...
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
...
4,5 litru s nexií ? no to mě poser, to sem ještě neviděl, vlastně jo, moja honda z 93. má spotřebu 1,2 l/100 km tak to je ta největší kravina co sem kdy četl, co tedy znám lidi po městě jezdí ke mě na servis, tak si každej stěžuje a ty auta davaj pryč kuli úspoře a poruchovovsti...
A věc druhá, mluvili sme o autech ve stáří zhruba 10 let... Proti novým autům nemám ani jednu výtku, všechny jsou stejný. Ale když mluvíme o ojetinách - tam je to úplně jinak... Já měl na mysli takový vraždy jako je nubira 97, nexie apod...
A vývoj? Nemůžeš přece říkat, že ten kdo dělá auta kratší dobu je lepší. Když vezmem třeba opět do úst VW a srovnáš např: Golf III r.v. 97 a Nexii 97, tak mi řekni kde je větší bezpečnost, kde jsou levnější náhradní díly - DOSTUPNOST náhradních dílů, a hlavně ty motory... skus třeba měnit motor, nebo spojku na těchto motorech... a taky máte z čeho vybírat, někdo se spokojí s 1.4 jentak na ježdění za 7 litrů a někdo se chce zas svézt, má rád tlak v zádech a tak se dají sehnat 1.8 gti, či VR6. A nebo jezdíš často, tak si koupíš TDi a jezdíš za 4,5 !!! REÁLNĚ !!!....
Já tu do vás nerejpu, nemám to zapotřebí, kdybych byl obyčejný uživatel, mám názor asi jako vy, ale pokud mám vystudované školy ohledně automobilismu, živím se autoopravárenstvím a ty vozy prodávám, tak mám názor jiný , objektivnější.....
A věc druhá, mluvili sme o autech ve stáří zhruba 10 let... Proti novým autům nemám ani jednu výtku, všechny jsou stejný. Ale když mluvíme o ojetinách - tam je to úplně jinak... Já měl na mysli takový vraždy jako je nubira 97, nexie apod...
A vývoj? Nemůžeš přece říkat, že ten kdo dělá auta kratší dobu je lepší. Když vezmem třeba opět do úst VW a srovnáš např: Golf III r.v. 97 a Nexii 97, tak mi řekni kde je větší bezpečnost, kde jsou levnější náhradní díly - DOSTUPNOST náhradních dílů, a hlavně ty motory... skus třeba měnit motor, nebo spojku na těchto motorech... a taky máte z čeho vybírat, někdo se spokojí s 1.4 jentak na ježdění za 7 litrů a někdo se chce zas svézt, má rád tlak v zádech a tak se dají sehnat 1.8 gti, či VR6. A nebo jezdíš často, tak si koupíš TDi a jezdíš za 4,5 !!! REÁLNĚ !!!....
Já tu do vás nerejpu, nemám to zapotřebí, kdybych byl obyčejný uživatel, mám názor asi jako vy, ale pokud mám vystudované školy ohledně automobilismu, živím se autoopravárenstvím a ty vozy prodávám, tak mám názor jiný , objektivnější.....
- Reklama
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: ...
Já to jako rejpání neberu,naopak...i když pravda, Nubiru 97 mám a na řeči proti ní jsem háklivý, ale nechme to stranou
Ale když pomineme současná auta, tak si musím stát za tím, co jsem napsal o určité historii a vývoji. To je věc, která je neoddiskutovatelná.
Uveďme si příklad z jiného odvětví...pivovar bude vyrábět pivo řekněme 200 let a nyní by přišel nový pivovar...začal by vařit pivo na základě nějakého receptu, ale pořád by to nebylo ono. Pořád by ten původní pivovar měl pivo lepší, protože za ta léta má vybroušenější postupy, díky chybám se poučil a řadu věcí dělá jinak...
Stejné je to i v automobilismu...Motoráři od "fauvé" měli několikanásobně více zkušeností, proto si mohli dovolit stavět víc kubatur....a to nemluvím o kapitálu stojícím za celou firmou....Daewoo přišlo pouze pár variantami...u Nubiry 97 dokonce pouze dvěmi...důvody jsou výše uvedené.
Nemám vzdělání v automobilismu, umím si opravit na autě jen pár drobností a neprodávám auta, ale být Daewoo na trhu třeba stejně jako VW, Audi (resp. Auto Union) a další značky, tak by bylo min. na stejné úrovni, jako evropské značky.
Btw. taková Toyota to dokázala během pár let udělat obří skok a vyrovnat se a předehnat zbytek světa. Když se kouknu na Toyotu Coronu 1965 a modelové řady Toyot roku 1995, tak je to fenomenální
Ale když pomineme současná auta, tak si musím stát za tím, co jsem napsal o určité historii a vývoji. To je věc, která je neoddiskutovatelná.
Uveďme si příklad z jiného odvětví...pivovar bude vyrábět pivo řekněme 200 let a nyní by přišel nový pivovar...začal by vařit pivo na základě nějakého receptu, ale pořád by to nebylo ono. Pořád by ten původní pivovar měl pivo lepší, protože za ta léta má vybroušenější postupy, díky chybám se poučil a řadu věcí dělá jinak...
Stejné je to i v automobilismu...Motoráři od "fauvé" měli několikanásobně více zkušeností, proto si mohli dovolit stavět víc kubatur....a to nemluvím o kapitálu stojícím za celou firmou....Daewoo přišlo pouze pár variantami...u Nubiry 97 dokonce pouze dvěmi...důvody jsou výše uvedené.
Nemám vzdělání v automobilismu, umím si opravit na autě jen pár drobností a neprodávám auta, ale být Daewoo na trhu třeba stejně jako VW, Audi (resp. Auto Union) a další značky, tak by bylo min. na stejné úrovni, jako evropské značky.
Btw. taková Toyota to dokázala během pár let udělat obří skok a vyrovnat se a předehnat zbytek světa. Když se kouknu na Toyotu Coronu 1965 a modelové řady Toyot roku 1995, tak je to fenomenální
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: ...
sice nechapu o co jde, ale jinak kazdy chvali svoje auto, tak budeme rounat Golfa III r.v97 a Volvo V40 r.v97 tak mi ted řekni kde je větší bezpečnost
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát lis 30, 2007 19:23
- Bydliště: Praha 9
Re: ...
Brabi píše:4,5 litru s nexií ? no to mě poser, to sem ještě neviděl, vlastně jo, moja honda z 93. má spotřebu 1,2 l/100 km tak to je ta největší kravina co sem kdy četl, co tedy znám lidi po městě jezdí ke mě na servis, tak si každej stěžuje a ty auta davaj pryč kuli úspoře a poruchovovsti...
A věc druhá, mluvili sme o autech ve stáří zhruba 10 let... Proti novým autům nemám ani jednu výtku, všechny jsou stejný. Ale když mluvíme o ojetinách - tam je to úplně jinak... Já měl na mysli takový vraždy jako je nubira 97, nexie apod...
A vývoj? Nemůžeš přece říkat, že ten kdo dělá auta kratší dobu je lepší. Když vezmem třeba opět do úst VW a srovnáš např: Golf III r.v. 97 a Nexii 97, tak mi řekni kde je větší bezpečnost, kde jsou levnější náhradní díly - DOSTUPNOST náhradních dílů, a hlavně ty motory... skus třeba měnit motor, nebo spojku na těchto motorech... a taky máte z čeho vybírat, někdo se spokojí s 1.4 jentak na ježdění za 7 litrů a někdo se chce zas svézt, má rád tlak v zádech a tak se dají sehnat 1.8 gti, či VR6. A nebo jezdíš často, tak si koupíš TDi a jezdíš za 4,5 !!! REÁLNĚ !!!....
Já tu do vás nerejpu, nemám to zapotřebí, kdybych byl obyčejný uživatel, mám názor asi jako vy, ale pokud mám vystudované školy ohledně automobilismu, živím se autoopravárenstvím a ty vozy prodávám, tak mám názor jiný , objektivnější.....
NUBIRKA JE NEJLEPŠÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ .Každý auto má svoje mouchy..
DAEWOO NUBIRA SX 1.6,16V 1999 již prodaná...
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Re: ...
4.5 l/100km z Nexií ti připadá jako blbost? Když jsme jeli z Goosem z Plumlova,tak jsem jel s Nexií za 5l/100! Měřeno podle dotankovaného paliva. Jeli jsme po dálnici rychlostí 110km/h.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: ...
No taky na to docela koukám, že by Nexie měla tak malou spotřebu.Ale každopádně tomu věřim,protože jak jsme jeli do, i z Plumlova,tak jsem spotřebu taky neměl zase tak vysokou a že mi to žere co proto! Krásnejch 10l/100km,tentokrát bych si tipnul tak 7l.A to všechny Daewaa co jsme jeli z Pce měli malou spotřebu.No jo Daewa budou asi na ty dálkový jízdy
Daewoo Nubira 1,6 - Červenej drak - účastník hasičských vozidel červených Nubir,kdo byl na srazu tak ví.
Re: ...
Slavek píše:sice nechapu o co jde, ale jinak kazdy chvali svoje auto, tak budeme rounat Golfa III r.v97 a Volvo V40 r.v97 tak mi ted řekni kde je větší bezpečnost
Za prvé, vůbec nevíš o čem sme se bavili
za druhé, golfa III jsem dal pouze jako příklad
a za třetí, když tu tak machruješ s V40, tak je sice hezký že máš 4 hvězdy v EURO NCAP, to má o rok mladší golf taky (IV r.v. 98) a hlavně si zkontroluj uložení zadní nápravy, které je u V40 po stotisících km totálně v hajzlu a už mnohdykrát se stalo, že ta náprava uletěla, tak tu pak nemluv o bezpečnosti co sis přečet na letáku, ale o celkové bezpečnosti ojetého automobilu....
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát lis 30, 2007 19:23
- Bydliště: Praha 9
Re: ...
Chlapci tady je to o našich autech... Fajn nikomu neberu názor,ale tohle mi připadá jako hledání těch největších chyb na vozech Daewoo od autora jménem Brabi.Pořád srovnáváš VW s jinýma značkama.....Buď máš golfa I nebo nám tiše závidíš Kup si nubi a uvidíš jaký to je dělo!!!!!!!!!!
DAEWOO NUBIRA SX 1.6,16V 1999 již prodaná...
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Re: ...
brabi nezlob se ale nemusis byt tak drsny na foru o daewoo.
nikdo netvrdi ze to sou nejaky super kary.jezdi a slouzi a to obvykle staci.
v sobotu jsem menil olej na novem vw caddy a ma se tam menit i palivo filtr.druhovyroba ho jeste nema a original 3500.a to kazdych 30000 km takze vw ma i v tomto svoje velky a drahy mouchy.a ne jen v tomto.jde vetsinou o stesti na kus.znam par lidi kteri na vw nadavaji kudy chodi-drahy dily drahy servis a navic vic v servisu nez na silnici-setrvaky cerpadla vstriky turba loziska elektronika.takze asi nema smysl se hadat o tom co je nejlepsi.
nikdo netvrdi ze to sou nejaky super kary.jezdi a slouzi a to obvykle staci.
v sobotu jsem menil olej na novem vw caddy a ma se tam menit i palivo filtr.druhovyroba ho jeste nema a original 3500.a to kazdych 30000 km takze vw ma i v tomto svoje velky a drahy mouchy.a ne jen v tomto.jde vetsinou o stesti na kus.znam par lidi kteri na vw nadavaji kudy chodi-drahy dily drahy servis a navic vic v servisu nez na silnici-setrvaky cerpadla vstriky turba loziska elektronika.takze asi nema smysl se hadat o tom co je nejlepsi.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: ...
Ivoš píše:Já to jako rejpání neberu,naopak...i když pravda, Nubiru 97 mám a na řeči proti ní jsem háklivý, ale nechme to stranou
Ale když pomineme současná auta, tak si musím stát za tím, co jsem napsal o určité historii a vývoji. To je věc, která je neoddiskutovatelná.
Uveďme si příklad z jiného odvětví...pivovar bude vyrábět pivo řekněme 200 let a nyní by přišel nový pivovar...začal by vařit pivo na základě nějakého receptu, ale pořád by to nebylo ono. Pořád by ten původní pivovar měl pivo lepší, protože za ta léta má vybroušenější postupy, díky chybám se poučil a řadu věcí dělá jinak...
Stejné je to i v automobilismu...Motoráři od "fauvé" měli několikanásobně více zkušeností, proto si mohli dovolit stavět víc kubatur....a to nemluvím o kapitálu stojícím za celou firmou....Daewoo přišlo pouze pár variantami...u Nubiry 97 dokonce pouze dvěmi...důvody jsou výše uvedené.
Nemám vzdělání v automobilismu, umím si opravit na autě jen pár drobností a neprodávám auta, ale být Daewoo na trhu třeba stejně jako VW, Audi (resp. Auto Union) a další značky, tak by bylo min. na stejné úrovni, jako evropské značky.
Btw. taková Toyota to dokázala během pár let udělat obří skok a vyrovnat se a předehnat zbytek světa. Když se kouknu na Toyotu Coronu 1965 a modelové řady Toyot roku 1995, tak je to fenomenální
Ano v tomhle máš pravdu, Daewoo udělalo pokrok, ale teďka ruku na srdce - měl jsi někdy na opravu klidně i nový daewoo? třeba výměna převodovky, spojky, kabeláž apod? Tady jsou právě vidět ty léta zkušeností. (ohraná básnička) : Výměnu spojky na oktávce budu dělat s kávou a 4 cigárama zhruba 4 hodiny, za to na nubiře to udělám za hodin 5 bez jakékoliv přestávky a s dalšími nutnými pomocníky. Ano, to je pro obyčejného uživatele do jisté míry nepotřebná informace, tedy do té doby, než bude muset tu výměnu platit...
Já chápu, že máš auto, které věrně slouží, ani Ti neříkám kup si jiný... Jen jestli vozíš s sebou někoho (třeba rodinu) a máš hluboko do kapsy (tak asi jako každý) skus třeba jen na minutku zapřemejšlet o kolik (např. výletů se dá udělat víc, když budeš jezdit za 4,5 litru !!!NAFTY!!! která se dá sehnat na každym rohu třeba za 18,-... Hodně lidí mluví o drahym provozu TDiček jakože kvalitní oleje apod - BLBOST !!! u nových aut možná, ale u deset let starého auta je to nadmíru zbytečné - já osobně leju do TDIček FUCHS TITAN MC 10W40 - 5 litrů mě stojí 492,- s DPH a motor chrochtá i při 500 000 km stejně. A intervaly? 15 000 km jako všude jinde... U nových to je holt dražší, proto ale jezdím v deset let starým ( zajetým ) autem... Nevím kolik najezdíš za měsíc či za rok, ale každopádně v ten danej moment tankování, který je každýmu nepříjemný to trošku zahřeje v peněžence a za uštřené peníze třeba někomu a nebo sobě udělat radost... Jo a o zmíněné bezpečnosti nemluvě...
Možná Vám některým zní moje slova jako bláboly nějakýho VWmana nebo něco podobného - není to tak, nemám nějakou vyhraněnou značku, vlastním tři stará auta ( každé pro svůj účel ) a každé je jiné značky, i ty VW maj chyby né že ne, nic není nejlepší, každej si zvolí auto sám - někomu vyhovuje třeba DACIA 1300 a je šťastnej, když na ní 25 let kouká každý den z okna, ale třeba možná jen proto, že se nezamyslel a nezkusil něco jiného...
A koho iritují moje slova a zkušenosti... prosím zanechte si hloupejch poznámek, typu - já mám VOLVO V40... Já zas vím, proč ho nemám....
S Pozdravem
Roman
Re: ...
stefan zbortek píše:Chlapci tady je to o našich autech... Fajn nikomu neberu názor,ale tohle mi připadá jako hledání těch největších chyb na vozech Daewoo od autora jménem Brabi.Pořád srovnáváš VW s jinýma značkama.....Buď máš golfa I nebo nám tiše závidíš Kup si nubi a uvidíš jaký to je dělo!!!!!!!!!!
Nechci abyste si to tak brali, že jsem nějakej posedlej něčím. Jen Vám chci umožnit rozhled... od toho přece fóra jsou...
btw golfa nemám
mám Š Rapida 1400 jenom a pouze na amaterské závody (podvozek, rám, nicmoc motor)
Honda civic r.v. 93, 1.6 VTi (160 nasranej koní) - má úžasnej motor, super jízdní vlastnosti a celkem hezky vypadá ( žádnej tuning!!!) s tím jezdím, jen když nemám co dělat a chci se pořádně svézt
a pak Š Oktavia kombi r.v. 97 - udělanej facelift a vyměněn motor za 1.9 TDi (ALH 66kW variabliní turbo) kde mám průměrnou spotřebu 4,2 litru (osobně kupuji naftu za 10 kč/l ale pšššt) ä to je auto na ježdění do dílny, nákupy, výlety - dlouhé trasy apod.
Takže golfa I nemám
Re: ...
palikx píše:brabi nezlob se ale nemusis byt tak drsny na foru o daewoo.
nikdo netvrdi ze to sou nejaky super kary.jezdi a slouzi a to obvykle staci.
v sobotu jsem menil olej na novem vw caddy a ma se tam menit i palivo filtr.druhovyroba ho jeste nema a original 3500.a to kazdych 30000 km takze vw ma i v tomto svoje velky a drahy mouchy.a ne jen v tomto.jde vetsinou o stesti na kus.znam par lidi kteri na vw nadavaji kudy chodi-drahy dily drahy servis a navic vic v servisu nez na silnici-setrvaky cerpadla vstriky turba loziska elektronika.takze asi nema smysl se hadat o tom co je nejlepsi.
Jestli budím "drsný" dojem tak se omlouvám - to není můj účel. S tou Caddynou vím co myslíš, to je prostě neřest "úplně" nových aut... Až turkové, zahájí druhovýrobu, tak se to zas sklidní
A jak si psal o těch stížnostech - máš pravdu - je to kus od kusu, při koupi ojetého automobilu, je dobré si připlatit za zkušeného mechanika s diagnostikou a auto si nejdříve pořádně zkontrolovat... Pak se nic takového nemůže stát ( a když tak určitě v menší míře ) Nejhorší na tom všem je, co mě tedy sere na nejvíc - stáčení tachometrů, za to bych mnohdykrát i střílel. Nedávno jsem měl na servisu oktávku, na tachometru měla natočeno "117 000" když jsem zjistil, kde všude jsou vůle, co všchno je na tom autě ve špatnym stavu, zavolal jsem kolegovi do škodovky ať mi zjistí podle VIN čísla poslední záznam předchozího majitele... a bylo tam : Vadná či znečistěná regulace turba, na přání zákazníka jen vyčistit... říkám "hmm hmm dobrý, nemáš tam náhodou napsaný kolik měla najeto a jakej to byl datum? " a z telefonu se ozvalo " jojo, takže poslední datum byl 3.3.2008 a stav tachometru 635 500 km (cca) " ... Neměl jsem slov... V takovém připadě je prostě lepší to auto vzít a hodit ze skály a uhrát to na pojistku.... páč je jasný, že s takovým autem problémy prostě budou... a to je cca 70% všech ojetých automobilů u nás na trhu... každé značky a každého roku výroby...
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: ...
Romane, mám asi štěstí na na auta.
Každé má svoje, o tom žádná. V podstatě základ je, a na tom se shodneme podle toho co píšeš, že každý si pořídí auto pro nějaký účel a tomu přizpůsobí právě značku a požadavky.
Já spotřebu neřeším, ta je na žebříčku požadavků na spodní příčce...když potřebuju jet, tak jedu. Ať už sám, nebo s někým. To, že mi bere na krátkých trasách okolo 9 litrů je fakt, nicméně akceptuju to a jezdím.
Pro mě je hlavní poměr cena/výkon/výbava/velikost/pohodlí...a bohužel jiné než Korejské značky mě v tomhle ohledu neuspokojují. Třeba už kvůli tomu, že mají na můj vkus příliš tvrdé sedačky a většinou konfekční úopravu interiéru.
Vyjímku bych udělal možná u Renaultu nebo Citroenu.
Btw. do auta liju jedině Shell V-Power 95 a olej Shell HELIX PLUS VB 10W-40 (předemnou tam lili všechno možné včetně kdovíjakého oleje...podle toho motor bohužel vypadal, ale loni mi říkal známý servisák, že i když to auto je po předchozím majiteli hodně "vylágrované", tak teď je krásně čistý motor
Každé má svoje, o tom žádná. V podstatě základ je, a na tom se shodneme podle toho co píšeš, že každý si pořídí auto pro nějaký účel a tomu přizpůsobí právě značku a požadavky.
Já spotřebu neřeším, ta je na žebříčku požadavků na spodní příčce...když potřebuju jet, tak jedu. Ať už sám, nebo s někým. To, že mi bere na krátkých trasách okolo 9 litrů je fakt, nicméně akceptuju to a jezdím.
Pro mě je hlavní poměr cena/výkon/výbava/velikost/pohodlí...a bohužel jiné než Korejské značky mě v tomhle ohledu neuspokojují. Třeba už kvůli tomu, že mají na můj vkus příliš tvrdé sedačky a většinou konfekční úopravu interiéru.
Vyjímku bych udělal možná u Renaultu nebo Citroenu.
Btw. do auta liju jedině Shell V-Power 95 a olej Shell HELIX PLUS VB 10W-40 (předemnou tam lili všechno možné včetně kdovíjakého oleje...podle toho motor bohužel vypadal, ale loni mi říkal známý servisák, že i když to auto je po předchozím majiteli hodně "vylágrované", tak teď je krásně čistý motor
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza