Ventilator Chladica

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

gembala
Příspěvky: 10
Registrován: ned pro 30, 2007 00:38

Ventilator Chladica

Příspěvek od gembala »

Ahojte Nexiaci.Stava sa vam uz v tomto obdobi,ze sa zapne ventilator na chladici?Mne sa to uz par krat stalo po jazde,na volnobehu.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventilator Chladica

Příspěvek od Petr S. »

gembala píše:Ahojte Nexiaci.Stava sa vam uz v tomto obdobi,ze sa zapne ventilator na chladici?Mne sa to uz par krat stalo po jazde,na volnobehu.
Mě se nezapnul ani když mi fouklo těsnění pod hlavou.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ventilator Chladica

Příspěvek od Petr S. »

gembala píše:Ahojte Nexiaci.Stava sa vam uz v tomto obdobi,ze sa zapne ventilator na chladici?Mne sa to uz par krat stalo po jazde,na volnobehu.
Mě se nezapnul ani když mi fouklo těsnění pod hlavou.U firemní feldy se mi to stává,ale u nexie ne.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
SK
Příspěvky: 203
Registrován: stř bře 29, 2006 09:02

Příspěvek od SK »

mne sa bezne stava ze po dlhsej jazde ak zastavim a na volnobeh mi bezi ventilator ale len na nizke otacky.........ak ostanem dlhsie stat a motor sa zohreje viac tak zapne na vyssie otacky
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Mě se snad ještě nikdy nezap..je to nějaký divný
Můj nový web o nexii
Http://nessi-gsi.kvalitne.cz
Obrázek
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Tak to já mám spíše opačný "problém" - ventilátor se mi točí skoro stále a to mám odvětrání řešené poměrně precizně...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Ivan: A není to jen špatně zvolený typ termospínače??? Třeba by stačila výměna za jiný, který spíná při vyšší teplotě...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Kessler píše:Ivan: A není to jen špatně zvolený typ termospínače??? Třeba by stačila výměna za jiný, který spíná při vyšší teplotě...
Kolego, možná je, nicméně je lepší, když se točí více než méně... ;)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

PeterMI_SK píše:mne sa bezne stava ze po dlhsej jazde ak zastavim a na volnobeh mi bezi ventilator ale len na nizke otacky.........ak ostanem dlhsie stat a motor sa zohreje viac tak zapne na vyssie otacky
Neviem ako u nexie ale u espera je to v poriadku. Mechanicky termospinac na chladici spina vetrak cez predradny odpor (pri nizsej teplote) a RJ pri vyssej teplote spina vetrak na plny vykon, pricom teplotu snima cidlom na bloku motora. Ja spinac na chladici zapojeny nemam a fungujem, akurat v kolonach rucicka vystupa z druheho na 4 dielik a potom to huciaca vrtula zrazi nazad na druhy.
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

Dnes som zistil ze mne ten ventilator vobec netoci aj ked ma motor 5 stupne alebo 1 000 000 stupne !!!!!kurnik..a to motor sa mi prehrieva po dlhsej jazde tak ze skoro vobec auto nema tah :((( v com moze byt chyba?ze sa mu nechce tocit?alebo je to bezne u nexii?a tak isto mi nechce tocit a ani ventilator od klimy ked ju zapnem a minule sa tocil este pred zimu ked som zapol klimu...kurna co vymenit alebo skontrolovat?
Naposledy upravil(a) Dark69 dne úte kvě 13, 2008 16:59, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
vaculcim
Příspěvky: 200
Registrován: stř kvě 02, 2007 15:21
Bydliště: Dolní Kounice

Příspěvek od vaculcim »

Spravna otazka, me taky jeste snad ani jednou nesepnul. Jakym zpusobem se da vyzkouset funkcnost ventilatoru? Hledal jsem cidlo na chladici, ale marne...
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Začať poistkami.
Ozorák Mikuláš
Příspěvky: 315
Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
Bydliště: Nové Zámky - SK

Příspěvek od Ozorák Mikuláš »

Zdravím Vás. Ja som šete tiež nezaregistroval zapnutie ventilátora. Ale funguje. Viem to preto, lebo som vlani bol na testeri v servise - len pre zaujímavosť , vedúci si vypýtal 300.-sk.-, no a tam preskúšali aj zapnutie ventilátora. Zapol po nahodení nejakého kódu mechanikom. Ten mi povedal, že ventilátor je v 100% stave a mal by zapnúť podľa meraní pri teplote cca 90 stupňov. :roll:
Miki
______________________________
Škoda 110 - červená
Daewoo Nexia GLE , 1,5 SOHC, 8V , 1996 - zlatá metalíza
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

tak dnes som pozrel vsetky poistky aj rele vsetko je v poriadku aj kabelaz aj obimky......nechce ho zapnut ani panovi vytacal som motor dlho pcoas jazdy a nic a ani ventilator klimy sa nezapne ked zapnem klimu...kurnik co zas odislo :( :(
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Keď spustíš klimu musí sa rozbehnúť ventilátor!!
Mal som podobný problém a bola to prepálená poistka
spôsobená poruchou (skratom) jedného z ventilátorov.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“