Zajímavá teorie řekni tchánovi ať si zavře okýnka Při 50ti ve městě se motor ohřeje mnohen víc než při 90ti na 5tku. Stejně za to může zase ten termostat, kdyby byl OK , tak to bude jedno kolik jede
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Termostat? Když je motor/voda studený, tak jde malý okruh+radiátor topení a ten topí. Když se voda ohřeje, termostat pustí vodu do chladiče a ta ho trochu ochladí, než termostat zavře. Výkyv v teplotě by neměl být takový. Pokud by byl vadný termostat, tak buď by neotevřel vodu do chladiče-motor by se přehříval, nebo by zůstal otevřený a radiátor by nehřál ani na začátku. Proč tedy měnit termostat, když s původním to dělalo a po jeho výměně to dělá pořád?
TO SI LEN MYSLIS JA SOM MAL SKORO TAKY ISTI PROBLEM RAZ KURILO RAZ NIE RAZ PO 30KM RAZ PO 10KM VYMENIL TERMOSTAT A VSETKO JE ok KURI SA JAK V PEKLE A KED BUDES MENIT TERMOSTAT VYMEN AJ NEMRZNUCU PREPLACHNY SYSTEM PRUDOM VODI A MAS POKOJ NA PAR ROKOV.
ps. KEDY BOL MENENY TERMOSTAT?
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Podstatný je to, co ukazuje budík na palubce, pokud je pořád dole, tak to ani topit memůže, klapka/neklapka
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
no
muze byt nejaka necistota v okruhu a ta pricpavat trubky a taky to muze byt vrtulka vodni pumpy.
a termostat bych radeji vyzkousel jestli se po ohrati otevre a pri chladnuti zavre.
no a pak ta nejhorsi varianta tesneni pod hlavou
jo vyzkousej jestli jsou teple trubky do radiatoru v dobe kdy to netopi.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
ak to len zacne kurit menej a nie ze zacne fukat uplne studeny vzduch tak skutocne moze ist o aerodynamiku. Pri rychlostiach nad 80km/h v espere netreba mat ani pusteny ventilator aby zacalo vetranie fungovat len na zaklade aerodynamickeho pretlaku. Pri 130 to uz fuci asi ako na 2. stupni ventilatora. Takze mozno upchaty radiator, pri pomalsom stupni ventilatora sa staci vzduch ohriat, ale pri vyssom stupni uz nie a vyssia rychlost sposobi ze vzduch cez kurenie prudi ako pri vyssom stupni.
Alebo je mozno problem v klapkach a ich podtlakovom ovladani, ale netusim aky by to mohol byt.
ALebo predsa termostat a zasvineny chladic, ktory sa vo vyssich rychlostiach lepsie chladi.
Moznosti je milion