nad 120km/h Třepání volantu
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Keď máš voľu kolesa nemusí to byť ložisko.
Tiež teraz keď som prezúval za letné tak mi povedali
že mám voľu v prednom pravo kolese - vybytý spodný
guľový čap. Nový čap 366 SK, výmena pred garážov
cca 40 minút.
A tiež mi jemne vibruje volant okolo 120 km/hod, robí mi to
na letných aj zimných gumách (každé na samostatných diskoch).
Nie je to nejaké vážne ale volant jemne vibruje. Musím vyskúšať
zhodiť puklice.
A nemyslím že nevývaženie kolies sa prestane prejavovať nad
130 km/hod, skôr naopak.
Tiež teraz keď som prezúval za letné tak mi povedali
že mám voľu v prednom pravo kolese - vybytý spodný
guľový čap. Nový čap 366 SK, výmena pred garážov
cca 40 minút.
A tiež mi jemne vibruje volant okolo 120 km/hod, robí mi to
na letných aj zimných gumách (každé na samostatných diskoch).
Nie je to nejaké vážne ale volant jemne vibruje. Musím vyskúšať
zhodiť puklice.
A nemyslím že nevývaženie kolies sa prestane prejavovať nad
130 km/hod, skôr naopak.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- Reklama
- sergej73
- Příspěvky: 63
- Registrován: stř bře 14, 2007 20:38
- Bydliště: Horehron
- Kontaktovat uživatele:
Zajtra budem prehadzovat letne gumy tak prehodim aj ten gulovy cap,zhodou okolnosti som nasiel jeden doma a je skoro novy bol uz zalozeny ale este je ako novy.Este taka pripomienka tie gulove capy su rovnake na obe strany alebo sa rozlisuju na pravy a lavy?????????????????
Nexia GLX 1.5 16V 1995,LPG
vrchne capy sa rozlisuju na lavy a pravy ale spodne sa mi vidi na 99 % ze nie !este naj to niekto potvrdi ale sa mi vidi ze spodne su rovnakesergej73 píše:Zajtra budem prehadzovat letne gumy tak prehodim aj ten gulovy cap,zhodou okolnosti som nasiel jeden doma a je skoro novy bol uz zalozeny ale este je ako novy.Este taka pripomienka tie gulove capy su rovnake na obe strany alebo sa rozlisuju na pravy a lavy?????????????????
Pokud to budeš odvrtávat sám, tak doporučuji vrtačku s levým otáčením a taky levý vrták. Pokud bude mít ta vrtačka i příklep, tak ho zapni. Mě se to kdysi podařilo na třech ze čtyř šroubů.Levý záběr a příklepové vibrace dělají divy!!!
Šrouby v kolech je většinou zakázáno mazat, ale musí mít čisté závity! Utahovat je tak, že se houpeš na klíči také není zdrávo!Je lepší se ke kolu po ujetí asi 100 km vrátit a opět je ale úměrně přitáhnout.
Šrouby v kolech je většinou zakázáno mazat, ale musí mít čisté závity! Utahovat je tak, že se houpeš na klíči také není zdrávo!Je lepší se ke kolu po ujetí asi 100 km vrátit a opět je ale úměrně přitáhnout.
Kúp si v obchode - železiarstvo tzv. vyvrtavaky. Je to vec
podobná vrtáku, ibaže to má tvar kužela z obačným závitom ako
vrták. Najprv do šrobu navrtaš malú dierku vrtákom a potom
ho uvedeným vyvrtavakom vyšrobuješ. On sa zakusne do
vyvrtanej diery a ide von celý šrob. Samozrejme že nič nepokazíš ak
to predtým striekneš na šrob nejaký olej, povoľovač zareznutých
šrobov a pod.
podobná vrtáku, ibaže to má tvar kužela z obačným závitom ako
vrták. Najprv do šrobu navrtaš malú dierku vrtákom a potom
ho uvedeným vyvrtavakom vyšrobuješ. On sa zakusne do
vyvrtanej diery a ide von celý šrob. Samozrejme že nič nepokazíš ak
to predtým striekneš na šrob nejaký olej, povoľovač zareznutých
šrobov a pod.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.