To máš fakt lepší tu zed. Protože tobě se přičte jeho rychlost (díky jeho hmotnosti) a on to skoro nepozná. Tvrzení jenom o sčítání rychlostí nebo nesčítání je blbost. Musí se brát v potaz hmotnosti aut a směrový působení sil. Jak se tu někdo vejš obsáhle rozepsal.zabijec píše:Ano je to jedno, ale radsi narazim v 55km/h do zdi nez do protijedouciho kamionu se stejnou rychlostí. A následky nedudou stejné. No nic, nejlepší je nebourat
Matiz vs. Žigul
Moderátor: Blue Lanos
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Jako by jedno stálo a druhé do něj vlítlo stovkou.PavelZ píše:Tak at v tom mam jasno: kdyz do sebe narazi 2 stejna auta, kazdy 50, je to asi stejny, jako kdyby jedno z nich stalo a to druhy do nej vlitlo 70. Je to zhruba tak?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš a já bych zase řek že kyž to vezmou kolmo, každej jede 50 a jsou to stejný auta, tak je to pro každýho jako v 50 do zdi.Ondras píše:Jako by jedno stálo a druhé do něj vlítlo stovkou.PavelZ píše:Tak at v tom mam jasno: kdyz do sebe narazi 2 stejna auta, kazdy 50, je to asi stejny, jako kdyby jedno z nich stalo a to druhy do nej vlitlo 70. Je to zhruba tak?
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No však jo. Tak to je.Krtek píše:No vidíš a já bych zase řek že kyž to vezmou kolmo, každej jede 50 a jsou to stejný auta, tak je to pro každýho jako v 50 do zdi.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ja sem k ty 70 dosel tak, ze myslim ze pri narazu se musi nejak premenit vsechna kineticka energie (coz by melo byt 1/2*m*(v^2)), ktera se vzdy rozdeluje nejak mezi oba ucastniky. Kdyz ty auta jedou obe, kazdy ma tu kinetickou energii, takze 2*(1/2*m*(v^2)). A kdyz se pohybuje jen jedno, tak musi mit vyssi rychlost, aby tam byla stejna energie tedy rychlost musi byt sqrt(2)*v a z toho sem dostal pro 50 km/h obou tech asi 70 km/h jednoho.
Jak tento crashtest vlastně dopadl se uvidí až v listopadovém čísle toho časáku, ale v tom stávajícím článku je kromě té fotky ještě video, které stojí za shlédnutí.
Video: http://www.zr.ru/video/matiz_vs_112.avi
Video: http://www.zr.ru/video/matiz_vs_112.avi
Re: Nádrž
To že na Matizovi po takovéhle ráně nesedí ani páté dveře je normální je to kvůli deformačním zónám kdy se celá energie toho nárazu rozděluje do všech možnejch částí auta podlahou a střechou přes sloupky proto i menší rány se někdy na Matizovi nevyplatí opravovat protože cena opravy přesáhne cenu auta když bylo OKIdo píše:Nevím jestli mě nešálí zrak, ale zdá se mi, že matískovi při té šupě upadlo víčko nádrže a došlo k deformaci v zadní části karoserie.
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=729
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=728
Teda to je rána !
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=728
Teda to je rána !
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
tak tam bych nechtel sedet jako ridicTomáš píše:https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=729
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=728
Teda to je rána !
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se