všetko možné

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no vrzani ted taky resim takze vydrz ja na to prijdu.stabilizator to u me taky neni a ramena taky ne(i kdyz jedno z toho to je urcite)mlhovky nevim jen vim ze v pojistkove skrince u nohy ridice jsou 2 diody a ty na to maji vliv.uz je mohl nekdo otocit.
osvetleni prostrojovky nevim co chces resit.pokud praskaj zarovky chce to asi nejake normalni.pokud zlobi dotek je to na vymenu pristrojoveho stitu a ovladani topeni.
spotreba no ano 1,6 ka umi jezdit za hodne ale doporucuju zkontrolovat termostat a diagnostikou resetovat jednotku.me to pomohlo sice jen na chvili ale aspon vim cim to je.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Pokud není nějaká závada, tak s normálně lehkou nohou (řadit okolo 2500 ot. a max. rychlost okolo 140 km/h) jde jet 8 - 9 l/100 km...v zimě okolo 9 l/100 km.S žárovkama, osvětlením apod. jsem problém nikdy neměl, takže poradit nemůžu...např. u Kombika máme všechny žárovky (kromě žárovek nad SPZ) původní od koupení...jako nové auto April/r. 2000....vrzání nápravy je normální nemoc Nubir....když je chladno, tak vrže.... ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Ukazatel (resp. ručička) teploty u Nubiry má být po zahřátí asi 1 - 2 mm nalevo od středu.
Na odhlučnění si nemůžu stěžovat. I s laďákem poslouchám rádio při 140 km/h na 7čku (z 30ti)....takže musíš mít něco s motorem...v tomhle spíš poradí palikx, který tomu rozumí bezvadně.
S bratrovým Oplem to neporovnávej.....on má diesel, ty máš benzín.....kdyby měl benzín, tak jo, ale on má úplně jinej motor.
Vrzat ti to bude pořád...jakmile bude chladno, Nubira vrže....to je prostě "nemoc", kterou nevyléčiš....max. na tak na měsíc, ale pak se ti to vrátí....myslím vrzání při přejíždění třeba retardérů, nebo jiných příčných nerovností při malé rychlosti.

Tolik zkušenosti Nubiráka ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

S tim odhlucnenim nevim, ale ma Nubira, je to tedy 2.0l, je taky pekne hlucna. S odhlucnenim si moc soudruzi hlavu nelamali...Vrzani sem se kdysi taky snazil odstranit, ale nakonec sem se s tim smiril, holt to auto ma svou hlavu.S podsvetlenim mam akorat problem s ovladanim topeni, ale v tom sem se pred tim hrabal a od te doby to blbne a sem linej to znovu rozebirat kvuli jedny zarovce, ktera obcas sviti a obcas ne.

Ja mam zas problem se spotrebou a topenim, ale pomalu se vypravuju na navstevu Prahy a diagnostiky....
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
cobyll
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 05:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Příspěvek od cobyll »

Já mám taky 2,0 a když pustím rádio tak slyším takové příjemné vrnění motoru - no prostě slyším že vrčí, ale nijak mě to neruší... :D :D :D zkrátka odhlučnění mojí Nubi je tak akorát :lol: :lol: :lol:
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no je pravda ze hlucne to taky nemam.jen v urcitych otackach a to je dano tim ze tam nemam katalyzator.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
phalanx
Příspěvky: 247
Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od phalanx »

Mozno to je velmi blba pripomienka :), ale nemas nahodou niekde dieru vo vyfuku? To by vysvetlovalo aj hlucnost aj vyssiu spotrebu ...
Honda Accord 1997 2.0 96kW Obrázek
Ford Mondeo 2004 96kW TDCI - to keď zneužívam otcove :)
EX: Espero 1.5 66kW, Leganza 2.0 98kW - obe bývalé rodinné
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Phalanx má pravdu, mrkni na výfuk, může být zvenku OK, ale vevnitř je vyhnilej. mě taky Nubi ztichla, když jsem dal novej zadní díl výfuku a asi dám ještě ten střední díl. Vlnovec jsem už měnil. jinak na štreku mám spotřebu s Nubi kombi 2,0 do 8 litrů i s klimou
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

Ohledne vejfuku, kupujes origo nebo made in poland. Ja jen, ze mam made in poland:) a po 1,5 roce koncovej tlumic je KO(zevnitr) a porad de z neho para, takze je v nem hodne vody. Zatim sem to vyresil malinkou dirkou a vyteklo asi 2 dcl vody, coz je dost.... chystam se na dirku stredniho a pak nakej sroubek

Stejne je pozde uz rve az to neni hezky a to je zvenku 100% zeleznej... Holt nekdy levnej dil neni az tak levnej.

Jen kdyby ty origo vejfuky nebyly tak mastny.Kolik je vlastne cena origo dilu?. Zajimalo by me, kolik z useru tohodle fora ma polskej vejfuk a taky jakou maji spotrebu.

Ja mam oba dva tlumice polsky(koncovej je shnilej) a spotreba je (mesto80%/mimo20%) bohuzel 12l v zime. Ja jen, jestli ta spotreba muze byt az tak moc zavisla na stavu vejfuku...Myslim, ze kdyz je problem s vejfukem , tak spotreba by asi dle meho nemela vylezt vyse nez 10% nahoru, ale mozna se mylim...

Kdyz mam delsi streku 50/50 tak se dostanu na tech 9l
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

kitt2002 píše:Ohledne vejfuku, kupujes origo nebo made in poland. Ja jen, ze mam made in poland:) a po 1,5 roce koncovej tlumic je KO(zevnitr) a porad de z neho para, takze je v nem hodne vody. Zatim sem to vyresil malinkou dirkou a vyteklo asi 2 dcl vody, coz je dost.... chystam se na dirku stredniho a pak nakej sroubek

Stejne je pozde uz rve az to neni hezky a to je zvenku 100% zeleznej... Holt nekdy levnej dil neni az tak levnej.

Jen kdyby ty origo vejfuky nebyly tak mastny.Kolik je vlastne cena origo dilu?. Zajimalo by me, kolik z useru tohodle fora ma polskej vejfuk a taky jakou maji spotrebu.

Ja mam oba dva tlumice polsky(koncovej je shnilej) a spotreba je (mesto80%/mimo20%) bohuzel 12l v zime. Ja jen, jestli ta spotreba muze byt az tak moc zavisla na stavu vejfuku...Myslim, ze kdyz je problem s vejfukem , tak spotreba by asi dle meho nemela vylezt vyse nez 10% nahoru, ale mozna se mylim...

Kdyz mam delsi streku 50/50 tak se dostanu na tech 9l
Ja mam koncovej dil polskej (ve znackovym servisu se me nikdo neptal, jakej tam chci :roll:) a je fakt, ze se v nem zrejme dost drzi voda, protoze kdyz parkuju zadkem k obrubniku, tak je od vyfuku na chodniku vyrazny asi metrovy cakanec a to to nijak neturuju! :oops: Nicmene tenhle tyden mi rekli, ze prej cely vyfuk vypada jako novej (prede 2 lety menen zadni dil a vlnovec, ostatni je jeste original), tak nevim (aspon ze hlucny to neni)... :?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Ta voda ve vyfuku neni typem vyfuku ale zpusobem jezdeni je to normalni kondenz nasrazena voda a pokud se jezdi malo a kratke trasy tak je ji tam hodne a´pak i strika z vyfuku a je to hlavni problem zivotnosti vyfuku ktery zhnije ze vnitr...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“