všetko možné

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Já pořád přemýšlím nad tou hlučností...dneska jsem vzal Sedana (2.0) a jakmile se zahřál, tak jsem ho pořádně vytáčel....ale žádnej velkej hluk jsem nezaznamenal....točil jsem dokonce až okolo 4 000 ot. a pořád pohoda....z toho co píšeš mi přijde, že tvoje Nubira není tak úplně v kondici a že předchozí majitel dobře zamaskoval závady....fakt obě auta co máme jsou potichu...
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomac
Příspěvky: 48
Registrován: sob dub 07, 2007 15:45
Bydliště: Praha 3 - Zizkov

Příspěvek od Tomac »

Jak uz jsem tady nekde psal, me to taky dost duni, hlavne kolem 3000 ot/min. Kdyz se jede 100 km/h na 5 tak je to hodne neprijemny. Jakmile se otacky zvednou tak celkem OK a nad 130 to ma zvuk jako normalni auto ;-).

Jak nad tim hloubam, prijde mi, ze rezonuje neco za motorem, ale vyfuk je komplet novej, to by mohl byt treba jen ucpanej katalizator ??? Muze se to stat?
NUBIRA Wagon 1.6 SX; r.v. 1999
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Mrkni se taky na sání, tuším u Lanose tady psal Palikx, že je vypadlá nějaká hadice v podběhu od rezonátoru, nebo od krabice s filtrem. Nevím jestli ji má i Nubira, ale myslím, že vzduch bere taky z pravého podběhu, tak jestli tam není nějaký problém. Mě takhle v určitých otáčkách rezonovala Felda a byla to prasklá hadice sání, od filtru k motoru......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

no jo ,ale je to taky konstrukci vejfuku, ktera prave , pokud je vyfuk sprave navrzen, tak by nemelo v takove mire vznikat kondenzat nebo alespon by mel vylitat ven a ne se tam drzet...

Ja v posledni dobe bojuju se spotrebou , ktera se ted v zime drzi po jezdeni hlavne ve meste kolem 12l. Coz je dost a prave chci zjistit, zda ta vysoka spotreba nema co docineni se stavem vejfuku...Tech 10l bych jeste bral... Ja jen , jestli mam koupit novej vejfuk kvuli hluku a hlavne kvuli spotrebe. Jinak ja sem jeste vlnovec predni nemenil, ale uz by to chtelo, protoze ten prvni dil je dost KO, ale jeste neni slyset...Jinak kolik kostuje ten prvni dil s vlnovcem?
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

k tej spotrebe mam LPG a kombinovana spotreba jazdim do Košic a okolie Moldavy je 10 litrov / najmenej som mal cestou do bulharska 7litrov s klimou/ hlučnoesť je uspokojiva až nato že mam konusový filter a ten pri cca 2500-3000 tak trochu rezonuje. :lol: osvetlenie som vymenil za LED a k spokojnosti. Nemam dôvod nadavať na Nubiru som s ňou spokojný.
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

kitt2002 píše:no jo ,ale je to taky konstrukci vejfuku, ktera prave , pokud je vyfuk sprave navrzen, tak by nemelo v takove mire vznikat kondenzat nebo alespon by mel vylitat ven a ne se tam drzet...

Ja v posledni dobe bojuju se spotrebou , ktera se ted v zime drzi po jezdeni hlavne ve meste kolem 12l. Coz je dost a prave chci zjistit, zda ta vysoka spotreba nema co docineni se stavem vejfuku...Tech 10l bych jeste bral... Ja jen , jestli mam koupit novej vejfuk kvuli hluku a hlavne kvuli spotrebe. Jinak ja sem jeste vlnovec predni nemenil, ale uz by to chtelo, protoze ten prvni dil je dost KO, ale jeste neni slyset...Jinak kolik kostuje ten prvni dil s vlnovcem?

nechci dělat někomu reklamu ale já mám koncovej bosal a ten má dírku na odtok kondenzátu - takže nevozím tři litry vody ve výfuku jako u origo
ŘEZNÍK
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

Jiří aky to je model od Bosalu ja ho mam tiež ale nemam ten otvor
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Re: aaa

Příspěvek od Vít, Jiří »

simone píše:Jiří aky to je model od Bosalu ja ho mam tiež ale nemam ten otvor
to se mně moc ptáš - namontoval mi ho tam kámoš opravář - neptal jsem se stál asi 1800 samo bez práce :D :D
ŘEZNÍK
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

Aj mne to dosť hučí, hlavne keď idem nad 120 na dialnici a po skúsenosti z Lanosa vidím chybu v poškodenom vlnovci v prdnej časti výfuku a možno to má súvis i so spotrebou, ale tú pri využívaní ako taxík mám okolo 11 litrov LPG a to málokedy jazdím na spotrebu, väčšinou na čas.... :lol: :lol:
A s tým kondenzovaním vody vo výfuku neviem či je to krátkymi trasami, ked som išiel zvárať koncový tlmič tak po vymontovaní z neho vytieklo tak trištvrte litra vody, občas mám síce aj pár krátkych jázd, ale aj ju dobre prevetrám, tak neviem, tiež som rozmýšlal nad dierkou, len na jamu som sa nedostal....
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Sice to nesouvisí tady s diskuzí, ale když je to téma "všechno možné" tak to zkusím.....rád bych na Sedanu umyl motor...teda pokud někde seženu VAPku...ale mám trochu problém....motor je docela zaolejovanej...podle mě nebyl nikdy mytej za celejch 11 let....mám strach aby třeba nebyla nějaká skulina v těsnění pod hlavou nebo kdekoliv jinde....stalo by se něco vážnýho, kdybych to prostě umyl a ta voda někam vnikla? Například do bloku motoru....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Ivoš , skulina v bloku opravdu být nemůže , ani v těsnění pod hlavou , to by jsi asi nejezdil........ :lol: :lol: ( myslel jsem , že díky foru už jsi znalec z oboru )

POZOR na alternátor a ostatní elektroinstalaci , ostatní pohoda .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

nubira

Příspěvek od Serpico »

...no Ivoš " čistota půl zdraví " no vono to platí i u motoru - snadno můžeš identifikovat následné problém - úniky oleje, vody...jinak klidně to vem vapkou ale předtím si zaslep izolepou dva otvory odvětrání rozdělovače jsou zezadu na rozdělovači, to je jediný možný problém...zapalovací kabely jsou dobře utěsněny návlekama...no moc to neper na alternátor, ale odtamtud voda vyteče...dělám to taky buď vapkou nebo u pump, kde je ruční mytí - předtím vše nastříkám při čekání obyčejnou " ARVOU ", no v Bráníku mi to prochází, dělá to tam hodně lidí...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Tomáš píše:Ivoš , skulina v bloku opravdu být nemůže , ani v těsnění pod hlavou , to by jsi asi nejezdil........ :lol: :lol: ( myslel jsem , že díky foru už jsi znalec z oboru )

POZOR na alternátor a ostatní elektroinstalaci , ostatní pohoda .
Jo kamaráde....já jsem motorovej antitalent....resp. díky fóru jsem už něco udělal (EGR, krokáč...) ale jinak nevím nic...proto radši vždycky předem říkám, že motorům nerozumím....max. díky fóru vím, kde by asi tak mohla výt chyba, když se něco děje a kde se co přibližně nachází ale jinak nic :lol: Každopádně díky ;)

Serpico: Když mi myl jeden známej Kombika motor, tak to jen nastříkal všude odmašťovačem, chvíli to nechal (asi půl hodiny) a pak to vzal všude VAPkou...přes noc jsme to nechali vyschnout a pohoda...ještě si zjistím, kde je rozdělovač a alternátor :lol: Díky za radu ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

No alternátor je jak máš plochý řemen - je tam i servo a klima . Alternátor poznáš , že do něj nevedou hadice , ale dráty ......
Rozdělovač tam nehledej , ten u Nubiry není ......( Serpico ho u nessi má )
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Super, díky moc ;) ...ještě pošéfuju tu VAPku a bude to úplně oukej :lol:
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“