nad 120km/h Třepání volantu

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Keď máš voľu kolesa nemusí to byť ložisko.
Tiež teraz keď som prezúval za letné tak mi povedali
že mám voľu v prednom pravo kolese - vybytý spodný
guľový čap. Nový čap 366 SK, výmena pred garážov
cca 40 minút.
A tiež mi jemne vibruje volant okolo 120 km/hod, robí mi to
na letných aj zimných gumách (každé na samostatných diskoch).
Nie je to nejaké vážne ale volant jemne vibruje. Musím vyskúšať
zhodiť puklice.
A nemyslím že nevývaženie kolies sa prestane prejavovať nad
130 km/hod, skôr naopak.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Reklama
 

Uživatelský avatar
sergej73
Příspěvky: 63
Registrován: stř bře 14, 2007 20:38
Bydliště: Horehron
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sergej73 »

Zajtra budem prehadzovat letne gumy tak prehodim aj ten gulovy cap,zhodou okolnosti som nasiel jeden doma a je skoro novy bol uz zalozeny ale este je ako novy.Este taka pripomienka tie gulove capy su rovnake na obe strany alebo sa rozlisuju na pravy a lavy?????????????????
Nexia GLX 1.5 16V 1995,LPG
Uživatelský avatar
Dark69
Příspěvky: 1338
Registrován: pát říj 05, 2007 15:11
Bydliště: v Nexii :)

Příspěvek od Dark69 »

sergej73 píše:Zajtra budem prehadzovat letne gumy tak prehodim aj ten gulovy cap,zhodou okolnosti som nasiel jeden doma a je skoro novy bol uz zalozeny ale este je ako novy.Este taka pripomienka tie gulove capy su rovnake na obe strany alebo sa rozlisuju na pravy a lavy?????????????????
vrchne capy sa rozlisuju na lavy a pravy ale spodne sa mi vidi na 99 % ze nie !este naj to niekto potvrdi ale sa mi vidi ze spodne su rovnake
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Keď pokýveš kolesom tak uvidíš či ten čap je zlý - príp.
použi pajser a jemne naň zatlač.
Spodné čapy sú rovnaké.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Uživatelský avatar
sergej73
Příspěvky: 63
Registrován: stř bře 14, 2007 20:38
Bydliště: Horehron
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sergej73 »

Tak som ten cap prehodil a vsetko je ok,ale vyrobil som si dalsi problem ked som dokrucal koleso tak som to s jednym sroubom prehnal a odtrhol som ho takze teraz mam koleso na troch,mozte poradit nejaky sposob ako ho dostanem von?????????????
Nexia GLX 1.5 16V 1995,LPG
K.ubajs
Příspěvky: 49
Registrován: úte čer 05, 2007 21:36
Bydliště: Teplice respektive Krupka u Teplic

Příspěvek od K.ubajs »

nejlepsi to bude kdyz se odvrta
NEXIA 1.5 GTX 16V 65kw žlutá-metal trošku hudby,sportovní podvozek V-MAXX snižení cca 40mm

Do budoucna modrej O2 lak co maj ve předu(na těch octavkách(moooc hezkej))světle modrá
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

Tak som sa s tym loziskom sekol vedla :lol: sorry , ale s tym srobom to doma neries, zabehni do servisu. Ak by sa ti to nepodarilo dobre odvrtat tak ... . Este mozno, ze z druhej strany, by sa dal ten srob nejak chytit a vytocit, ale nevidim to.
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Pokud to budeš odvrtávat sám, tak doporučuji vrtačku s levým otáčením a taky levý vrták. Pokud bude mít ta vrtačka i příklep, tak ho zapni. Mě se to kdysi podařilo na třech ze čtyř šroubů.Levý záběr a příklepové vibrace dělají divy!!! :roll:
Šrouby v kolech je většinou zakázáno mazat, ale musí mít čisté závity! Utahovat je tak, že se houpeš na klíči také není zdrávo!Je lepší se ke kolu po ujetí asi 100 km vrátit a opět je ale úměrně přitáhnout. ;)
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Kúp si v obchode - železiarstvo tzv. vyvrtavaky. Je to vec
podobná vrtáku, ibaže to má tvar kužela z obačným závitom ako
vrták. Najprv do šrobu navrtaš malú dierku vrtákom a potom
ho uvedeným vyvrtavakom vyšrobuješ. On sa zakusne do
vyvrtanej diery a ide von celý šrob. Samozrejme že nič nepokazíš ak
to predtým striekneš na šrob nejaký olej, povoľovač zareznutých
šrobov a pod.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
ferino28
Příspěvky: 811
Registrován: čtv čer 21, 2007 22:23
Bydliště: Cadca

Příspěvek od ferino28 »

S tym striekanim olejov a povolovacov pozor aby sa to nedostalo tam kam nema (kotuc, oblozenie ...) a potom musis to poriadne odmastit, pretoze sroby sa nemastia, co ti tu uz aj pisali.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“