Zly start

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

vsecko to jsou dohady pokud nevis zaklad
pumpa by mela pri zapnuti bezet-nemusi ale mela by.
po pokusu o start by se mela okamzite rozbehnout.ve chvili kdy se rozbehne nabiha tlak cca 1-2 vteriny do cca 3 baru.pokud tam je mene nez 2 je to spatne.pokud ti rekli 1-1,5 je to hodnota felicie s monovstrikem nebo racera.MPI motor potrebuje minimalne 2 ale optimum jsou 2,5.
neoriginal pumpa MUSI natlacit 2,5 baru okamzite po startu.pokud to nenatlaci jak jsem napsal tak je vadna.mas ji novou reklamuj.
ALE ZAKLAD je zmerit tlak.
tak uvidime
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

vsecko to jsou dohady pokud nevis zaklad
pumpa by mela pri zapnuti bezet-nemusi ale mela by.
po pokusu o start by se mela okamzite rozbehnout.ve chvili kdy se rozbehne nabiha tlak cca 1-2 vteriny do cca 3 baru.pokud tam je mene nez 2 je to spatne.pokud ti rekli 1-1,5 je to hodnota felicie s monovstrikem nebo racera.MPI motor potrebuje minimalne 2 ale optimum jsou 2,5.
neoriginal pumpa MUSI natlacit 2,5 baru okamzite po startu.pokud to nenatlaci jak jsem napsal tak je vadna.mas ji novou reklamuj.
ALE ZAKLAD je zmerit tlak.
tak uvidime
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Google [Bot]
Příspěvky: 71
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Google [Bot] »

Ok, velka vdaka. Som zvedavy, v utorok napisem postreh zo servisu. Inak dnes som si vsimol, ze ked toci motor a nenabehne, tak akonahle prestanem startovat, tak pocujem doznievanie cerpadla... takze predsalen ho zapina zrejme az pocas samotneho startovania.. zeby teda bol fakt na vine tlak :roll: No uvidime. Zatial vdaka vsetkym.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no tak to jsem zvedav.
pokud bezi pumpa je to pozitivni.zalezi tedy kolik je tlaku.
tak dej vedet
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Google [Bot]
Příspěvky: 71
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Google [Bot] »

No, tlak zmerany. Po otoceni klucom do prvej polohy cerpadlo nezapina - tlak je nulovy.. Pocas samotneho startovania sa pomaly vysplha na 2.5, vtedy motor naskoci. Ale trva mu to hodnu chvilu, kym sa na tych 2.5 dostane. Akonahle ale motor vypnem, tak tlak je znova 0, pricom tlak by tam mal vraj nejaky zostat aj po vypnuti motora, aby nepadol uplne benzin.. to uz neviem. Takze tak. :roll:
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

No ten tlak určitě není jako u vodárny i po vypnutí čepadla (není tam žádná expanzka nebo větrník) tedy vypne se čerpadlo je tam "0" . To bych chápal, ale proč nenaběhne čepadlo už v 1 poloze při zapnutí zapalování, tady bych viděl nějaký problém, nejspíš v ovládání čerpadla, možná i v "přetlakovém" ventilu na vracečce z vstřikovací lišty do nádrže a v případě pomalého natlakování i ve filtru paliva, nebo v čerpadle samém (ojeté)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Google [Bot]
Příspěvky: 71
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Google [Bot] »

Richard píše:tady bych viděl nějaký problém, nejspíš v ovládání čerpadla, možná i v "přetlakovém" ventilu na vracečce z vstřikovací lišty do nádrže a v případě pomalého natlakování i ve filtru paliva, nebo v čerpadle samém (ojeté)
Cerpadlo je nove, ventil tiez, palivovy filter detto.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no to je samozrejme spatne ze mu to trva dlouho.
je samo divne ze to nenatlaci uz pri zapnuti klicku.
takze pokud mozno by to chtelo ucpat nebo alespon hodne snizit prutok zpatecky do nadrze.
pokud ucpes zpatecku melo by cerpadlo natlacit maximum co dokaze v podstate okamzite.
kdyz to nedokaze bude to cerpadlo poskozene nebo se mu nekde ztraci tlak.
jeste se podivam jak je to s tim spinanim pri klicku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Google [Bot]
Příspěvky: 71
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Google [Bot] »

No co vam budem hovorit.. neska som to hodil do autorizovaneho a zajra si pridem dufam uz pre startujuce auto...stihli to predo mnou hodit na pocitac tak, ako uz parkrat predtym a zrazu skonstatovali, ze je chybny imobilizer a je treba novy :roll: Akoze mne je to uz jedno. Len mi pride trocha hlupe hned menit imobilizer za 6 tisic, ked moze byt problem v nejakom tom kruzku co snima kluc.. nad tym ani neuvazovali.. takisto ako predtym bolo chybne iba cerpadlo a nic ine... a to je zrazu uz v poriadku... :shock: No budem velmi zvedavy, co mi zajtra oznamia...

//co sa tyka toho cerpadla, servisak v autorizovanom okamzite povedal, ze cerpadlo v leganze spina az pri samotnom startovani a nikdy nie inak :? Bud to svedci o jeho "odbornosti", alebo iba chcel temu udajne zleho cerpadla rychlo zamiest pod koberec, kedze mu tam vyskocil immobilizer..nehovoriac o tom, ze ten imobilizer si mozno narychlo vymyslel po tom, ako som povedal, ze v inom servise mi tlak na cerpadle zmerali a ma hodnoty v normalne..
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

imobilizer to napise vzdycky kdyz auto nechytne dele jak cca 5-10 sekund.protoze to povazuje za chybu tak vyhodi chybu immo.takze tomu tvemu asi vubec nic neni.
a jak jsem napsal tlak paliva musi byt okolo 1-2 sec.po zapnuti cerpadla.pokud je to jinak hledej problem tam.
nesmysl menit immo.
kluci tady na foru musi rict jak jim bezi cerpadlo.jestli uz pri zapnuti a nebo az pri startu.
ja si to uz nepamatuju a nemam jak to zjistit.v elektrickem schematu to neni jasny.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

spire011 píše:co sa tyka toho cerpadla, servisak v autorizovanom okamzite povedal, ze cerpadlo v leganze spina az pri samotnom startovani a nikdy nie inak :?
...tak proste lze... -P
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Google [Bot]
Příspěvky: 71
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od Google [Bot] »

"...tak proste lze... "

No a teoreticky by mohol chybny imobilizer sposobit, ze by cerpadlo nezapinalo pri otoceni kluca do 1. polohy?
Marek-hntirov
Příspěvky: 7
Registrován: pon úno 16, 2009 18:08

XXX

Příspěvek od Marek-hntirov »

Chcel by som mojim príspevkom pomôcť.

Prestlo mi to štartovať na benzín piatok 12.09.2008. Mal som podozrenie na imobilizer. Prešiel som servisny manual. Ten hovorí, že palivové čerpadlo zapína po zapnutí zapalovania na dve sekundy ak bolo zapalovanie vypnuté dlhšie ako 10 sekund. Medzi spínacím relé palivového čerpadla a medzi palivovým čerpadlom je tam ešte jedno roszpínacie relé mal som na neho podozrenie, že je rozpínané práve centrálom alebo imobilizerom, ale nakoniec som to relé nenašiel tam, kde malo byť a vôbes som ho nenašiel. malo byť pod tapacírungom vedla sedadla spolujazdca. Potom som sa dostal k palivovému čerpadlu a odhalil som, že zapínalo palivové čerpadlo iba po pobúchaní pri pripojení zostavy do nádrže- (Leganza 170.000km). Meral som napätie 12V na prívode do palivového čerpala svorky (2 a 3) a výsledok je, že v mojom prípade palivové črpalo vôbec nazapína na dve sekundy po zapnutí zapalovania. Ale zapína pri štartovaní. Mal som tam palivové čerpadlo Walbro ERJ286, menil som ho dnes vo štvrtok čerpadlo JBWJ38S3 od http://www.azautodiely.sk/ a nové čerpadlo ma stálo 3600Sk. Cena kompletnej zostavy krabica s plavakom a čerpadlo je za 4950 CZK v http://www.autodilykrc.cz. Nové čerpadlo mi fachči zatiaľ super a benzín nespadol ani po 3 hodinách, dúfam, že aj zajtra bude OK.

Myslím, že Tvoj problém bude v spätných klapkách, ktoré Ti nechajú spadnúť benzín a potom ho už čerpadlo nevytiahne. Jedna spätná klapka je v plastovej nádobke na spodku a druhá spätná je klapka je v samotnom čerpadle. Vzduch tam na výtlaku čerpadla nasaješ (ústami), ale nepodarí sa ti ho natlačiť do čerpadla lebo spätná klapka ....

NEMÁŠ PROBLÉM V IMOBILIZÉRI. PODĽA MŇA TI NIEKTO NEZVOLIL DOBRÚ NÁHRADU ZA PALIVOVE ČERPADLO. ALEBO TI NAMONTOVAL VADNÉ - SO ZASEKNUTOU SPATNOUM KLAPKOU.

Ak by si mal mať problém v imobilizéri, tak by si nedostal vôbec napätie na čerpalo ani v prípade keď štartuješ, a zlodeji by začali autá roztláčať a nie štartovať.

Veľa zdaru pri jednaní s opravovňou. Ja a daj vedieť nech sme mudrejší.
Marek-hntirov
Příspěvky: 7
Registrován: pon úno 16, 2009 18:08

XXX

Příspěvek od Marek-hntirov »

Ja spire011 si z Nitry, ja tiež. Ak budeš veľmi v koncoch, tak napis na mail pozemok@post.cz a môžeme s stretnúť hodiť slovo.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no koukam ze jesou asi 2 typy leganz.nektere opravdu spinaji pri zapnuti klice a nektere az po startu.
a je tu dobra uvaha.palivo mozna opravdu mizi zpet do nadrze a proto mu to trva.to by chtelo proverit.ja si to hned neuvedomil ale on ten tlak v tom systemu chvilku je.a pada pomalu.a pokud ti zmizi okamzite mozna je tam opravdu chyba.
a ano immo to neni to by nechytlo nikdy.
jo a tlak v systemu drzi taky redukcni ventil.ten nedovoli projit palivo zpet do nadrze.na zpatecce uz zadna klapka nebyva.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“