otáčky motora

Moderátor: Blue Lanos

Janinka
Příspěvky: 5
Registrován: pát úno 06, 2009 17:23

otáčky motora

Příspěvek od Janinka »

zdravím všetkých...viete mi poradiť!
mám taký menší problém s autom,ked sa mi motor zohreje tak mi zasvieti kontrolka že chyba motora a zostanú mi vysieť otáčky na 1900!pri volnobehu aj za chodu....menil som tam už aj ten regulátor paliva neviem ako sa to presne volá...nezmenilo sa to...odpojil som aj labda sondu a stále nič...mám s tým ísť na diagnostiku...pred tým než by som tam išiel vie mi niekto povedať aký by tam mohol byť problém a či je nutné ísť na diagnostiku...???som z levíc ak už budem musieť na diagnostiku tak mi poradťe kam tu v okolí....diky moc[/b]
Reklama
 

djneo
Příspěvky: 55
Registrován: stř led 14, 2009 09:01

Re: otáčky motora

Příspěvek od djneo »

stevec píše:zdravím všetkých...viete mi poradiť!
mám taký menší problém s autom,ked sa mi motor zohreje tak mi zasvieti kontrolka že chyba motora a zostanú mi vysieť otáčky na 1900!pri volnobehu aj za chodu....menil som tam už aj ten regulátor paliva neviem ako sa to presne volá...nezmenilo sa to...odpojil som aj labda sondu a stále nič...mám s tým ísť na diagnostiku...pred tým než by som tam išiel vie mi niekto povedať aký by tam mohol byť problém a či je nutné ísť na diagnostiku...???som z levíc ak už budem musieť na diagnostiku tak mi poradťe kam tu v okolí....diky moc[/b]
Okrem tých zvýšených otáčok to ide normálne?
Daewoo Leganza 2.0 CDX 1997
Janinka
Příspěvky: 5
Registrován: pát úno 06, 2009 17:23

Příspěvek od Janinka »

ano presne tak ...okrem otáčok ide normálne...je to niečo vážne?diky za odpoved
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ja som takuto poruchu videl..
ked bolo zle rychlostne cidlo na prevodovke..
..
to je to z coho ide lanko na tachaac..

v kazdom pripade treba diagnostiku..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Laxi
Příspěvky: 38
Registrován: pon čer 25, 2007 13:33
Bydliště: Banska Bystrica, SR

Otáčky motora

Příspěvek od Laxi »

Zdravím. Mám relatívne podobný problém s otáčkami motora. Akurát, že otáčky mojho motora sú vysoké hlavne po naštartovaní - keď je studený motor, ale nesvieti žiadna kontrolka. Otáčky držia 1500. To by nebolo nič vynimočné (pri studenom motore) - teda aspoň dúfam, že nie :)
Problém je v tom, že otáčky neklesnú ani keď sa motor zohreje. Proste, keď od naštartovania auta so studeným motorom idem bez zastavenia (hoc aj 25 km) a za jazdy vyradím rýchlosť, otáčky klesnú len na 1500. Normálnu hodnotu (okolo 800) dosiahnu až keď na chvíľu zastanem - teda auto sa prestane hýbať a vtedy otáčky motora klesnú ( pod 1000) a už ďalej aj počas jazdy je všetko OK.
Prosím Vás o radu, čo môže byť príčinou takéhoto správania sa otáčok v motore? Stretliste sa s tým niekedy? Nechápem, ako môže pohyb vozidla ovplyvňovať otáčky motora.

Auto inak funguje bez problémov. Motor ide plynule. Menil som sviečky, sviečkové káble, vyčistil rozdelovač, aj škrtiacu klapku, aj krokovy motorček...
Ďakujem za každú radu.
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

Ja mám to isté a už pol roka neviem nájsť chybu. Mal som to dvakrát na diagnostike a nič. skušal som už asi všetko.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

zvysene otacky uplne nejcasteji zpusobuje krokovy motorek.samo cidlo tachometru muze taky delat psi kusy ale pokud auto stoji mely by otacky padnout.takze zacnete krokovym motorkem cisteny pokud mozno rozhybani a kdyz nic vymena.
jo zaklad je kdyz se odpoji baterka aspon na 10 minut a pak se pripoji tak pred startem 3 krat zapnout a vypnout zapalovani.pokud se ani po tomhle pocinu nic nezmeni (i kdyby k horsimu)je bud totalne zatuhly nebo je chyba jinde.hledat podtlaky a pak diagnostiku.muze zlobit snad i cidlo otacek ale to nebyva caste.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Laxi
Příspěvky: 38
Registrován: pon čer 25, 2007 13:33
Bydliště: Banska Bystrica, SR

Příspěvek od Laxi »

to palikx - no ale mne tie otacky padnu, ked auto stoji. Nie celkom som pochopil to s tým čidlom tachometra. Ako vyzerá to čidlo tachometra, kde je napojené v motore?
Rozhybat krokovy motorcek ... myslis mechynicky rukou?
Ešte jedna otazka, kde nájdem čidlo otáčok?
ďakujem.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

No nejsem sice expert, ale podobné mi dělá i má Nubi když jedu a vyřadím mám otáčky kolem 1100, když zastavím spadnou na 800. Ptal jsem se na to kámoše a ten mi řekl, ať to neřeším, že se pohybem auta motoru přes olej a tření pomáhá v točení a při jízdě na neutrál to auta dělaj. Mám to už 5 let a neřeším to nijak.... Myslím, že to možné je např. v zimě když natočíš auto a pak pustíš spojku i když máš neutrál trochu to s autem hne je to jako v automatu přes olej a tření..... Shrnu to: Studený start cca 1100 ot. během minuty normál 800. při jízdě a neutrálu mám cca 1100 když skoro stojím spadne to na 800.......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

1100 je jedna vec a 2500 je druhá.keby to šlo len na tých 1100 tak ma to netankuje ale motor reve jak besný aj napriek tomu že som vyčistil škrtiacu vymenil krokovy prezrel podtlaky vyčistil membránu v uhlíkovom filtri pretesnil komplet sanie od filtra po motor vymenil snimač teploty motora vymenil tesnenie krytu ventilov vymenil spojku a nalial redší olej aby neprenášalo točenie od prevodu vymenil sviečky a rozdelovač a dvakrát bolo na počítači a furt nííííííííč. teraz poradte.
alife
Příspěvky: 30
Registrován: úte lis 09, 2004 15:45
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alife »

Pocitac nemusi ukazat nic, skus s tym ist na osciloskop. Moj novy krasavec bol tiez v servise na pocitaci aspon 5x a nic nezistili tak som hladal niekoho kto to vie s osciloskopom a po 4 hodinach bolo auti OK.
KIA Magentis 2.0 CRDI EX
Esperko 1.5, 1996 - predane
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

to som ešte nepočul. Čo je to a ako to pracuje?
alife
Příspěvky: 30
Registrován: úte lis 09, 2004 15:45
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alife »

Nie som az taky odbornik, ale napoja sa na RJ a na jednotlive cidla a skontroluju ci info z cidla je zhodne s info v RJ. Ak nie, tam je chyba. Mam kontakt na slusnych manikov v Roznave, ak to nie je pre Teba daleko. Viac info najdes na www.fcd.eu
KIA Magentis 2.0 CRDI EX
Esperko 1.5, 1996 - predane
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

Som z Rožňavy takže by to bolo super.
Uživatelský avatar
Rom@n
Příspěvky: 97
Registrován: ned úno 10, 2008 20:06
Bydliště: Topoľčany-Stupava

Příspěvek od Rom@n »

dzanoka píše:1100 je jedna vec a 2500 je druhá.keby to šlo len na tých 1100 tak ma to netankuje ale motor reve jak besný aj napriek tomu že som vyčistil škrtiacu vymenil krokovy prezrel podtlaky vyčistil membránu v uhlíkovom filtri pretesnil komplet sanie od filtra po motor vymenil snimač teploty motora vymenil tesnenie krytu ventilov vymenil spojku a nalial redší olej aby neprenášalo točenie od prevodu vymenil sviečky a rozdelovač a dvakrát bolo na počítači a furt nííííííííč. teraz poradte.
ja som mal podobný problém auto my šlapalo tak ako má a menil som rozvody a ked my to spravili tak auto bolo lenivé zaradil som 5 a plní výkon išiel som 90 prišiel som to reklamovať potočil my rozdelovač a išlo my to perfektne a ked naštartujem studení motor tak mám vysoké otáčky a ked sa zohreje v šetko je ok
Daewoo ESPERO 1.5 16v rv:96,+LPG LOVATO 195000km gumy Matador Aquilla 195/50 R15 modrá metalízaObrázek
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“