Vysoke rychlosti a posilovac rizeni

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
_LoLeG_
Příspěvky: 22
Registrován: stř led 21, 2009 05:08
Bydliště: Brno

Vysoke rychlosti a posilovac rizeni

Příspěvek od _LoLeG_ »

Jsem z nekterych aut zvykly ze pri vyssich rychlostech se automaticky vypina posilovac rizeni. U nekterych se vypina u nekterych se jen jakoby omezi na urcitou uroven podle rychlosti.
U moji nubiry se nevypina a tak bych se chtel zeptat zda je to tak v poradku a nebo je to zavada, porucha. Preci jen pri 130 clovek moc posilovac nepotrebuje a spis naopak je tezsi jet rovne kdyz je rizeni pri takove rychlosti tak citlive.
Diky za odpoved.
Daewoo Matiz 0.8
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Mě nepřipadá, že by posilovač byl nějak přehnaně silný, stejně tak rychlost 130 a vyšší (jel jsem delší dobu i 180) žádné problémy s autem nedělá, pokud jedu rovně většinou s volantem vůbec nehýbám, nebo jen minimálně. Auto jede jak po kolejích. Mám pocit, že je nějak ošéfováno, že ve vyšších rychlostech posilovač tak neposiluje. Každopádně v Leganze to tak je, v Nubiře jsem to blíž nezkoumal. Pokud máš pocit, že auto plave a musíš ho po silnici honit, měl bys zkouknout silentbloky na předních ramenech a kloub v tyči řízení (je u podlahy) někdy zatuhne a Nubi se blbě řídí.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Četl jsem, že Nubiry až tak úplně vyřešený posilovač nemají oproti jiným značkám, nicméně si myslím, že to jde....právě při vyšších rychlostech, a to mám hodně bohaté zkušenosti :twisted: , posilovač malinko přituhne. Zkus to, co ti radí Richard. Ale jde taky o to, že posilovač a všechno můžeš mít v pohodě, jen jiné značky mají to "přituhnutí" znatelnější. ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
_LoLeG_
Příspěvky: 22
Registrován: stř led 21, 2009 05:08
Bydliště: Brno

Příspěvek od _LoLeG_ »

Vse je v pohode, mam auto akorat po servisu spodku.
Slo mi spis jen o to ze napr. u Vectry B se posilovat pri vyssich rychlostech vypina. (preci jen s posilovacem i male cuknuti volantem muze mit dalekosahle nasledky zatimco bez nej auto reaguje preci jen vlazneji)
JInak osobne s tim moc problem nemam, da se na to zvyknout. Nemam problem s tim rizenim, jen jak jsem psal je to pro me trosku nezvyk :) Jen jsem chtel vedet zda to tak ma bejt. (jak vidno tak jo) Na dalnici vetsinou take nemam problem. Mezi pruhy prejizdim volneji abych nemusel moc tocit volantem a pak to zase v dalsim pruhu vyrovnavat :

Diky za odpovedi
Daewoo Matiz 0.8
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

podľa angl . manualu asi ako sa zvyšuje rýchlosť tak sa zmenšuje posilovač. Podla mna to funguje :?:
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“