otáčky motora
Moderátor: Blue Lanos
otáčky motora
zdravím všetkých...viete mi poradiť!
mám taký menší problém s autom,ked sa mi motor zohreje tak mi zasvieti kontrolka že chyba motora a zostanú mi vysieť otáčky na 1900!pri volnobehu aj za chodu....menil som tam už aj ten regulátor paliva neviem ako sa to presne volá...nezmenilo sa to...odpojil som aj labda sondu a stále nič...mám s tým ísť na diagnostiku...pred tým než by som tam išiel vie mi niekto povedať aký by tam mohol byť problém a či je nutné ísť na diagnostiku...???som z levíc ak už budem musieť na diagnostiku tak mi poradťe kam tu v okolí....diky moc[/b]
mám taký menší problém s autom,ked sa mi motor zohreje tak mi zasvieti kontrolka že chyba motora a zostanú mi vysieť otáčky na 1900!pri volnobehu aj za chodu....menil som tam už aj ten regulátor paliva neviem ako sa to presne volá...nezmenilo sa to...odpojil som aj labda sondu a stále nič...mám s tým ísť na diagnostiku...pred tým než by som tam išiel vie mi niekto povedať aký by tam mohol byť problém a či je nutné ísť na diagnostiku...???som z levíc ak už budem musieť na diagnostiku tak mi poradťe kam tu v okolí....diky moc[/b]
- Reklama
Re: otáčky motora
Okrem tých zvýšených otáčok to ide normálne?stevec píše:zdravím všetkých...viete mi poradiť!
mám taký menší problém s autom,ked sa mi motor zohreje tak mi zasvieti kontrolka že chyba motora a zostanú mi vysieť otáčky na 1900!pri volnobehu aj za chodu....menil som tam už aj ten regulátor paliva neviem ako sa to presne volá...nezmenilo sa to...odpojil som aj labda sondu a stále nič...mám s tým ísť na diagnostiku...pred tým než by som tam išiel vie mi niekto povedať aký by tam mohol byť problém a či je nutné ísť na diagnostiku...???som z levíc ak už budem musieť na diagnostiku tak mi poradťe kam tu v okolí....diky moc[/b]
Daewoo Leganza 2.0 CDX 1997
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Otáčky motora
Zdravím. Mám relatívne podobný problém s otáčkami motora. Akurát, že otáčky mojho motora sú vysoké hlavne po naštartovaní - keď je studený motor, ale nesvieti žiadna kontrolka. Otáčky držia 1500. To by nebolo nič vynimočné (pri studenom motore) - teda aspoň dúfam, že nie
Problém je v tom, že otáčky neklesnú ani keď sa motor zohreje. Proste, keď od naštartovania auta so studeným motorom idem bez zastavenia (hoc aj 25 km) a za jazdy vyradím rýchlosť, otáčky klesnú len na 1500. Normálnu hodnotu (okolo 800) dosiahnu až keď na chvíľu zastanem - teda auto sa prestane hýbať a vtedy otáčky motora klesnú ( pod 1000) a už ďalej aj počas jazdy je všetko OK.
Prosím Vás o radu, čo môže byť príčinou takéhoto správania sa otáčok v motore? Stretliste sa s tým niekedy? Nechápem, ako môže pohyb vozidla ovplyvňovať otáčky motora.
Auto inak funguje bez problémov. Motor ide plynule. Menil som sviečky, sviečkové káble, vyčistil rozdelovač, aj škrtiacu klapku, aj krokovy motorček...
Ďakujem za každú radu.
Problém je v tom, že otáčky neklesnú ani keď sa motor zohreje. Proste, keď od naštartovania auta so studeným motorom idem bez zastavenia (hoc aj 25 km) a za jazdy vyradím rýchlosť, otáčky klesnú len na 1500. Normálnu hodnotu (okolo 800) dosiahnu až keď na chvíľu zastanem - teda auto sa prestane hýbať a vtedy otáčky motora klesnú ( pod 1000) a už ďalej aj počas jazdy je všetko OK.
Prosím Vás o radu, čo môže byť príčinou takéhoto správania sa otáčok v motore? Stretliste sa s tým niekedy? Nechápem, ako môže pohyb vozidla ovplyvňovať otáčky motora.
Auto inak funguje bez problémov. Motor ide plynule. Menil som sviečky, sviečkové káble, vyčistil rozdelovač, aj škrtiacu klapku, aj krokovy motorček...
Ďakujem za každú radu.
zvysene otacky uplne nejcasteji zpusobuje krokovy motorek.samo cidlo tachometru muze taky delat psi kusy ale pokud auto stoji mely by otacky padnout.takze zacnete krokovym motorkem cisteny pokud mozno rozhybani a kdyz nic vymena.
jo zaklad je kdyz se odpoji baterka aspon na 10 minut a pak se pripoji tak pred startem 3 krat zapnout a vypnout zapalovani.pokud se ani po tomhle pocinu nic nezmeni (i kdyby k horsimu)je bud totalne zatuhly nebo je chyba jinde.hledat podtlaky a pak diagnostiku.muze zlobit snad i cidlo otacek ale to nebyva caste.
jo zaklad je kdyz se odpoji baterka aspon na 10 minut a pak se pripoji tak pred startem 3 krat zapnout a vypnout zapalovani.pokud se ani po tomhle pocinu nic nezmeni (i kdyby k horsimu)je bud totalne zatuhly nebo je chyba jinde.hledat podtlaky a pak diagnostiku.muze zlobit snad i cidlo otacek ale to nebyva caste.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
No nejsem sice expert, ale podobné mi dělá i má Nubi když jedu a vyřadím mám otáčky kolem 1100, když zastavím spadnou na 800. Ptal jsem se na to kámoše a ten mi řekl, ať to neřeším, že se pohybem auta motoru přes olej a tření pomáhá v točení a při jízdě na neutrál to auta dělaj. Mám to už 5 let a neřeším to nijak.... Myslím, že to možné je např. v zimě když natočíš auto a pak pustíš spojku i když máš neutrál trochu to s autem hne je to jako v automatu přes olej a tření..... Shrnu to: Studený start cca 1100 ot. během minuty normál 800. při jízdě a neutrálu mám cca 1100 když skoro stojím spadne to na 800.......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
1100 je jedna vec a 2500 je druhá.keby to šlo len na tých 1100 tak ma to netankuje ale motor reve jak besný aj napriek tomu že som vyčistil škrtiacu vymenil krokovy prezrel podtlaky vyčistil membránu v uhlíkovom filtri pretesnil komplet sanie od filtra po motor vymenil snimač teploty motora vymenil tesnenie krytu ventilov vymenil spojku a nalial redší olej aby neprenášalo točenie od prevodu vymenil sviečky a rozdelovač a dvakrát bolo na počítači a furt nííííííííč. teraz poradte.
Nie som az taky odbornik, ale napoja sa na RJ a na jednotlive cidla a skontroluju ci info z cidla je zhodne s info v RJ. Ak nie, tam je chyba. Mam kontakt na slusnych manikov v Roznave, ak to nie je pre Teba daleko. Viac info najdes na www.fcd.eu
KIA Magentis 2.0 CRDI EX
Esperko 1.5, 1996 - predane
Esperko 1.5, 1996 - predane
ja som mal podobný problém auto my šlapalo tak ako má a menil som rozvody a ked my to spravili tak auto bolo lenivé zaradil som 5 a plní výkon išiel som 90 prišiel som to reklamovať potočil my rozdelovač a išlo my to perfektne a ked naštartujem studení motor tak mám vysoké otáčky a ked sa zohreje v šetko je okdzanoka píše:1100 je jedna vec a 2500 je druhá.keby to šlo len na tých 1100 tak ma to netankuje ale motor reve jak besný aj napriek tomu že som vyčistil škrtiacu vymenil krokovy prezrel podtlaky vyčistil membránu v uhlíkovom filtri pretesnil komplet sanie od filtra po motor vymenil snimač teploty motora vymenil tesnenie krytu ventilov vymenil spojku a nalial redší olej aby neprenášalo točenie od prevodu vymenil sviečky a rozdelovač a dvakrát bolo na počítači a furt nííííííííč. teraz poradte.
Daewoo ESPERO 1.5 16v rv:96,+LPG LOVATO 195000km gumy Matador Aquilla 195/50 R15 modrá metalíza