EGR Nubira r.v 2002

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
ichiro [Crawler]
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

EGR Nubira r.v 2002

Příspěvek od ichiro [Crawler] »

Po přečtění příspěvků příznaky přesné jako popisované - cukání, rozvícení check, po několika startování zhasne. EGR však není propojeno hadičkou, je tam jenom el. kabel s konektorem. Po odpojení příznaky přetrvávají. Je i v tomto případě zaslepení vyrobeným těsněním funkční? Mám z toho dojem, že ventil je ovládán elektricky, je však možné, že netěsní.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

A máš 1.6 nebo 2.0 ?? Já myslím, že do EGR ventilu vede podtlak, nechybí ti tam něco? Není tam něco k zapojení prázdný nátrubek atd.?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

Zhruba do roku 2000 montovalo DAEWOO mechanicky EGR, od te doby pak elektronicky - tj. "bez hadicky" (teda aspon u Leganzy):

Obrázek
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Nojo, ale dá se teda zaslepit? Resp. bude to mít stejnej efekt jako u mechanického?
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
ichiro [Crawler]
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Ventil EGR

Příspěvek od ichiro [Crawler] »

Richard píše:A máš 1.6 nebo 2.0 ?? Já myslím, že do EGR ventilu vede podtlak, nechybí ti tam něco? Není tam něco k zapojení prázdný nátrubek atd.?
1.6 a nevede tam vůbec nic dalšího, je to přesně podle obrázku Slama.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Tak to ti neporadím, mám to na levé fotce Slama, tedy s hadičkou... :roll:
Ten ventil přepouští část výfukových plynů z5 do sání a znovu projdou spalovacím procesem. Toto má vliv na množství emisí a množství "bordelu" v sání. Já osobně ho zaslepený nemám, nemám s ním problém. Motor mi trochu poškubává když pustím klimu. Klima u Daewa se spíná a vypíná při namražení jako kompresor u lednice, a to může způsobovat cukání při jízdě, asi to bude u 1.6 výraznější než u 2.0. Není to tou klimou?
Jinak je dle mě asi jedno, jestli se zaslepí díra z výfuku do sání s podtlakově, nebo elektricky ovládanou klapkou. U podtlaku musíš ještě zacpat tu hadičku, aby to nesálo falešnej vzduch, což u elektriky nemusíš. Zkus to zaslepit a nech to připojený do elektriky a uvidíš..... asi kdybys to odpojil bude ti svítit CHECK....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
ichiro [Crawler]
Příspěvky: 4
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Ventil EGR

Příspěvek od ichiro [Crawler] »

Richard píše:Tak to ti neporadím, mám to na levé fotce Slama, tedy s hadičkou... :roll:
Ten ventil přepouští část výfukových plynů z5 do sání a znovu projdou spalovacím procesem. Toto má vliv na množství emisí a množství "bordelu" v sání. Já osobně ho zaslepený nemám, nemám s ním problém. Motor mi trochu poškubává když pustím klimu. Klima u Daewa se spíná a vypíná při namražení jako kompresor u lednice, a to může způsobovat cukání při jízdě, asi to bude u 1.6 výraznější než u 2.0. Není to tou klimou?
Jinak je dle mě asi jedno, jestli se zaslepí díra z výfuku do sání s podtlakově, nebo elektricky ovládanou klapkou. U podtlaku musíš ještě zacpat tu hadičku, aby to nesálo falešnej vzduch, což u elektriky nemusíš. Zkus to zaslepit a nech to připojený do elektriky a uvidíš..... asi kdybys to odpojil bude ti svítit CHECK....

Právě že odpojení konektoru nemělo vůbec žádný efekt, když jsem zkusil motor v režimu, kdy se závada objevuje, opět nastala. Jedná se o zhruba 1900 - 2000 otáček/min, plynový pedál jen tak šolícháš. Příklad: jedeš do mírného stoupání za Avií nebo městským autobusem na 4 rychl. stupeň. Zaškubá to, jako kdyby nebyl bezín, rozsvítí se check a cukání ihned přestane. Když tomu při cukání naložíš, tak jede v pohodě.
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Tak to je přesně problém, proč jsem zaslepoval....s rozdílem, že se mi nerozsvítil Check. Pomohlo to a tak zkus udělat taky zaslepení....třeba to pomůže i ve tvém případě.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“