)
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
mal som podobny poblem ked som kupil espero bol tak alarm alebol pokazeny a ciastocne odpojeny kupil som novy alarm a stary som kompletne odpojil islo to tazko ale zohnal som si schemu a postupoval som po kabloch. ked si spominal ze ti blbnu smerovky tak sa skus sa pozriet na mozog starej riadiacej jednotky ktora ti blbne a postupuj pomocou toho zvazku vystup na smerovky by mali byt 2rovnake kable najdi ich a odpoj a poodpajaj vsetko mas pokoj vo zvazku je mach 12-13 kablov mozno menej.
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
dobre chlapi ,pozrem to a dám vedieť
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
Tak našiel som konečne tú riadiacu jednotku centrálu je to vlastne aj prímač diaľkového ovládania ,bola tam pod počítačom. Tak prikladám pár fotiek. Je to podľa Vás originál elektronika? Nemáte niekto schému ,alebo popis zapojenia tých 6 káblov? Môže byť niektorý z tých káblov zapojený na tie malé bočné smerovky ako som už písal? Skúšal som ísť po kábloch ,ale je to sakra náročné ,za chvíľu som sa stratil. .
- Přílohy
-
- 240220092070.jpg (203.87 KiB) Zobrazeno 3081 x
-
- 240220092074.jpg (175.33 KiB) Zobrazeno 3079 x
-
- 240220092072.jpg (244.57 KiB) Zobrazeno 3083 x
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
poznac si kde boli kable a skus to cele poodpajat s tej riadiacej jednotky a uvidis malo by to byt v poriadku. a nemusis nic hladat. aspon podla mna. vyskusaj za to nic nedas
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon srp 29, 2005 18:59
- Bydliště: Napajedla
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
Ahojte.
Meli sme stejny problem. Vesmes. Pred asi mesicem se to stalo poprve. Nekam sme dojeli a po chvilce chteli jet dal. Avsak Motor ani poradne nenaskocil. Trvale svitily jen ty blinkry na bocich auta. a v podstate nefungovala elkrika. Po chvili hybani ve vsim v kabine sme nakonec dojeli dom. Nefungoval central a dokonce se divne chovala i ta vysuvna antena - v pravidelnych intervalech se v tom ozyval zvuk.
Vina byla v uplne zkorodovanem zemeni pod ridicovym sedadlem.
Mame dost dobre nacvicene sundavani krytu z ridicovych dveri
Ted vse funguje dobre. Akorat pri otvirani ridicovych dveri se musi dost casto drzet cudl pro zamykani nahore jinak se zamknou.
Meli sme stejny problem. Vesmes. Pred asi mesicem se to stalo poprve. Nekam sme dojeli a po chvilce chteli jet dal. Avsak Motor ani poradne nenaskocil. Trvale svitily jen ty blinkry na bocich auta. a v podstate nefungovala elkrika. Po chvili hybani ve vsim v kabine sme nakonec dojeli dom. Nefungoval central a dokonce se divne chovala i ta vysuvna antena - v pravidelnych intervalech se v tom ozyval zvuk.
Vina byla v uplne zkorodovanem zemeni pod ridicovym sedadlem.
Mame dost dobre nacvicene sundavani krytu z ridicovych dveri
Ted vse funguje dobre. Akorat pri otvirani ridicovych dveri se musi dost casto drzet cudl pro zamykani nahore jinak se zamknou.
Re: problém s centrálom a následnim štartovaním
kaucukovnik Ty si ma zachránil !!!
Dakujem
Podľa toho čo sa stalo tebe som dnes išiel tiež skontrolovať
tú zem pod sedadlom vodiča. Keď som sa jej chytil tak mi ostala v ruke...
Presne to isté!
Pritom od kedy sa oteplilo mi to nespravilo ani raz ,takže som sa s hľadaním moc
neponáhľal. Ono by sa to ľahšie hľadalo kebyže sa to hneď utrhne. Pritom ma
všetky indície ma viedli k tomu ,že je vadný centrál.
Dakujem
Podľa toho čo sa stalo tebe som dnes išiel tiež skontrolovať
tú zem pod sedadlom vodiča. Keď som sa jej chytil tak mi ostala v ruke...
Presne to isté!
Pritom od kedy sa oteplilo mi to nespravilo ani raz ,takže som sa s hľadaním moc
neponáhľal. Ono by sa to ľahšie hľadalo kebyže sa to hneď utrhne. Pritom ma
všetky indície ma viedli k tomu ,že je vadný centrál.